selamlar,
yaklaşık 1.5 yıldır sorunsuz biniyoruz maşallah...stock internaller, aldığım en iyi dyno değeri .9 cont basınçta 214 hp 324 nm idi.
eski set upumuz
ihi turbo
custom egzoz manifoldu
440cc enjektörler
kalın pistom kolları
greedy e manage blue box
walbro benzin pompası
benzin regulatörü
as 950 intercooler
hks blow off
laguna jc5 kompla şanzuman
sert baskı
bronz balata
cart curt idi...
şimdi yeni egzoz manifoldu daha büyük bir turbo, daha sonra forged kollar ile stage 2 ye geçmeyi planlıyorum.
şimdilik egzoz manifoldu ile başladık, k4m motoru bilen bilir turbo uygulanması başlı başına çok mantıksız bir motor, egzoz manifoldu ve gaz kelebeği arkada ve üst üste....
şimdi equal length bir manifold yapıyoruz onur abi saolsun. turbo çok daha erken spool etcek, debisi artacak ve hiç şüphe yok ki egt m düşecek...eski manifoldun saçmalığı ortada...
arabanın fotoları eski ve yeni manifold fotoları aşağıda gelişmeler oldukça eklerim yeni fotoları...
![]()