User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
43 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: turbolu arabada katalitik iptali daha mi iyi sonuc veriyo??

  1. #1
    burakbay
    Misafir

    turbolu arabada katalitik iptali daha mi iyi sonuc veriyo??

    arkadaslar bi arkadasim turbolu arabalarda katalitik cok fazla guc kaybina yol aciyo diyo gercekten boyle mi? iptal ettirmemi tavsiye eder misiniz?? yerine spor susturucu taktirmak iyi bi secim olur mu? aracin hata vermesini nasil engelleyebilirim? arac 2006 opel vectra c 2.0 turbo 175 hp (Z20NET)

  2. #2
    desibel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo araçlarda egzoz sistemi ile çok güzel güçler elde edersin nie öle bişi demişler bilemiyorum.
    Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız

  3. #3
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eve dogru soylemis, aslinda standart butun egsoz sistemi az veya cok aracin gucune negatif yonde etki eder. Headers downpipe ve butun borularini 76mm olarak cektirip gene ic capi 76mm olan bir son susturucu kullanirsan hissedilir bir fark olur. Tabi bunu yazilimla desteklemen hem daha guvenli, hemde daha fazla guc veren bir motora sahip olmani saglar.

  4. #4
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Bi önceki açtığın konunda, senin aracına uygun ekzost sistemiyle alakalı detayları yazdım...

  5. #5
    burakbay
    Misafir
    tesekkurler arkadaslar. komple egsoz yaptirmayi dusunmuyorum cunku vectra spor bi araba olmadigi icin ve aile arabasi oldugu icin ayrica arada babam da kullandigi icin ses cikmasini istemiyorum sadece katalitik iptal ettirip spor susturucu taktirsam ne kadar faydasi olur?

  6. #6
    CKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence 60 yada 76mm lik bastan sona duz boru sona HKS vb kalitede bir egsos taktır.. slincer la sesi kesebilirsiniz..

  7. #7
    Cihan
    Misafir
    kat iptali zaten baya fark eder. tüm susturucuları da iptal edip sona düzgün bir susturucu girersen istediğin sonucu elde edersin bence.

  8. #8
    desibel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben slincer ı tavsıye etmiyorum turbo arabada valla ses çıkmasın diosan nasıl olur bilmem biz audi 200 turboya komle egzoz yaptık çok güzel bi güç aldık ama araba vapur gibi çalışıyodu
    Biz hayatı mayaların takvimine göre değil ALLAH ın taktirine göre yaşarız

  9. #9
    burakbay
    Misafir
    katalitik iptal edip duz boru taktigimda araba ariza vermez mi?

  10. #10
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her arabada guc vermez meseLa benım bi arkadaşımın evosunu stok ölçtuk 300 cıktı aynı basıncta komple egzozLa 7 8 hp kadar guc kaybı oldu neden: sıkıştırma düştüğü için..

  11. #11
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eve dogru soylemis, aslinda standart butun egsoz sistemi az veya cok aracin gucune negatif yonde etki eder. Headers downpipe ve butun borularini 76mm olarak cektirip gene ic capi 76mm olan bir son susturucu kullanirsan hissedilir bir fark olur. Tabi bunu yazilimla desteklemen hem daha guvenli, hemde daha fazla guc veren bir motora sahip olmani saglar.
    gerçekten boşa kafan ağrır
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  12. #12
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her arabada guc vermez meseLa benım bi arkadaşımın evosunu stok ölçtuk 300 cıktı aynı basıncta komple egzozLa 7 8 hp kadar guc kaybı oldu neden: sıkıştırma düştüğü için..
    nasıl bir egzosla peki abi?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  13. #13
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben düz boru çektirmiştim mesela
    195 hp ye düşmüştü dyno üzerinde

    ama susutrucu vs hiçbirşey yoktu...


    şimdi acaba diyorum sadece kat iptali yapsam
    gerisi orj kalsa fark olur mu
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  14. #14
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilğinç kımısı dusuyor dıyor kımısı cıkıyor dıyor
    DRİLL
    Dr.Ecu

  15. #15
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben düz boru çektirmiştim mesela
    195 hp ye düşmüştü dyno üzerinde

    ama susutrucu vs hiçbirşey yoktu...


    şimdi acaba diyorum sadece kat iptali yapsam
    gerisi orj kalsa fark olur mu
    Aslında en iyisi dyno'da görmek lazım farkı.

  16. #16
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    CZT de de standart turbo ile basınç düşüklükleri gördüm free-flow setuplarda.
    Tek tek dynoya çıktım. Arabadan arabaya setup dan setupa farkediyor.
    Built to fall....

  17. #17
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Direk iptal et bence, ben bütün turbo olan arçlarımda öyle yaptım. Çooook farkediyor.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  18. #18
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben düz boru çektirmiştim mesela
    195 hp ye düşmüştü dyno üzerinde

    ama susutrucu vs hiçbirşey yoktu...


    şimdi acaba diyorum sadece kat iptali yapsam
    gerisi orj kalsa fark olur mu
    Peki egsoz öncesi çıktın mı dynoya? Üreticilerin söledikleri çoğu beygir tutmuyo. Supersprint'in web sitesinde fln yazar hep. Bir egsoz takmadan ölçerler bir de taktıktan sonra. O zmn gerçek ortaya çıkar.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  19. #19
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her arabada guc vermez meseLa benım bi arkadaşımın evosunu stok ölçtuk 300 cıktı aynı basıncta komple egzozLa 7 8 hp kadar guc kaybı oldu neden: sıkıştırma düştüğü için..
    hangi evo o bro biz gürselin evoyu ölçtük 280 di downpipe + komple egsozdan sonra 347 çıktı hatta küsüratı var .7 mi öle bişi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •