User Tag List

4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: 93 doğan slx rölanti sorunu

  1. #1
    35vkm16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir/Bergama
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    93 doğan slx rölanti sorunu

    arkadaşlar
    1. sorum:Aracımı motor soğukken çalıştırdığımda stop ediyor motor sogukken rölantide devir 500-600 civarlarında seyrediyor fakat 1-2 km yol yaptıktan sonra bu sorun ortadan kalkıyor rölantide 900 devir civarlarında seyrediyor ve aracım stop etmiyor aracimda landi renzo lpg kiti mevcut motorumda herhangi oynama yok motor 167000 kmde daha motora anahtar değmiş değil uzun süredir mecbur kalmadıkça aygaz lpg kullanıyorum bu sorunu nasıl ne şekilde çözebiliriz
    2.sorum:Aracım az öncede belirttigim gibi 167000 kmde dolayısıyla aracım hem yağ yakılor ve contalardan yağ kaçırıyor ve motor ust kapak dahil motor bloğu ve karter her yer yağ içerisinde aracımın gidişinden gayet memnunum fakat motorun yağ içerisinde olması beni rahatsız ediyor ustama sorduğumda contaların değiştirilmesıyle sorunun çözülemiyeceği motorun segman istediğini söyledi bildiğim kadarıyla araçta 3 adet conta var silindir kapak contası,üst kapak contası ve karter contası bunları değistirerek sorunu çözebilirmiyiz yoksa illaki segmanları değiştirmemizmi gerekiyor
    3.sorum ise:Radyatördeki suyun çok kirli olması nedenını bılıyorum yeterince antifiriz kullanmamamız ve su eksildığınde saf su ve antifiriz eklemeyip çeşme suyunu eklememiz bildiğim kadarıyla radyatör plastik olmadığı için şişlenemediği radyatörun içi paslanmış durumda dolayısıyla suyun rengini değistiriyor ben bu radyatörü nasıl temizleyebilirım.Şöyle bir fikrin var ama olurmu radyatördeki suyu boşaltıp kapaktan hortum aracılığıyla içini yıkayıp içerisine antifiriz ve saf su koysam 100-200 km yol yapıp bu işlemi tekrarlasam kısmende olsa temizlemiş olur muyum? Bildiğim kadarıyla antifiriz ve saf suyun yarı yarıya karıştırılması öneriliyor bir tanıdığım da(kendisi motor ustası) sadece antifiriz koymamı önerdi bunun herhangibir artısı eksisi olur mu?
    Arkadaşlar biraz uzun oldu ama yardımcı olursanız sevinirim herkese şimdiden teşekkürler

  2. #2
    metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolantı olayı lpg de sogukken o şekilde çalışması normal
    zaten hararet belli bir seviyeye gelene kadar benzınde çalıştırman gerekli çünkü lpg beynı denen regulator motorun sıcak suyuyla çalısır e motorda sıcak su olmayınca araba halıyle duzensız calısıyor
    ısındıgı zaman 900 devırde sabıt kalıyorsa lpg beynınde sorun yoktur.
    Bil ki, hakları bedelsiz vermez, zulmeden alçak ;
    Özgürlük armağan edilmez, feth edilir ancak !!!

  3. #3
    su106GTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/antalya
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rolantını bıraz yukselt 700 devıre gelsın sogukken ısındıgındada 900 de calısır bısey olmaz motorada sekmAn attır ııııııı olur contalarınıda degıstırırsın bu arada radyator ıcınde dedıklerını yap duzelır ama antıfırızle suyu karıstırırsan daha ııııııı olur cunku karıstıgı zaman kaynama noktası yukselmıs donma noktasıda dusmus olur.

  4. #4
    35vkm16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmir/Bergama
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar önerileriniz için teşekkürler

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •