User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: civic d14 acil

  1. #1
    egzomant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    civic d14 acil

    aracıma d16 emme manifoltu enjeksiyonu ve porselen headers headers taktım bi eksigim kaldı oda bu P06 ECU OBD1 with CROME beyine ayarmı yapılıyo bitürlü çözemedim bu işlerden anlayan anlayanı biri varsa yardımcı olursa sevinirim bide safc diye bi cihaz var benim işimi görürmü hava yakıt karısımını ayarlıyo http://www.d-series.org/forums/natur...-upgrades.html bu sitede bu işi yapanlar var ve iyide sonuçlar alanlar var 136 hp civarı

  2. #2
    egzomant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    specs:

    Stock block - D14A3
    Openair filter - Tenzo-R with alu tube.
    Intake manifold D16Z6
    240cc injectors - D16Y8
    Heatshield gasket - JDM:PSW
    D16y8 head
    D16Z6 cam
    Cam Gear - Megan racing
    Ignition D16z6
    Head gasket - D16y8
    Exhaust manifold- JCP (4-2-1 end diameter 48mm)
    Cat replacement- Megan (55mm)
    Wideband lambda extern - Zeitronix
    Center pipe- JCP (55mm)
    End muffler- JCP (55mm)
    OBD1 conversion P28 ECU




    136,6 Chp @ 7500rpm / 140 Nm @ 6400 rpm

    That's a Gain of 46.6 chp and 16nm of torque with only a mini me swap !

  3. #3
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin p06 ya ihtiyacın yok eğer VTEC kapak swaplamadıysan ...SAFC işini görecektir... Wideband ve doğru bi ayarla 136 olmasda 110 ları yakalarsın... (DipNot:136 olan araçta muhtemelen VTEC kapakta vardır..)

  4. #4
    KSK-VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16y8 head shoc vtec kapak var zaten o listede

  5. #5
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evt listede mini me swap yapılmış.

  6. #6
    egzomant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16y8 head shoc vtec üst kapagı hangi aracın üst kapagı onuda bulursam alabilirim

  7. #7
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cıvıc 96-00 kasasında var fakat tr yok kardeşim dışardan getitmelisin.

  8. #8
    egzomant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman D16y8 head sız yola devam edicem atmosferik olarak ne alabilirsem alıcam bundan sizinde tavsiyelerinize ihtiyacım olacak kiminiz belki diyebilir ugraşma 1.6 sını al diye ama bu arabayı cok düşeş aldım 10500 tl 2000 model sedan 1000 veya 1500 tl motor modifiyesine ayırmış oldugum param var hedefim 130 hp inş

  9. #9
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam, o motordan 1000-1500 liraya toplamda 45 beygir alman mümkün değil açıkçası.

    Yola çıkarken bunu göz önünde bulundurmalısın bence.

  10. #10
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim önerim 75.50 d13 piston bisimoto level 2 egzantirik yay şapka timing kasnak vti gaz kelebeği p28 ecu stage 2 debriyaj d13den çıkan 4.40 son dişli yağlama hatları işlemleri port polish v.s şeklinde ilerlemen illa güç almak iiçin vtec kapak gerekmiyo ayrıca deyip deymiyeceğini sadece yapan deneyen emek veren kişiler belirleyebilir ve bence değecektir ilk olarak bloktan başlamalısın sonra seve seve ecu yazılım sonra egz yay şapka alınca debriyajı unut zaten sırayla gereksinimleri gidermen gerekecek

    edit: bi üst postta yazanı da dikkate al
    ECUTECH İstanbul

  11. #11
    egzomant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim önerim 75.50 d13 piston bisimoto level 2 egzantirik yay şapka timing kasnak vti gaz kelebeği p28 ecu stage 2 debriyaj d13den çıkan 4.40 son dişli yağlama hatları işlemleri port polish v.s şeklinde ilerlemen illa güç almak iiçin vtec kapak gerekmiyo ayrıca deyip deymiyeceğini sadece yapan deneyen emek veren kişiler belirleyebilir ve bence değecektir ilk olarak bloktan başlamalısın sonra seve seve ecu yazılım sonra egz yay şapka alınca debriyajı unut zaten sırayla gereksinimleri gidermen gerekecek

    edit: bi üst postta yazanı da dikkate al
    sağolasın üstad siz bu işin uzmanı olmuşsunuz artık sizin kadar anlamasamda aklımdakiler şuanda hazırda olan manifold hazır 1.6 ies enjektörleride üzerinde 300 tl ye aldım sahibindende headers var porselen 4-2-1 250tl iridyum buji 110 tl komple 51 lik düz boru 150 tl kaliteli bi filtre kiti 250 tl safc 250 tl yanlız kafafama takılan ecu mu? safc mı? bu ecu ayarını kim yapıyo chipin farklısımı bu ecu ayarı denilen şey bide bu maliyete göre sizce kaç hp alırım ?

  12. #12
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    130u gecmesi lazım bıde kısa oldumu hayrete dusersın gıdısinden

  13. #13

    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    d16 emme manifoltu direk oluyormu tadilat gerektiriyormu acaba
    birde d16 1.6 ies mi ?

  14. #14
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi o listedeki buji ve safcyi iptal et bence onun yerine harness ve ecu al bir de vti gaz kelebeği ekle bence tabiki öncelik kendi araştırmaların olmalı
    obd1 ecu yu yazabilen istanbulda çok insan var ama en kalitelileri bu sitede onlara ulaşabilirsin bir de ustanı ve parçalarını kaliteli seç
    ECUTECH İstanbul

  15. #15
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gokhan07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d16 emme manifoltu direk oluyormu tadilat gerektiriyormu acaba
    birde d16 1.6 ies mi ?

    biraz talilatı var burdan bakabilirsin http://www.dodo-upgrades.nl/ burda
    ECUTECH İstanbul

  16. #16
    Diesel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 is kullanıcısı olarak bladerk ' in sölediklerini şiddetle göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim..

    aktif 1.4 kullanıcısı olarak jdm d15b emme manifol, option racing 4-2-1 headers, kat. iptali, orta susturucu ve otto son çıkış ile aracımı günlük kullanmaktayım. filtre olarak short ram ve simota kullanıyorum. SAFC ile afr göz önünde tutularak ayarları yapılmış durumda şu anda ve stock 1.4 ile düşündüğümde çekişte ve gidişte ciddi fark var. araç daha rahat nefes almakta üstüne üstlük daha az gaz tepkisi ile daha rat ivme kazanmakta...

    bladerk in mesajındaki egzantirik ve yazılım uygulamalarını bende düşünmekteyim.VTI gaz kelebeğimde mevcut ama takmadım henüz. Biraz işlem gerektiriyor. Fakat ne zaman ne de bütçem müsait şu anda.. bladerk diyosa muhakkak vardır bi bildiği :P
    FordStore Müşteri Temsilcisi
    FordStore BİLALLER
    ANTALYA
    facebook & instagram

  17. #17
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.dodo-upgrades.nl/

    Bu adamın çalışmalarını inceleyin derim d14 üzerinde gerkeçten güzel bişiler yapıyor.

    Erkut vermiş pardon
    1.6tdi.
    Ecutech.

  18. #18
    Diesel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende orayı baz almaktayım...
    FordStore Müşteri Temsilcisi
    FordStore BİLALLER
    ANTALYA
    facebook & instagram

  19. #19
    D16inside - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    '' TURKEY '' 67
    Mesaj
    2.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dostum hiç macera arama erkut abinin dediklerin harfien gercekleştirmeye bak pişman olmazsın.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •