arkadaşlar passat 1.8t almayı planlıorum ***** 4 kapı ihtiyacım warherneyse
neler yapılabilir.?
benim aklımdaki şunlar
gt30 veya 35 turbo
Hks intercollor
westgate veya blow off
ve yazılım
bunlardan başka passata ne yapılabilir ?
arkadaşlar passat 1.8t almayı planlıorum ***** 4 kapı ihtiyacım warherneyse
neler yapılabilir.?
benim aklımdaki şunlar
gt30 veya 35 turbo
Hks intercollor
westgate veya blow off
ve yazılım
bunlardan başka passata ne yapılabilir ?
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
yani direk sağlam bir yazılım, filtre, kat iptali ve egzosla 200 beygir alırsın sorunsuz yürürsün. kendi aracımıza yaptığımız yazılımla şu an sorunsuz yürüyor. 2 gün öncesine kadar dump valve kullanıyorduk, son 2 gündür hks blow taktık sesde 3 katı artış oldu. sen ne kadar bir güç istediğinide söyleseydin daha rahat yardımcı oluruz.
250 -300 arası![]()
o yüzden turbo büyütmeyi düşünüyorumgt 35 yada yüksek barda gt30 falan .. aslına bakarsın bow sesini sewmiorum çok fazla onun yerine cııv
sesi çok güzel bence
![]()
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
pistonları elimde war :bi arkım hediye etti.. eğer alırsam 1.8t Boğazına kadar yüklemeyi planlıorum
eğer almazsam pistonları satabilirim
![]()
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
250-300 arası günlük kullanım için sorunsuz bir araba yapabilirsin. ses istemiyorsanda dv senin işini görüreğer 1.8T alırsanda her türlü yardımcı olmaya çalışırız
passatların orjinal turbo nedir bilen war mı bide orjinal turbonun basıncı nedir ? psi olarak sölemeyin bar olarakpsi olunca pek anlamam
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
ses isterim tabiki de .. bov sesi deilcıv sesi war ya
hangi parçadan çıktığını hatırlamıorum şuan.. forumda bi subarunun kadran video sunda ki ses işte
![]()
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
k03 turbo var
stockda yanlış hatırlamıyorsam 0.5 basıyor 0.8 ile zorlamadan 185 civarı bir güç aldık biz
185 yetmmez...piston kol şapka herşeyi tamamlarsam ben bu gidişli gt45 çakarım makineye ahaha nede olsa sıfır kutusunda duruo
![]()
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
k03 ile max 210 hp alırken k04 ile 240 alırsın. tabi senin kullanım amacını bilmediğim için birşey diyemem. imkanın varsa sınırları zorlaforumda orjinal turboda 1.5 barda yürüten arkadaşlarımız vardı. piston mevzusunda da 26psi a kdr pistonlar dayanıyordu sanırsam
ama çok sağlıklı değil
anladığım kadarıyla ankaradasın eğer alırsanda elimizden geldiğince yardımcı oluruz bu konularda bilgili güvenilir vw ci ustalarımız var
eyw kardeşim saolasın bu arada sana benim msn i pm atıorum ordanda sohbet ederiz
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
enkolay işlem yazıldığı gibi orjinal turbo kkk k04 takmak ve yuksek basınç ile süp. apsul. wim. gibi x marka çipler ile rahatca o beygirleri alırsın.
gt28 olan bolt on kit ve Greddy intercooler kit yana Yonaka cooler alıp boru yaparak 300-320 alınır.
Gt30, 35 ile de, bahsetigim hazır kitlerde döküm manifold çıkıyor onun yerine mutlaka Fullrace tarzında bi manifold kullanmalısın çünkü artık pro bir işlem haline gelir,Peak basınç, egt.......... ve diger herseyi o güçleri üretilen o dokum manifold destekleyemez.
Pistona girersen pim çaplarını büyüt Daha yüksek beygirli olan 1.8T ler saglamlık için motor içi parçalarında farklılık var onları taklit et.
hımmm anladım saolasın ..ee artık alırsam bol bol başınızı ağrıtıcamalman grubundan çok anlamam ... bildiğim ford ve lancia dır..(motor olarak)
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
aslında tamamen maddiyata bakar.. istedigin hp lerde pıston kol ıstemez ama dedıgın gıbı gt30 veya 35 taktıgında saglıklı olmasını ıstıyorsan mutlaka takman gerekır.. almak ıstedıgın guc 250-300 arası demısın bu gucler içinde k04 le veya gt28(gt28 in onu daha acık k04 e gore) le alırsın zevklı makına olur.. sımdıden kolay gelsın..
aracınızın motor kodu nedır ? kod dedıgım ılk 3 harfı agu,apu,bam,apy vs vs gıbı.buna gore ılk once ınternallerınıze bakılır hangılerı forged hangılerı cast.sonra degısecek olan ınternallere karar verılır.bu yazdıgım 350 + hp ıcın gecerlı.cogu 1.8t makına stock ınternallerle 350ye kadar dayanabılır bı genelleme yaparsak.350den sonrası ıcın kollar ınce kalıyor bıraz ama ılla egılecek dıye bı kanun yok.bunun dısında 7k ve daha fazla devırlerde zamanla ıtıcıler ve subab lastıklerı zarar gorebılır.yanı bende oyle oldu.derecelı egz.ler ve stock valvetraınle ıtıcılerım ve subab lastıklerım hasar gordu.gunluk kullanım ıcın k04 020 veya gt28 tarzı uygun olur dıye dusunuyorum.k04le dıger parcalar ve yazılıma baglı olaraktan 280-290 hplere kadar alabılırsınız.gt28lede 350 cıvarlarını gorebılırsınız.daha buyuk turboları gunluk kullanım acısından ben olsam kullanmam.sonucta gt30 4000 d/d'den once gelmez bence.pıston konusuna gelınce egerkı aracınızın bı problemı yoksa ınternal bakımından,bence gereksız olur.zaten forged var uzerınde stock olarak.ama guvenlık amacıyla komple bı elden gecırılıp contalar yataklar vs degısırse daha saglıklı olur.
bu arada lnd nın dedıgı gıbı pıstonları satmayı dusunursenız bende bır pm alabılırım.
ıyı forumlar
yardımlarınız için tşk ederim
bu hafta 1.8t alıp almama olayım belli olucak .. eğer bu hafta almazsam resimlerini de çekip siteye ilan şeklinde koyucam ...
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
hediye gelmiş hediye edersin artıkhediye eşya satılmaz ayıp ayıp
Orhan cık aradan bana hediye geliyor malzemeler![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)