arkadaşlar bu filtre sıcak hava cekıp performansı daha fazla düşürürmü_? pipercross marka
biraz yol gidip kaputu acıp bakınca fıltreye dokunuyorum baya sıcak fıltre_?
![]()
arkadaşlar bu filtre sıcak hava cekıp performansı daha fazla düşürürmü_? pipercross marka
biraz yol gidip kaputu acıp bakınca fıltreye dokunuyorum baya sıcak fıltre_?
![]()
önden hava alabilecek bi yerde gibi duruyor ama manifoltada yakın tam verim alınamaz bence o durduğu yerden ama performansıda orjinal halinden düşüreceğini sanmam siz yinede sis farı taraflarına aşağı doğru uzatabilirseniz dahada faydası olacaktır.
filtrenin yeri guzel gibi gorunuyor bi sorun cıkaracagını zannetmiyorum... ısıya gelince emis sırasında o kadar sıcak olmaz durup 1-2 dakika rolantide beklemeniz bile boruların el yakacak kadar ısınmasına yeter ama dedigm gibi yolda seyir halinde iken ve emis sırasında o sıcaklıkla alakası olmayacaktır...
egzoz manifoldu ile filtre arasına yalıtkan bir malzeme koy ki ısınmasın filtren ayrıca hava akışıını kolaylaştıracak birşeyler yapabilrsen iyi olabilir
körler sağırlar
açık hava filtresini lpg li araçlarda kullanmak yanlış değil ancak lpg de çalışan araçlar soğuk yerine sıcak havayla daha verimli çalışır.. buna göre filtreni konumlandır yada eski filtreni tak.
daha iyi giderden kastın performans ise hayır sadece daha verimli çalışır diyorum sıcak hava çekerse.. hatta bazı eski tip filtresi olan araçlarda yaz kış filtrenin hava alan ucu manifolta dönüktür sıcak hava emsin diye..
bu pipercross kazana sıgmıyor degıstırmek lazım kazan ıcın birde tampona uzatmak ıcın boşluk yok baska bişey bulmam lazım
Birde arkadaşlar ben aracımı deniyorum benzin ve lpg 'de
aynı araç ile drag ve roll yapıyorum opel astra ile benzınde denıyorum 2-3 boy ayrılıyorum lpg'de denıyorum 5 boydan aşagı düşmüyor özellıkle hız 150-160'dan sonra lpg benzıne göre cok daha iyi aceba bunun nedeni nedir benzınle ilgili bi sorunumu war aracın
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)