Gecen gün Basima gelen ve baya tartistigimiz konunun resimlerini simdi sizlerle paylasiorum...umdugumuz gibi gece karanliginda gözümüze yan sanayi gibi görünen parçalar gercekten yan sanayi deil..orginal japon parçalarmis...Kirilmasinin sebebide -3 derece kamberde duran ön lastiklerin zamanla çukura gire çika istanbul yol sartlarinda deformasyona ugrayip yerinden çikarak ve koparak hasar ve arizada bulunmasi....
Arizalanan ve kopan sag ön olmak üzere sol tarafinda körükleri rot ve rotilleri deistirildi aks bilyeleri deistirildi...Patlak olan motor körükleride deisti..Arka Amortisörün baglanti noktalari arasindaki bosluklar yüzünden (arka tekerleklerin resimleride var bakarsaniz görürsünüz) biraz sarsiyordu arka tarafi onlarin arasi dolduruldu yeniden yapildi...Ve arka lastiklerin sabit durmasi için olan körükler patlamisti komple arka bölümü indirecegimizden ve maaliyetin artacagindan o isi askiya aldik önümüzdeki aylarda onlarida deistircegim resimlerini çekmeyi unuttum ama yapilirken onlarida çekicem....Araba su anda yürüyor sorunsuz bi sekilde...ön tampon KT Autostyling Kadir Tuncerin Ellerinde...Sag ön çamurlukda Ali Ustanin emekleriyle eskisi gibi olacak...2 güne kalmaz sanayiden çikar ins...
Istanbul gibi biryerde yasiyorsak arabamiza modifiyeli yada modifiyesiz her daim bakim yaptirmak Gerekiyor...
Buyrun saniye saniye tamir görüntüleri![]()
![]()