video degilde sarkısı baydı benı prelude de vardı zaten işte videosu
http://www.youtube.com/watch?v=4JCks2Ps53s
Fransızlar ve geri kalmış teknolojileri, Honda kullandı ve eskitti bu teknolojiyi zaten
lastıklerı on arka yapma donemıde bitio ozmn![]()
sacmaliyosunuz haa . geri kalmis teknoloji ilene alaksi var . sen ben biliyoruzda hondanin 4ws sini renault un muhendislerimi bilmio ? illaki gelistirilmis ve kendilerine has bi sekilde dizayn edilmis bi halde duzenlemislerdir . gerilikle ilerilikle alakasi yok bu olaylarin .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
zıpzıp sneın unoyada yapalım
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
reno firen destek sistemiyle beraber de kullanmış fark lar var illaki. firenlemede araç sonderece düz durracak gibi görülüyo. esp yararlıydı eminim bu sistemle cok dah başarılı olur. bir de araca kattıgı yükten söz edilmiş lagunanın 1400 civarı bir agırlıgı var ve başarısız hızlanması inş busefer 1.6 versiyonu daha güçlü üretilir yoksa birde bu sistemle iice agırlaşan araba otobüs gibi bişey olur heralde...
helal olsun renault'a sonuna kadar destekçisiyim , mükkemmel araçlar çıkarıyor ....
sorunsuz ve motorları çok verimli .....
Hydropneumatic is a type of automotive suspension system, invented by Citroën, and fitted to Citroën cars, as well as being adapted by other car manufacturers, notably Rolls-Royce, Mercedes-Benz and Peugeot. It was also used on Berliet trucks. Similar systems are also used on some military vehicles.
ingilizcen vardır umarım fransızların geri kalmış bi teknolojisi işte![]()
GTV6'da da kullanılmış bir sistem, ama Renault ısıtıp aynı yemeği sunacağını sanmam. Mutlaka geliştirilen bazı farklılıklar mevcuttur.
916 V6 Turbo
Zoruna gitti sanırım anladığım kadarıyla; hiç problem değil gidebilir. Ayrıca sitroen bu olayı ilk yaptı ve bazı manufacturer=üreticiler bunun belirli bir kısmını kullanıyor diye herkesin kullanacağı anlamına mı? geliyor. Bu kıytırık olayı zamanında birçok AKILLI üretici bulmuş ancak AKILLI olduklarından dolayı maliyet, pazar ve lojistik olarak uygulanabilirliğinin olmadığını görüp fırlatıp çöpe atmışlardır. Gerçekleri yalın bir şekilde yazdığım için geri kalmış olarak nitelendirdim, Kıçı başı dönen araba yerine, Alternatif yakıt ve bu alternatif yakıtla çalışabilen HybridMobil'ler üzerindeki çalışmalarını geliştirsinler.
yeni laguna 2.0 dci kullandım ben triptronik, araç 0-100 olarak başarılı olmasada kaptırınca giden cinslerden, konforu gayet güzel sessizliği falanda tatmin etmişti beni tam uzun yol yapılcak araç mesela.
renault kesinlikle aynı sistemi alıp kullanmaz bencede illaki bişeyler katmışlardır.tebrik ederim![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)