User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: b16 hararet problemi

  1. #1
    dmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara-antalya
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    b16 hararet problemi

    98 model civic vti(b16a2) aracımın motoru yeni toparlandı.ortalama 50km yol yaptım.fakt hararet eskisine gore daha hızlı yukselıyor ve ortalama deger olarakta hararet gostergesinin orta cızgının bırazcık uzerinde duruyor.ayrıca water temp gostergeside 220F gosteriyor bu durum normalmıdır?degilse ne yapmam gerekıyor?

  2. #2
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    termostat değiştimi ?

  3. #3
    dmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara-antalya
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır degişmedi

  4. #4
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ördekmi kurbağamı bi test yapıyorlar sanayide onu bir yaptırın
    eğer bir sıkıntı yoksa düşük derece termostat ve aynı şekilde fan müşürü
    bi iki tırnak aşağıda tutuyor harareti yarı seviyeden tam rerece olarak bilmiyorum
    ama daha toleranslı olacağı kesin

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    diğer elemanlarada bir bakın devir daim değiştimi motor toplanırken ? eğer kötü durumda ise onuda değiştirin, hortum tadyator kapağı vs gibi elemanlar iyi durumdadır snaırım
    körler sağırlar

  6. #6
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benımde motorum yenı yapıldı
    termostak ve fan musurude sıfırlandı
    eskısıne gore aracım daha cabuk ısınıyor ama asla 92 c dereceyı gecmıyor.

    marlıyn ın dedıgı gıbı termostatını ve fan musurunu degıstırsen daha alt sevıyelerde tutacagına ınanıyorum.

  7. #7
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    -kalorıferı sıcaga ayarla acamana gerek yok ..... o zaman bı nevı dusurursun hararetın ıbresını...
    -termostad ve fan musurunu deısebılırsın ama sanmıorum cok fazla deısecegını...
    -fan yetersız kalıor onun ıcın orjınal fan ın yerıne mıshımoto lar war bıraz tuzlu ama ıse yarar...
    -trafıkte yokusta bıraz artar azcık gaza bastınmı duser...sorun etmeye gerek yok cok fazla

  8. #8
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    vti larda tam orta çizgide durmaz ki zaten çok az yukarda durur. motor toplanırken ne marka conta kullandın ve üst kapak saplamalarını fabrika değerlerinde mi sıktınız?
    Failure is not an option.

  9. #9
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vtec_2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    -kalorıferı sıcaga ayarla acamana gerek yok ..... o zaman bı nevı dusurursun hararetın ıbresını...
    -termostad ve fan musurunu deısebılırsın ama sanmıorum cok fazla deısecegını...
    -fan yetersız kalıor onun ıcın orjınal fan ın yerıne mıshımoto lar war bıraz tuzlu ama ıse yarar...
    -trafıkte yokusta bıraz artar azcık gaza bastınmı duser...sorun etmeye gerek yok cok fazla

    + 1903


    motorunun çabuk ısınması gayet normal o arada fazla sıkıştırma arabanı parça sürtünmesinden dolayı çabuk ısınıyo muhtemelen rodajınızı iyi atın
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  10. #10
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    leak down test yapmalısın güvenlik olarak contanda miinik bir sorun olabilir ama senin yerinde olsam laptopu bağlar bakardım yada test cihazını
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #11
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    220 F hiç normal bir deger degil yanlız vtecte
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #12
    dmg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    ankara-antalya
    Mesaj
    157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cözduk arkadaslar radiator degişti ve radyatore baglanan ust hortum asırı yumusamıs oda degişti.ve su anda hararet problemı kalmadı..tesekkur ediyorum verdiginiz bilgilerden dolayı..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •