2 kisi,
Megachips yazilim + DP
JOM Coil
Falken ZE914 lastik 215/40r17
Audi RS Replika (gulle gibi) jantlar
YouTube
2 kisi,
Megachips yazilim + DP
JOM Coil
Falken ZE914 lastik 215/40r17
Audi RS Replika (gulle gibi) jantlar
YouTube
4-7-9. virajlarda çizgiden çıkmışım biraz, ona rağmen oem turbo polo olarak isot sonrası en iyi süre oldu, tek kişi + semi de olsa ortalığı biraz daha şenlendirebilirmişim aslında ama olsun, çok keyifli bir gündü![]()
Tebrikler. Büyük turbo düşüncesi var mı? Bu arada Polo tdi ları bence istanbulparkta daha sık göreceğiz. Araba ikinci elde makul rakamlara bulunabiliyor , yol tutuşu iyi , piste giriş ücreti uygun , tüketimi makul ve büyük turbo ile 2,35 ler görüldü bu hafta. Hem de kış lastiği ile. Şaka gibi. Demek semi lastik, iyi bir ön düzen ayarı, coil takılsa 2,30 altı bile zorlanabilir. 308 gti süresi, gp2 süresi![]()
Ben de düşünmeye başladım açık açık. En başta pistte aldığın risk daha düşük, 150-200 bin tl lik arabaya göre.
Satılık abi Polo kısmetse, büyük turbo yerine gelecek olana olabilir. Satılmazsa da çıktıkça ben keyfini almaya çalışırım, kendimi geliştirmeye çalışırım üstündekiler yeterli şuan için ekstra harcayamayı düşünmüyorum Polo'ya
Kamber - kaster için top mount alırım ilk etapta, Polo ile kalacak olsam. Sonra kilit, sonra cooler, turbo diye gider iş![]()
Maşallah kankaPolo tdi lar garip arabalar ya yakıt desen yok bir kaç değişiklikle güzel güçler alınılabiliyor vs vs
birde stg1 ama ortalama 13 koşan gtilar var onlar ayrı ama
![]()
RenaultSport
Megane RS 225
Güzel süre valla tebrik ederim Leventcim, benim bir kaç sorum olacak yalnız.
Hava basınçları ne alemde?
Coilover yazmışsın, sertlik ayarını nasıl ayarladın?
Bir de önde kamber var mı?
Ciddi kafadan kayıyor bir kaç virajda, sorunun sürüşten ziyade aracın rot/coilover ayarıyla alakalı olduğunu düşünüyorum.
Dou'cum selam,
JOM'lar sadece yükseklik ayarlı. Geçen sefer girdiğim haline göre 2 şer cm yüksek diyebilirim şuan. Yolda gereksiz sert, pistte yumuşuyor. Daha iyisi lazım aslında.
Kamber malesef, aracın ön süspansiyon yapısı da el vermiyor dedi bir kaç rotçu.. Top mount almak lazım, mk4 Golf ler ile aynı kuleleri. Bir de torquesteer aşırı yüksek araçta bu kambersizlikten dolayı.
Hava basınçları normalde 35 ön 32 arka belirtiyor, gündelikte 33 (32) ön, 30 arka kullanıyorum. Piste çıkarken hepsi 27 idi, pistten çıkıp 15dk soğutup pist dışındaki petrole gittiğimde 28 e gelmişti hepsi geriye.
Çizgiler,apex takipleri, viraj çıkış hızların gayet iyi,hem agresif hem de kontrollü,daha fazlası da edirne dönüşünü zora sokardı zaten.
Oem turboyla üzerindeki parçalarla ve + 1 'burakla' yapılabilecek en iyi sürüşü yapmışssın kardeşim.
Bence senin süren İsot'un süresinden daha başarılı bir süre, çünkü ben hem tek kişi hem Ns2R ile senden sadece birazcık daha iyi bir süre yapmıştım. Maddiyat elverse eminim çok daha iyi parçalarla - süreler çıkartırsın, tebrikler bro'm.
Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot
Instagram : mehmetguliaytar
Tutmayın küçük enişteyi, delmiş geçmiş dizel dumanlı halk arabasıyla halk gününde![]()
25'' Tesla Model Y Juniper Long Range
23" Fiat 500e LaPrima
23'' Tesla Model Y Performance / SOLD
Instagram Paylaşımlarım: edriver_35
Valla sağol kanka, güzeldi ya isotla da daha iyisi gelirdi de aslında yeterince çalışamadık bence dersimize
Özgür yolda yakaladı beni, korktum sen de dikkat et her an her yerden çıkabiliyor bro
Tutamadık en sonda ztn birazcık
YouTube
levent bileğine sağlık bencede çok güzel olmuş.gayet iyi görünüyor. tabi tecrübeli olanların yorumu daha kıymetli.bizimki amatörce (hiç piste çıkmamış amatör o derece)
polonun arkası daha geniş diye kafadan çok kayıyor bence.arkayı ellemeden sadece önlere 1.5cm spacer taksan baya gelişir süresiama bu sefer sürtermi bilmiyorum
![]()
Güzel süre gayet iyi gitmişsinYanındaki arkadaşı bile çıkarsan bir kaç saniye fark eder sürede. Hem hızlanma olsun hem frende.
![]()
Tufan has no limits.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)