User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: civic i-vtec

  1. #1
    KIVANÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    civic i-vtec

    2007 model civic i-vtec'ge acık hava fılıtresı takmak ıstıyoruz ama sensorlerdı kablolardı wesayre bı turlu beceremedık takıyoruz araba durdugu zaman istop ediyo size sorum nasıl bir uygulamayla araca acık hava fılıtresı takabılırız veya komple filitre kitimi yapmamız gerekir. saygılar...

  2. #2
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birisi yurtdisindan Injen kit getirip takmis.. Ama maliyeti getirmesi,takmasi toplamda 920 lira tutmus.. Ses olarak cok ovuyor arac sahibi, yurtdisindaki dyno verisine gore max guc 129 hp oluyormus..



    bu arada 2007ler son kasalardan oluyor sanirim.. yanlis olmasin da ?

  3. #3
    KIVANÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gayet guzel olmusta daha ucuza yapabılcegımız bısey yokmu ewet son cıkan kasası yardımın ıcın tesekkurler

  4. #4
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    920TL de fazla bi rakam herhalde yurt dışından gümrüktü,kargo parasıydı flanda eklen miş. sıfır injen kit 300$ gibi bi rakama satılıyo

  5. #5
    R-Turbo
    Misafir
    kanki Aem short ram düşünebilirsin biz yaptık çokta güzel oldu hiçbir problem yok Hakan abiyle iletişime geç Ariflerinkinden istiyorum de

  6. #6
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aem short ram süper ses veriyor , ama ısı izolasyonu ve filtre ucuna soğuk havayı bi boru ile taşıyabilirsen enfes olur...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  7. #7

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım gordugum herkes aem kıt taktı problem gormedık hıc. aem ı dene bence
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

  8. #8
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aem short ram süper ses veriyor , ama ısı izolasyonu ve filtre ucuna soğuk havayı bi boru ile taşıyabilirsen enfes olur...
    yaptık ve inanılmaz bir fark çıktı ortaya ... özellikle sünger filtre baya güzel oluyo

  9. #9
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ısı problemini mutlaka halletmek lazım , sonrası tapa gaz devam..
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  10. #10
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ısı problemini mutlaka halletmek lazım , sonrası tapa gaz devam..
    ısı bizim işimiz yeni bir malzeme var çok etkili

  11. #11
    R-Turbo
    Misafir
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aem short ram süper ses veriyor , ama ısı izolasyonu ve filtre ucuna soğuk havayı bi boru ile taşıyabilirsen enfes olur...

    şu anda ısıdada pek bi problem yok boru sayesinde

  12. #12
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ısı bizim işimiz yeni bir malzeme var çok etkili
    neymiş o? seperatör plaka mı sarılacak bişiy mi?
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  13. #13
    uğur-a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr / İstanbul
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resimdeki İnjen kitli civic benim aracım
    Aem short falan hikaye zaten Türkiyede 8.nesil civic için Aem short ram yok..
    Kafa filtre Aem , boru isimsiz bi ürün pipercros takınca piper short ram aem takınca aem short ram diye satıyolar..

    Takan arkadaşların bi çoğu sökmeye başladı bile zaten çok aşırı sıcak hava çekiyor..
    Hava yakıt karışımından dolayı arıza lambası yakmasada aracı çok fazla sapıtıyor. Özellikle dur kalk trafikte..


    İnjeni montajı ile birlikte 920 ytl 'ye aldım.. Ses diğerlerine göre mükemmel bu araçta filtre sesinin ve o motordaki rahatlamayı emişi hissedilebilir tek filtre diyebilirim ama tabiki bu parayı vermek delilik o ayrı bi konu zevk işi..

    Alternatik olarak aem cai alabilirsin montaj dahil 750 ytl civarı şuan.
    Pipercross cai deneme bile onuda denedik anında arıza lambası yaktı merdiven altı üretim bi boruya pipercross filtre takmışlar iğrenç bi görüntü ve şekli var zaten..

    Yurt dışından getirtmek ve güzel bi ses almak istiyorsan tavsiye edeceğim filtre 179 $ fiyatı olan fujita c.a.i

    Yurtdışı ile uğraşmam alıyım takıyım seside güzel olsun sorunsuz kullanıyım diyorsan
    Simota carbon charger 400ytl civarı bi fiyatı olması lazım..
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  14. #14
    Burak İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    1.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uğur-a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Resimdeki İnjen kitli civic benim aracım
    Aem short falan hikaye zaten Türkiyede 8.nesil civic için Aem short ram yok..
    Kafa filtre Aem , boru isimsiz bi ürün pipercros takınca piper short ram aem takınca aem short ram diye satıyolar..

    Takan arkadaşların bi çoğu sökmeye başladı bile zaten çok aşırı sıcak hava çekiyor..
    Hava yakıt karışımından dolayı arıza lambası yakmasada aracı çok fazla sapıtıyor. Özellikle dur kalk trafikte..


    İnjeni montajı ile birlikte 920 ytl 'ye aldım.. Ses diğerlerine göre mükemmel bu araçta filtre sesinin ve o motordaki rahatlamayı emişi hissedilebilir tek filtre diyebilirim ama tabiki bu parayı vermek delilik o ayrı bi konu zevk işi..

    Alternatik olarak aem cai alabilirsin montaj dahil 750 ytl civarı şuan.
    Pipercross cai deneme bile onuda denedik anında arıza lambası yaktı merdiven altı üretim bi boruya pipercross filtre takmışlar iğrenç bi görüntü ve şekli var zaten..

    Yurt dışından getirtmek ve güzel bi ses almak istiyorsan tavsiye edeceğim filtre 179 $ fiyatı olan fujita c.a.i

    Yurtdışı ile uğraşmam alıyım takıyım seside güzel olsun sorunsuz kullanıyım diyorsan
    Simota carbon charger 400ytl civarı bi fiyatı olması lazım..

    Sesi canlı duydum çok iyi hakediyor değerini performansıda baya etkiledi.

  15. #15
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu anda ısıdada pek bi problem yok boru sayesinde
    boru ısınmıyor olabilir ama filtrenin kafasına taze soğuk hava değil , kaput altındaki ısınmış hava...
    uygulama çok önemlidir bu işte... borunun sıcak olmamasına aldanmayın..
    aem'in borusu zaten seramik kaplı sanırım..bu yüzden fazlaca ısınmıyor + çabuk soğuyor diye biliyorum...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  16. #16
    R-Turbo
    Misafir
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boru ısınmıyor olabilir ama filtrenin kafasına taze soğuk hava değil , kaput altındaki ısınmış hava...
    uygulama çok önemlidir bu işte... borunun sıcak olmamasına aldanmayın..
    aem'in borusu zaten seramik kaplı sanırım..bu yüzden fazlaca ısınmıyor + çabuk soğuyor diye biliyorum...
    boru derken aem'in borusunu kasdetmedim ısınmada çok bi problem olmuyo çünkü soğuk havayı şu anki koşullara göre en iyi şekilde çektim elimden geldiğince ekstra bir boru sayesinde

    şimdi motor tarafınada bi parça uydurup filtreyi komple koruma altına alıcam bu haftasonu motor içindeki sıcak havadanda böylelikle kurtulcaz

  17. #17
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam o zaman bitirmişsin işi...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •