User Tag List

15 sonuçtan 1 ile 15 arası

Konu: bravo hgt?

  1. #1
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    bravo hgt?

    aem fuel controller ile alabilceğimiz fayda ne olur ? bide aem dry filtre bağlıcaktık ama araba dengesiz çalışma yaptı ve şuan kesiciye girmiyo çok daha erken devirde kendini kesiyo , enjektör vs bakıldı akış metreden şüpheleniyoruz sizin fikriniz nedir .

    hgt çok verim alabilcek bir makina olmadığı söylendi ama ne gibi iyileştirmeler yapabiliriz fikirlerinizi bekliyorum saygılar .

    araç 2000 model hgt 61.000km de full stock

  2. #2
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mafinizi kontrol edin, fic ile iyi bir map hoş olabilir fakat dikkat edin yağlamasına genelde son silindir biraz yağsız kalabiliyor yatak sarabiliyor ona dikkat edin

    yapıldıktan sonra her motordan güzel sonuçlar alınabilir egzoz filtre ve piggy back ile eğer uygun şekilde montaj ve ayar yapılırsa ona uygun şekilde güç alınabilir
    körler sağırlar

  3. #3
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    AEM FIC atmosferik araçların olmazsa olmazı avans verme işlemini yapamıyor. Kısma yapıyor aşırı besleme uygulaması için. Bence başka bir piggyback seçin.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #4
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğru kafam aşırı beslemeye gitti bi an

    smt, e-manage ultimate gibi piggy backler bakabilrsin bence
    körler sağırlar

  5. #5
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla filitre nin öle bişeye sebep olması ilginç akışmetrede sorun vardır kesin bence,,,,bu arada neden böle bi sistem düşünüyosunuz,, remap işlemi yapılamıyo mu ? benim bildiğim yapılıyo olması lazım bende de 2001 hgt var..........

  6. #6
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesela sen ne gibi işlemler yaptın neler aldın sölermisn.
    şuanki fikirlerimiz headers+60mm borular kat iptal+orta susturucu+ otto son +aem dry flow+beyin+buji+walbro ?

  7. #7
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende aracımı yeni aldım 6-7 ay kadar oldu ama uzun zamandır hgt le ilgilenirim,,benim aracımda şimdilik sadece green filitre ve kat iptali hks replika silincerlı son susturucu var,,aracı ilk aldığımda ise kat üstündeydi ve sonrasıdan 60 lık düz boru orta susturucu iptali ve yine bu son susturucu vardı,,,ben orjinal boyutta 51 lilk borulara geri döndün orjin ortayıda taktım ve açıkcası hissedilir derece arabanın gidişi iyileşti egzoz işini iyi düşünün derim o yüzden ,,,,,,ayrıca hgt için hali hazırda bi firmanın ürettiği headers bulunmuyor,,,diğer işlemler için bişi diyemicem onlara ilgili bi tecrübem yada okuduğum bişi yok açıkcası,,buji ve pompanın da beyin olmadan bi işe yaramıcağı açık beyinlede ne kadar fayda sağlar düşündürücü..............benim fikrim iyi filitre kiti,,,alt devirleri öldürmicek backpressure ı yüksek bi egzoz sistemi ve bunlara uygun bir yazılımla tatminkar bişiler elde edilebilir,,,,daha fazlası için dereceli egzantirikle güzel sonuçlar alınabilir ...........

  8. #8
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir tane vardı dereceli göreceli bir hgt onun specleri neler merak ediyorum?

    egzost konusunda şuan üst devirlerde baygınlık var 60lık üstü canlandırır ama altlar ne olur bilmiyorum headers konusunda el yapımı olucak bakıyorum netten fikir edinmeye çalışıyorum .

  9. #9
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hgtlerde zaten fabrika cıkısı headers var amac daha da mı iileştirmek headersı?

  10. #10
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha da ii olması için düşünüyoruz ama bilgi ediniyorum işte ne nasıldır yapan eden varmı die?

  11. #11
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headersı bilmiyorumda Görkeminde belirttigi gibi egzosu ellemeden once 2 kere dusun derim

  12. #12
    GTR R32 Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    51
    Şehir
    ANKARA TÜRKİYE :-)
    Mesaj
    142
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik olarak verim almak zordur HGT den
    tavsiyem kesinlikle turbo.
    sonucuna inanamazsin.
    Bravo H G T
    FİAT mirafiori
    B M W M5
    ve simdi :
    SKYLİNE GTR R32
    http://www.swapcenter.tr.gg
    Motorsporlari TEHLİKELİDİR

  13. #13
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turan rb26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik olarak verim almak zordur HGT den
    tavsiyem kesinlikle turbo.
    sonucuna inanamazsin.
    peki böle bir konu hakkında izlemem gerekn yol ve detaylardan bahsedermisiniz ? maddi konular nasıl olur ne tür günlük kullanıma uygun nasıl bişiler kullanmam gerekir stock internaller ile nasıl turbo kullanırım veya forged internaller varmı aşırı güç değil az da olsa sağlıklı güç istiyorum saygılar

  14. #14
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turan rb26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik olarak verim almak zordur HGT den
    tavsiyem kesinlikle turbo.
    sonucuna inanamazsin.
    bordo bravo hgt turbo sizindi sanırım

  15. #15
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 yıl hgt kullandım tek sölicegim eksoz için sakın 60lık yapma...
    sadece orta katı iptal et düz bro birde güzel son.yazılım dersende onno usta yapıyor diye biliyorum.şanzıman olarakta,1.6ların ayna mahrutisini tavsiye ederim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •