mükemmel duruyor, kazasız belasız keyifle kullanmanızı dilerim. KW stickerları araçta bişeyler olduğuna işaret ediyor![]()
Herkese teşekkür ederim iyi dilekler için. Şuana kadarki deneyimime göre araç oldukça başarılı bir sürüş dinamiğine sahip diyebilirim. Tabi araçta KW V3 coilover kullanıyorum, bunun da etkisi yüksek. Türkiye'de çok fazla deneyimlenmemiş bir araç olduğu için şuan herşeyi araştırma aşamasındayım. Bugün downpipe için İskender ustaya teslim edeceğim. Bittikten sonra video paylaşırım.
Gule gule kullanin bir tane daha gorunce sevindim gercekten![]()
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
daha önce almanyada bolca görmüstum baya yakısıklı aletti gecenlerde siz miydiniz bilmiyorum e-5 kozyatagı mevkiinde trafikte görmüstüm cok guzel bir arac masallah...
Polo gti 2.43.85 best
Octavia vRS 2.38.40 best
Polo gti 56.8 best ''korfez''
Octavia vRS 56.7 best ''korfez''
Bulut Elektrik
Harika gerçekten. Maşallah diyelim. Sadece arka tampondaki sticker olmamış.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Cok tesekkurler sende guzel gunlerde kullanilk ve tek tavsiyem downpipe yapma demek olur ne zaman yapsam guc kaybi yasadim. Iskender tartismasiz harika ama illede niyetin varsa orta iptali yap ustunede yazilim 210hp 300+nm keyifli bin derim
Ayriyetten kucuk bir bilgi orjinal susturucu aslinda vanali fakat kontrol mekanizmasi yok. Ufak bi islemle icindeki vanayi kalici olarak acik hale getirebiliyorsun epey keyifli oluyo ses artiyo. En kisa zamanda bende yapicam ama abarth saticisi israrla ilk 3-4bin km rodaja dikkat et sonrasinda yap tavsiyesi verdi.
Konu Ertug_T. tarafından (11-04-2018 Saat 13:50 ) değiştirilmiştir.
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
Bugün akşam bırakıyorum iskendere arabayı. Açıkcası çok güç beklentim yok o nedenle üstünde durmadım. Ses biraz daha tatminkar olsun diye denemek istiyorum. Egzoz olduğu gibi orjinal kalacak sanırım. Bendeki MTA otomatik şanzımanlı. Yazılım ile ilgili tork limitör problemi var mı acaba duydun mu hiç ?
MTA ya yazilim uygulamasini hic tercube etmedim ama burdaki abarth sahibi arkadaslara sorarim muhtemelen sorun olmuyordur.
Tjet lerimin ikisinede yapmistim buyuk turbo olanda bi sorun yasamadim ama digerinde altlar zayiflamisti biraz. Halihazirda biraz turbolag var zaten aracin orjinalinde o yuzden kesinlikle dusunmuyorum. Onun yerine marka bir sporkat cok daha iyi oluyor. Benim fikrime gore zaten turbo degistirip cok yuksek guc hedeflemedikce orjinal monza sistemi degistirmek biraz yazik olur.
(2008 GP T-Jet sport-2005 Golf V GTI-2012 Leon TSI-2009 GP T-jet sport)-Abarth 595c competizione- ????
Maşallah kazasız belasız sürüşler dilerim çok güzel bir seçim tjet kullanıcısı olarak keyifli sürüşler .![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)