User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
41 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 235hp 395 nm Corsa OPC

  1. #1
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    235hp 395 nm Corsa OPC

    Vmax chipden sonra Yine Vmax la devam ettik.

    -Vmax
    -Egzost 70mm (Vmax Rusya)
    -Down Pipe (Vmax Rusya)
    -dbilas flowmaster.

    Uzakta olsada yardimlarini esirgemeyen Hakan arkadasimiza tekrar tesekkur ediyorum.

    Video
    http://videos.streetfire.net/video/Corsa-OPC_683840.htm

    DNYO

    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  2. #2

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah tork fena, neden peak atıp sora dusuyor arabanın karakterıstıgımı?daha stabıl devam etse bence daha ıyıydı..

  3. #3
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet chipten sonra yukarı doğru tırmanan bi eğri beklerdim açıkçası.

    Maşallah diyim kazasız belasız.

  4. #4
    XoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    21.388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    253 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah tork fena, neden peak atıp sora dusuyor arabanın karakterıstıgımı?daha stabıl devam etse bence daha ıyıydı..
    Maşallah değerler güzel

    Ama Serkan'ın dediği gibi tork eğrisinin bu şekilde tavan yapıp taban yapması pek sağlıklı değil bence.

    Bizden bir yıldız kaydı, yine gökler aldı... Hepimizin başı sağolsun. Huzur içinde yat Alperim |RA|

  5. #5
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    CZT'lerde de aynı dert var, büyük ihtimal bu araa atıyorum 1.5 bar vurup 0.7 ile bitiriyor devir bandını.

    DEbriyajını yürüyeninin yoran, patinaj çektiren, pilotajı mahveden bir durum bu.
    Onun yerine peak torku düşür 360'a; araba okadar peak atmasın, turbo basıncısını da üst devirde stabil tut.

    Bence yeniden programlanmalı. 4500 den sonra güç yükselmiyor neredeyse, dizele kayan bir karakteristiği olacak arabanın.
    Built to fall....

  6. #6
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında her devirde güç olması iyi ama ranthor arkadaşımız güzel yazmış dizel karakteristiğinde bir dyno olmuş, bence de yazılımı tekrar gözden geçirtebilirsin tork ve hpnin üstlere aktarılması için.

  7. #7
    oxygen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.235
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    max torku ve gücü düşük bi devirde verip birden kesiliyor programlanmak istiyo galiba ufaklık tekrardan

  8. #8
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana sanki daha büyük intercooler istiyormuş gibi geliyo. Üst devirleri canlandırır.

  9. #9
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana sanki daha büyük intercooler istiyormuş gibi geliyo. Üst devirleri canlandırır.
    kesinlikle katılıyorum ... belki biraz daha büyük bir turbo .. bunların yanısıra kullanımı inanılmaz keyifli olmuştur heralde

  10. #10
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buradan dynolara bakabilirsin, ayrıca genel bilgilerde var, işine yarayabilir.

    http://www.courtenaysport.co.uk/inde...ewDoc&docId=84

  11. #11
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basınc düşüyor diye tork düşmez
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  12. #12
    BrakeHorsePower
    Misafir
    şu detayı atlamamak gerekio araca önce remap yapıldı ve ondan çok sonra direkt komple ekzost sistemine geçiş yapıldı. Yane burda görülen dyno phase1 mapinin üstüne komple ekzost sistemi takılması sonucunda ortaya çıkan bi dyno. overboostu biraz kısıp cont. boostu arttırmak yeterli tork eğrisini sağlayacaktır, zaten ufak turbolu bi araç artı olarak 7000lerde bile 210hp gibi bi rakamla yürümesi stock corsaya göre farkın daha iii anlaşılmasını sağlıodur bence...stock mapten sonra sadece remapli olan dyno sheeti koyarsa erden fark daha rahat anlaşılınacaktır...torkun stabilitesi konusuna gelince 5300lerde bile 300nm civarlarında bunu da gözden kaçırmamak gerekli dediğim gibi overboostu az kısmak yeterli olacaktır...

  13. #13

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet aslında guc egrısı baya ıyı dusmemesı yonunden, tork sorunlu ama oda duzeltılebılır herhalde Hakanın dedigi gıbı..

  14. #14
    serhatgüzelsoy
    Misafir
    Maşallah Hakan abi yine iyi işlerde imzan karşımıza çıkıyor iyi çalışmalar.

  15. #15
    Hyjal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul , Erzurum
    Mesaj
    510
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 turbo bir arac için süper sheet daha iyi dynoları da görürsüz inşallah

  16. #16
    R-Turbo
    Misafir
    tekrardan maşallah diyelim gittikçe güzel oluyor araç

  17. #17
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock mapten sonra sadece remapli olan dyno sheeti koyarsa erden fark daha rahat anlaşılınacaktır...
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  18. #18
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bana sanki daha büyük intercooler istiyormuş gibi geliyo. Üst devirleri canlandırır.
    Insallah yakinda...
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

  19. #19
    Erden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Moskova
    Mesaj
    931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buradan dynolara bakabilirsin, ayrıca genel bilgilerde var, işine yarayabilir.

    http://www.courtenaysport.co.uk/inde...ewDoc&docId=84

    Bu siteyi biliyorum..
    Hatta downpipe ilk once onlardan aldim. Gumruk sorunu yuzunden parca geri gitti.
    Odedigim parayida hala geri gondermediler...Her konusdugumuzda simdi gonderecegiz diyorlar.
    Audi RS3 ST3..Yakinda ST4
    Porsche Cayenne 4.2 Diesel S

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •