User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: saxo vts cat back

  1. #1
    SERKANCNT
    Misafir

    saxo vts cat back

    97 model saxo vts satın aldım .
    arabamın üzrinde son susturucu ve 51'lik ara boru var.
    arkadaşlarım (nazmitocak)saxo için 51'lik en makbulüdür diyor.
    Eksozcum ise manifoldtan itibaren 60'lık yapalım diyor,
    headers de takalım çok faydalı olur diyor.
    Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlardan tavsiyelerini bekliyorum.
    Ankarada bildiğiniz ve tavsiye edebileceğiniz eksozcu ismide söylerseniz daha makbule geçer
    teşekkürler

  2. #2
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150 160 hp lere ulaşana kadar saxo ların üzerindeki headers yeterdiye biliyorum.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  3. #3
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor içine girmeyeceksen henüz bırak 51 lik boru kalsın,headrs almanada gerek yok şimdilik.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  4. #4
    CeSaNCeEm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    AntAlYa - AnKaaRa
    Mesaj
    1.031
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik eksoz motor içine girmeden kullanacaksan yeterlidir... Şaşmaz 5. sokakta Ankara eksoz Adem usta var gidersen yardımcı olur sana her konuda...

  5. #5
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankara başkent oto sanayi çopur egzos.Eyer egzos işin olucaksada oraya yaptırabilirsin.
    Ama std bir araba için headers görüntü ve ufak bir ses değişiminden başka bir artısı olmuyacaktır.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  6. #6
    mustafa35
    Misafir
    106 ve saxo ların kendı header ları cok başarılı..

  7. #7
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik borular gayet yeterli 63 lük boru takarsan alt devirler ölür en güzeli spor orta susturucu sonada ss veya devil oluyor, headera gerek yok güç kaybı oluyor 150-160 hplere kdr güç kaybı tork artışı oluyor

  8. #8
    KingoAtmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara/Nürburgring
    Mesaj
    1.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sakalimiz yok Ki

  9. #9

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 106 gtı da 51 lık duz boru spor orta susturucu ve supersprınt son susturucu kullanıyorum ses cok tok ve performanstanda gayet memnunum 51 lık borudan daha buyuk takarsan alt devırlerın ölür ama ben arabayı yuklıycem dolduracam dersen o baska son susturucu da devıl yada supersprınt tavsıye ederım headers konusuna gelıncede bızım arabaların manıfolt sıstemı yeterınce basarılı bence hıc gerek yok tabıkı bu sahsı fıkrım

  10. #10
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eet vts gtiların egzoz manifoldu iidir başka bi marka daha iyi sonuç vermicektir

  11. #11
    SERKANCNT
    Misafir
    arkadaşlar teşekkür ederim.

  12. #12
    serhat306 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Hollanda
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 106 gtı de 51 lık boru yapıcam en ıyısı budur 60 lık abartı olur bence...

  13. #13
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kalsın 51 bencede.vts veya 106 ya saece kat iptali yeterli oluyor.yüklersen o başka...

  14. #14
    Pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SERKANCNT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlarım (nazmitocak)saxo için 51'lik en makbulüdür diyor.
    Eksozcum ise manifoldtan itibaren 60'lık yapalım diyor,
    headers de takalım çok faydalı olur diyor.

    teşekkürler

    CRM Performance Suki & Alper de 48'lik boru kullan diyorlar .. 51 veta 60'lik boruyu dolduracak gazi cikartacak kadar dolu degilse araba fuzuli birseydir yapilan , egzozun biraz sIkmasi iyidir alt devirleri tamamen oldurmez diyorlar ..

    Kime inanacagini bilemiyor insan bunu dusunebilirsin .. Ben kaynaksiz , eksiz 48'lik boru yaptim oldukca memnunum ..
    Women are like Buddhist , They're worship ox.

  15. #15
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komple 57 düşünün o zaman?
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •