Sorun halledildiğine göre bence sıkıntı yok.
Yine de isterseniz bu salaklık yüzünden birilerine dava falan açabilirsiniz. Fakat bir işe yaramayacağını söyleyebilirim şimdiden.
Biz alacak diye olaya "avantaj" gözüyle bakıyoruz ama sistem belli ki konuyu "halledilememiş bir sorun" olarak görüyor. Borç da alacak da olmamalı, sıfır olmalı demesi bu yüzden. Anladığım kadarıyla yorum yapacağım, örneğin banka ile davalısınız, alacağınız var, sistemde de böyle görünüyor, sistem diyor ki "haa bu adamın bankacılık ile ilgili bir mevzusu var, bi duralım" diyor.
Sistemde de kısa sürede düzelecekse ne ala.
Benzer durumu Turkcell Finans'ta yaşadım. Önceden çok sağlam bi limitim olmasına rağmen kredibilite mevzusu Turkcell Finansman'a geçince adamlar malca bi sistem geliştirip sıfırlamış gibi bişey yapmışlar. 1.000 TL limit vermezken, 6 ay sonra 6 bin TL limit verdiler
