bir arkadasım almayı planlıyor 2.el olarak araclar hakkında bilgisi olanlardan yardım istemekteyiz. ara sıra gazlıcak. simdiden tesekkurler
bir arkadasım almayı planlıyor 2.el olarak araclar hakkında bilgisi olanlardan yardım istemekteyiz. ara sıra gazlıcak. simdiden tesekkurler
Ben olsam civic si alırdım.Rover üretimi sonlanan bir marka bildiğim kadarıyla.Yedek parça sıkıntısı ve ikinci elinin olmaması dezavatajları.
fiyat performans açısından rower kesinlikle çok uygun 1.8 vtec honda motoru war üstünde 146 hp güzel giden bi araç parça sıkıntısını bi süre çereksiniz ama ne nerden alınır örendiğinizde tek sorun elden çıkarmak olur çok zor satılan bi arabaama bn 200 vi alırdım sı yerine
![]()
atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.
si bence...
JLR Warranty Specialist
CMAS *** Scuba & Free Diver
200vi yani süpriz yumurtapiyasa fiyatlarına göre alınabilecek en dolu ve hızlı araç; yurt dışı kaynaklı birçok dergide 0-100 7.5sn olarak verilmiş ama malesef tr de hiç iyi yürüyenini göremedik tabi mod parçasının bulunmamasıda buna etken...rover kullanıcılarının forumlarını gezerseniz parça konusunda yararlı adresler bulursunuz
(bilindik bir markanın headers ve cai kiti + genişletilmiş borularla sağlıklı bir vi nin giderini hep merak etmişimdir?)
VI tabiki performans ve donanım olarak esay'ın çok önünde bir araç
Buradaki karar bunlara bağlı;
1- Piyasada az mı olan çok mu olan?
2- Modifiye ederken (parça arama, arabayı tanıyan usta bulma vs)eziyet çekmek mi yoksa kolayca yapmak mı?
3- Herhangi bir arıza da parça bulurken falan eziyet çekmek mi yoksa kolayca bulmak mı?
4- Tabi modifiye ederken daha çok para harcamak mı yoksa daha ucuza bişeyler yapmak mı?
Ben olsam ilk seçenek de az olanı tercih edeceğim için diğer seçeneklerde hep kötü olan tarafı tercih ederdim. Sende buna göre düşüneceksin. Ama bence farklı olmak her zaman zevk verir.
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
araca ucuk modifiyeler yapılmaz zaten. bilindik komple eksozt havafiltresi. turboya gelcilmiccek zaten. atmosferik kullanılcak arac. ama ikisinide kullanan arkadasım 200vi cok tatmin edici diyor ??
benim kafama o kadar tatmin ediciyse nedne si daha cok tutuluyor sorusu kafama takılıyor ?? aracınb tanınmamasımı yoksa yedek parca sıkıntısımı ( yedek parcasının pek sorun olmadığını örendim ) veya baska nedenlerimi var ???
Araç az sayıda, tanınmıyor, parça sorunu var, usta sorunu var, en önemlisi 2.el modifiye parça sorunu var...
Ben sana bir örnek vereyim;
Ben 3 yıldır Ford Escort RS Turbo sahibiyim. Buna bir şeyler yaptım ve hala da yapmak için çabalıyorum.
Şu anda komple EFI sisteme çevrilmiş, Megasquirtli üzerinde ellenmedik parçası kalmamış bir araca sahibim. Ve birisi çıkıp geliyor ve o çıldırtan soruyu soruyor. Abi honda bmw falan varken niye buna bu kadar para harcıyorsun. İlk 2 sene açıklamakla uğraştım. Artık deliyim ben diyip geçiyorum. Çünkü anlatamıyorsun. Sanki modlamak belli arabalara özgü bir şeymiş gibi görüyorlar insanlar. Ve birbirinin aynısı araba yapıyorlar. (Bence modifiyenin anlamı bu değil ama neyse) Bu yüzden belli marka araçlara takılı kalınıyor.
Ama herkesin yapmadığı arabayı yapmanın bazı yanları var ;
- Artık kendi kendimin ustasıyım.
- Özel yaşantın kalmayacak derecede düşüyor.
- Tamirciler parçacılar kankan oluyor.
- İllaha araca özel ürünlerle birşeyler yapmaya çabalıyorsan hem maddi hem de muhteşem esnaf ve distribütörlerimizin sağladığı manevi çöküntü yaşıyorsun.
- Hakkında deli diye söylenti çıkarıyorlar.
- Artık sabır taşın diye bir şey kalmıyor. Sabır sınırın kalmıyor.
Tabi bu dediklerim köklü modifiye yapmak istiyorsan. Yok ben cai, egsoz , yay üçgeninden çıkmam diyorsan zaten sorun yok ne alsan olur![]()
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)