http://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU
verildimi bilmiorum. ama güzel bi video
http://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU
verildimi bilmiorum. ama güzel bi video
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
adam clio yu daha takdir edercesine konuştu , hani o fiyat farkına değer 1 şey yok dercesine ....virajlarda clio hiçmi hiç bırakmıyor focus RS'yi
o kadar da değil bence
niye yaw gayet iyi gitmiş clio , bu cup wersiyonları sanırım daha hafifti normalde ondan böyle gelebiliyor
ne içi, ne dışı ne de motorunu clio rs le yanyana koyarım veya karsılastırırım. focus rs bambaska bır tasarım ve begendıgım bır araç.
baklım TR'de durumu ne olacak
Focus çok arkadan kayıyor videoda, Clio nun süspansiyonu daha iyi gözüküyor, virajlarda iyi oturuyor. Kullanan arkadşlar için eğlenceli bir gün olmuş![]()
FastCare.com.tr
detailing & mini onarım
Clio virajlarda çok daha stabilize gözüküyor.. Focus u yol tutuş için çok överler ama videoya bakınca bence yol tutuş liderliğinin clio rs tarafından tehdit edildiği apaçık ortada..
FastCare.com.tr
detailing & mini onarım
Kendinizi iyi hissedecekseniz Focus yol tutmuyor diyelimde standart binek sedan bir focus bile cok cok iyi yol tutuyor![]()
![]()
Cup versiyonlarının arka süspansiyon geometrisi bile farklıdır. Cup versiyon için alınan coiloverlar normal RS'lere olmaz.Ayrıca Focusun arkasının kayıyor olması kötü yol tuttuğunumu gösterir. 106nında arkası kayıyor. Ama çocuk oyuncağı gibi toplanıyor. Her araç limitte bir yerden kayar bir yerden bırakır. Hiç bırakmıyor ne demek. 70 derecelik viraja 220 ile gir o zaman madem bırakmıyo. Önemli olan ne zaman bıraktığı ve bıraktığı zaman direksiyona nasıl tepki verdiği nasıl toplanabildiğidir. Aracın yol tutuşu ve kontrol özelliklerini bunlar belirler.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Clionun pilotajı bariz daha iyi,özellikle frenajlarda falan daha cesaretli davranmış,tabi önde olmanın her zaman dezavantajı var hemen haklarını yemeyelim
Birde dikkatinizi çektiyse bazen focusun viraj içinde kaldığı yerlerde clio dışa doğru açılmak zorunda kalmış barizTabi geçen yıl clio 182 lik autocar testinde dağ yolunda ferrarileri kovalamıştı buda clio rs,cup versiyonlarının hakkaten iyi olduğunu gösterir yoksa focus rs'i kovalaması tesadüf değil.
RS in farkı daha çok açmasını beklerdim tabi Top end basmadıkları içinde olabilir clio sanki daha iyi gibi gözüküyor bi kaç yerde virajdan açılmış önden kaymış galiba ama ben genede Focus diyorum.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)