şu an orjinal amörtisöleri 5cm maxtrac yayla kullanıyorum. şikayetimse gaza yüklendiğimde ön tarafın esneyerek yükselmesi ve sürekli sekme yapması.
önerileriniz nelerdi?
şu an orjinal amörtisöleri 5cm maxtrac yayla kullanıyorum. şikayetimse gaza yüklendiğimde ön tarafın esneyerek yükselmesi ve sürekli sekme yapması.
önerileriniz nelerdi?
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
coilover alma bence, dert tasa, ayarlamayı bilen pek yok.
Alan en dibine indirir genelde, yol tuttuğunu sanar. Bundan sonra almam ben coilover filan
2,5 ayda anca ayarlandı. İlk aldığımda topaç gibi sekiyordu, önceki sahibi daha çok indirmek için yayları sıkmış(asla yapılmaması gereken bir hareket)
Koni al paşa paşa bin...
Built to fall....
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Savaş bile düzgün yapamadı benim ayarı, sonar bir ralli ustasına gittim...
Bu işin en kötü yani, ölçülebilir bir değeri olmaması mühendis gibi düşünürsek. sert, yüksek alçak rebound vs vs, hangisi iyi, hangi zemin için iyi?
RcKid : bende d2 var, prof. (yarış tipi), pist için biçilmiş kaftan, bozuk zeminde rezil eder.
KW yi gördüm-bindim, h&r'ı gördüm-bindim. Ciddiyim git koni al, önceki iki arabamda koni+yay kullandım, bunda coilover.
Uğraşasın varsa coil al, uğraşmam rahat gezerim vs vs diyorsun koni al. 206 konisi de kolay bulursun. Onları da max 1.5 çevireceksin (önceki sahibi en sertte kullanmışsa almadan öne kontrol et, ayar sübabını kırmış olabilir)
Built to fall....
rc için koni olmadğı için koni pek ii olmuyor rc de ben taktım kullandım memnun kalamdım söktüm
Team PAŞAOĞLU
Önceki 206 ımda 2 takım koni kullandım. Söyleyeceğim şu ki RC nin orjinal amortisörleri koni ile aynı ayarda bence. Ayrıca zaten koni kullanma niyetinde isen 3.5 dan başka yay takmayacaksın.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
serhat, dibine kadar indirip nasıl memnun oluyorsunuz anlamıyorum, sekiyor araba.
Ben de yükseltip alçaltırım sorun ön arka yükseklik dengesi ayrıca benimkinde bir dolu ayar var önlerde.
Built to fall....
oncekı kullndıgım kw ıdı cokda memnundum ama aracı bıraz daha basmak ıcın sattım sonra namda sertlestırılmıs coıl yaptırdım kendıme ozel yaptı sakır usta ne bır sekme ne bır zıplama yok aracda 17 rc jantları var aslında coıl takerken tam olarak ne ıstedıgın onemlı beklentıne karsılık verebılıcekme ben bekledıgımı aldım...
başka görüşü olan var mı?
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
O zaman arkayı yükselt önü biraz daha bas. Sana sert değil darbe emişi yüksek bir amortisor kiti lazım. Oda D2 racing yada XYZ gibi markaların damp. ve rebound adjustment modellerinde var.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
+1
daha çok enerji soğuran bir amortisör sistemi daha fazla tutunuş sağlar (inanılmaz ingilizce çevirisi yaptım kendime madalya takacağım).
D2 biraz odun gibi ama ilk kalkış inanılmaz farketti. Eskiden direksiyonu tutmak için kasarken şimdi tıkır tıkır kalkıyor maşallah.
Bu arada sen 5 cm lik yayı taktın, ama amortisör millerin standart, amortisör mili basık duruyor kovanıın içinde. eskisine göre 5 cm daha az güç emiyor, küt küt diye mil dibe vuruyordur hareket edeceği 2-3 cm den sonra.
Built to fall....
XYZ de amortisör sertliği ayarı var.Bunun haricinde yumuşak gelirse hala yayların altında bulunan üniteden yaylar sıkılarak daha da sertleştirilebiliyor.
İyi bir coilover'ın verdiğini koni+yay veremez tabii.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)