User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Spor Yay Bozulabilitesi?

  1. #1
    LightSide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul/Girne
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Spor Yay Bozulabilitesi?

    00 Honda Civic Hb aracımın arkasında dengesizlik oldugunu farkettım sağ taraf 2-3 cm kadar yukarda duruyor. Aracımda vogtland 3.5 cm yay kullanıyorum ve yaylar yaklasık 25 bin km de. Servıse sordugumda yayların ozellıgını kaybettıgını ve degısmesı gerektıgını soyledıler. Bana acıkcası pek mantıklı gelmedı 25 bin kmdeki yayların bozulabılecegı. Sorum spor yayların ömru ne kadardır? Ve yukseklık farkı baska hangı sebeplerden dolayı olusabılır? Tskurler.

  2. #2
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik havalarını kontrol ettinmi?mezro ile arka iki lastik ve çamurluk aralarını ölçersin,lastik havasından dolayı arabanın bir tarafı diğerine göre yüksek gözükebilir.Bunun dışında fabrikasyon bir hata olmadığı sürece yaya bişey olması çok düşük bir ihtimal,kendi arabamızda yay kırılmıştı takıldıktan 2 hafta sonra.fabrikasyon hatasından dolayı değiştirildi.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  3. #3
    mira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    255
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sürücü tarafı yorgunluğu...
    aynısı bendede var..

  4. #4
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fabrikasyon hatası olabilir
    Kulelerde bozulma olabilir
    Lastik basınclarından bi ihtimal öyle gözükebilir
    Amortisördende olabilir
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  5. #5
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence sağ ön amortisörün patlamış olabilir

  6. #6
    LightSide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul/Girne
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabrikasyon hatası olabilir
    Kulelerde bozulma olabilir
    Lastik basınclarından bi ihtimal öyle gözükebilir
    Amortisördende olabilir
    On amortısorler 1 ay once degıstı. Arkalarda sağlam gorunuyor
    Lastık basıncları da normal
    Kuleler de nasıl bozulma olabilir??
    Arka amortısor ve yayları degıstırmeyı dusunuyorum ama bosada para harcamak ıstemıyorum.

  7. #7
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk defa duyuyorum böyle bişi? Ben 55 kg'yim ondan mı acaba?
    Opelde en az 250.000km fln kullanmışımdır ben yaylarımı ve hiç bir sorun yoktu.
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  8. #8
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayni sorun benim sag arkadada var yakinda indirip bakicam
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  9. #9
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amortisör patladığında biraz çöker ama oda dikkatli bakıldığında anlaşılır...2-3 cm bence ciddi bi fark..

  10. #10
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende koni var birde arka taraf patlama ihtimali yok
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  11. #11
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim arabanın da sol tarafı yarım santim daha alcak

    Ben binince 1cm geciyordur herhalde

    Yay da degistirdim, amortisör de degistirdim herseyi yaptım ama fabrikasyon sanırım yarım santim fark
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  12. #12
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda civic HB ve Sedanlarda motor yerleştirilmesinden dolayı aracın yükselikliklerin 1-2 cm farklılıklar oluşur özellikle 1.4 lerde ağırlık dengesi dahada farklıdır bu yüzden birçok yay 1.4 leri daha az düşürür ... bunun tek çözümü coilover veya ayarlı yaydır ... yani aracınızda bir sıkıntı yok şanzıman ve motor yerleşimi yüzüden aracınız öyle duruyor

  13. #13
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    honda civic HB ve Sedanlarda motor yerleştirilmesinden dolayı aracın yükselikliklerin 1-2 cm farklılıklar oluşur özellikle 1.4 lerde ağırlık dengesi dahada farklıdır bu yüzden birçok yay 1.4 leri daha az düşürür ... bunun tek çözümü coilover veya ayarlı yaydır ... yani aracınızda bir sıkıntı yok şanzıman ve motor yerleşimi yüzüden aracınız öyle duruyor
    arka taraftamı hondanın motoru ))))
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  14. #14
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LightSide Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    On amortısorler 1 ay once degıstı. Arkalarda sağlam gorunuyor
    Lastık basıncları da normal
    Kuleler de nasıl bozulma olabilir??
    Arka amortısor ve yayları degıstırmeyı dusunuyorum ama bosada para harcamak ıstemıyorum.
    öndüzenciye bi göstermelisin burdan cok zor.Ölçerek baksın bi durumlar nası.
    Bagajı falan boşaltıp bakın.Ayrıca Arka sağda bi gariplik varsa sol öne bakın bir de ,
    arka solda ise sağ ön gibi , ölçerek .
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  15. #15
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arka taraftamı hondanın motoru ))))
    sol ön tarafta ağırlık fazla oluyor bu yüzden aracın sağ arkası belirgin bi şekilde yüksek duruyor yoksa biliorum hondanın mid-engine bir araç üreticisi olduunu

  16. #16
    modify34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Silivri
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtec_maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    honda civic hb ve sedanlarda motor yerleştirilmesinden dolayı aracın yükselikliklerin 1-2 cm farklılıklar oluşur özellikle 1.4 lerde ağırlık dengesi dahada farklıdır bu yüzden birçok yay 1.4 leri daha az düşürür ... Bunun tek çözümü coilover veya ayarlı yaydır ... Yani aracınızda bir sıkıntı yok şanzıman ve motor yerleşimi yüzüden aracınız öyle duruyor
    +5500

  17. #17
    Onuralp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    4.570
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rot ayarına baktır ordan da sıkıntı varsa zaten şaseci çözer...
    19051919-23041920-30081922-01111922-29101923

  18. #18
    LightSide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul/Girne
    Mesaj
    241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rot ayarıda bı kac gun once yapıldı. Arabanın yamuk durması cok sınır bozucu

  19. #19
    Diesel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde son günlerde farkettiğim aynısı bendede var bi tarafa parmak girmiyor diğer tarafa 2 parmak filan giriyor nerdeyse... bende amortisör ve yaylarımdan şüpheleniyorum artık... birde en başından beri zaten arka sağ 1 parmak kadar daha yukarda duruyordu. bu da motorun yerleşiminden kaynaklanıyor. arka sağ tarafı hafif kalkık oluyor.. orjinaldede böyle.. diğer aracımızda ölçtüm bizzat...
    FordStore Müşteri Temsilcisi
    FordStore BİLALLER
    ANTALYA
    facebook & instagram

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •