User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
41 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: ep3 TypeR Baskı -Balata Yardım !!!

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ep3 TypeR Baskı -Balata Yardım !!!

    Hem tr de bulabileceğim hemde çok ağır olmayan bi debraj arıyorum..Şu anda üzerinde ACT HDSS var ömrü bitti ve bayağı sert 8.800 çevirdiğimde sorun yapabiliyor..Birazdaha yumuşak debraj arıyorum ACT veya Competition Clush 5 Tr de stoklarda var galiba acaba hangisini tercih etmeliyim.Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim.

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjınal kullan derım ben

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjınal kullan derım ben
    orj debrajlı typeR kullandım ama aralarında fark var .mesela 2.vitesten 3 e atarken arabayı daha ii sıçratıyor spor debraj ama orj de öyle birşey göremedim..

  4. #4
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    muharrem exedy 300hp ye kadar kaldıran bi debriyajdır. type-r ın orjinal debriyajı da zaten exedy ' dir. exedy de act ve diğer aftermarket ler kadar iyidir, eger bana sorarsan da onlardan da daha iyidir. Eğer aracın aşırı beslemeli ise ozman Competition Clush 5 al derim ama atmosefikse kesinlikle orjinal exedy

  5. #5
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _muhaRRem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orj debrajlı typeR kullandım ama aralarında fark var .mesela 2.vitesten 3 e atarken arabayı daha ii sıçratıyor spor debraj ama orj de öyle birşey göremedim..
    bende kullandımda o yuzden soyluyorum kpro typerda orjınal kullanıyoruz ve oldukca memnunuz. ılla race tıpı alıcaksan CC stage 4 al

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracımı aşırı beslemee yapmayı düşünmüorm ..Şu anda düşününce orj. mantıklı geliyor bana zaten pekde altanatifim yok. debraj alsak 2 haftada en erken gelir ve onun gümrüğü v.s si riskli iş o kadarda bekleyemem bu hafta içinde yaptırıcam..Araba yatmasından rahatsız oluyorum Bilgileriniz için teşekkür ederim..Daha farklı düşünceleri olan varsa paylaşırsa sevinirim

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracını atmsofeırk kullanıcaksan competıtıon clutch stage2 yeter de artar bıle (450hp) desteklıyor zaten.
    ve kullanımı pack lı olanlara gore daha rahattır. debrıyajı ıstersen genelde 3-5 gun ıcınde teslım edıyorum. gumruktu boku pusuru ugrasmıosun yanı

    stg4-stg5 ep3 ve rsx lerde bıraz sıkıntılı oluyor oda hıdrolık sıstemınden dolayı.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracını atmsofeırk kullanıcaksan competıtıon clutch stage2 yeter de artar bıle (450hp) desteklıyor zaten.
    ve kullanımı pack lı olanlara gore daha rahattır. debrıyajı ıstersen genelde 3-5 gun ıcınde teslım edıyorum. gumruktu boku pusuru ugrasmıosun yanı

    stg4-stg5 ep3 ve rsx lerde bıraz sıkıntılı oluyor oda hıdrolık sıstemınden dolayı.
    cc2 elinizde varmı. fiyatı nedir ,vadesiz taksit varmı ?

  9. #9
    Onur typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende ogrenebılırmıyım cc2 hakkında

  10. #10

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu an için en mantıklısının orj. debrajı olan exedy olduğunu düşündüm ve aldım..Tavsiyeleriniz için teşekkürler ..

  11. #11
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun ..

  12. #12
    ali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    1.100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun muharrem, kullandıktan sonrada yorumlarını bekliyoruz

  13. #13

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun muharrem, kullandıktan sonrada yorumlarını bekliyoruz
    en kısa zamanda yazarım..Ama sert debryaj kesinlikle kimse takmasın şanzıman düşmanı bu kadar diorm

  14. #14

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni taktırdığım orj exedy debrajla biraz rodaj yaptıktan sonra vites geçişlerini deneme fırsatım oldu.. 8.800Rpm de sert debrajda kavrama zor olduğundan dolayı geçişlerde sıkıntı yaptığına ve dişlileri aşındırdığına inanıyorum. ama orj debrajda hiçbir sıkıntı yaşamadım stock 8.100Rpm de nasıl atıyorsam o kadar rahat bir şekilde 8.800Rpm dede geçti vitesler.Çok memnunum orj. debraj tercih ettiğimden dolayı..

  15. #15
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tavsıyemde haklı olduguma sevındım

  16. #16
    Onur typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    super o zaman 8800de cuk dıe gecıosa daha ne ıstenır bu hayatta
    bende orjın alıcam tsk stp

  17. #17

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onur typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    super o zaman 8800de cuk dıe gecıosa daha ne ıstenır bu hayatta
    bende orjın alıcam tsk stp
    stage 2 falan yapmayı düşünüyorsan yetmeyebilir ??

  18. #18
    src106 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    AntalyA
    Mesaj
    913
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende baskı balatamı değiştiricem orj. takalım ?

  19. #19

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    STG2 Exedy taktık biz çok iyi ama biraz sert.Bulabilirseniz CC stg4 takın.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •