efendim onden ceker arabalar gucu yere iyi aktaramaz,
4ceker arabalar cok süferdir ve bebekleri leylekler getirir![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
dah once baskabı vıdeosunu ızlemıstım sanırım sıyah bı camaro ıle basıodu bende ıstıorum![]()
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
bu kasayı seviyorum yaa üzerine ne taksan yürüyo
bi de şu yumurta tabirine gıcık oluyorum :D
ECUTECH İstanbul
nekadarda kasa hafif olsada evonun hem turbo avantajı hemde 4çeker avantajı var. gerçi evonun turbolu aldığı gücü honda atmosferik almıştır belki geçmiştir bile sonuç bence şaşırtıcı değil
Doğrudur... 200 kg lik bir hafifliğin nelere kadir olduğunu hepimiz biliyoruz...
la ben 1300 kiloyum kabaca+ sı var - si yok herkes hafif dio anlamadım![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Başa dönelim isterseniz Mustafa ve tool kardeşlerim . ( Özgün sen klasman dışısın kardeşim git uçak bul kendine)
hp/kg burda etkili bence ( aradaki anormal farktan solayı söylüyorum) atmosferik vs turbocharged veya FWD vs AWD dan ziyade. Gören aha bak AWD krank gücünü tekere iletirken kaybediyor diyor... Bu ne kadar gerçekçi özellikle spesifik olarak bu örnekte onu görmek istiyorum...
EVO galiba videonun bi yerinde 330HP yazıyordu aynı ağırlıkta 330Hp lik bir AWD ve 270Hp lik FWD arasında böyle bir fark olacağını mı düşünüyorsunuz ? Öyleyse benzerini simule edelim memleketimizde ben açıkçası inanmıyorum...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)