Merhaba arkadaslar.Yakın bir arkadasıma BMW 120d almaya niyetlendikte.Kafamızda bazı soru işaretleri var.Genelde ilanlar 60.000-70.000km arasında.Bu kilometrede olan dizel BMW'yi almak mantıklımıdır?Tavsiye edermisiniz?
Merhaba arkadaslar.Yakın bir arkadasıma BMW 120d almaya niyetlendikte.Kafamızda bazı soru işaretleri var.Genelde ilanlar 60.000-70.000km arasında.Bu kilometrede olan dizel BMW'yi almak mantıklımıdır?Tavsiye edermisiniz?
kaç model?
düz mü otomatik mi?
ben 1.20 sersini oldum olası pabuç a benzetmekte ve kendisinden şahsen nefret etmekteyim.
Ama arkadaşının zevkidir beyeniyorsa alsın tabi .
Bu tür fiyat araştırmalarını sahibinden vb. birkaç siteden temin edebilirsiniz .
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
163 bg lık versıyon olması lazım yanılmıyorsam. Kronik bir sorunu oldugunu duymadım. Eski modelde gergi kayışlarında sorun olabiliyor km ler ilerledikçe. 163 bg lık motorlar ile ilgili çok az şikayet hatırlıyorum oda fabrikasyon hatası garanti kapsamında değişikliğe gidilmiş arızalar Hor kullanılmamış ise iyi yakıt+ düzenli bakım yapılmış ise ve manuel ise neden olmasın. BMW üstatları daha ayrıntıya girebilir.
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Bu motorlarda bazi turbodan kaynakli sorunlar olabiliyor. Bunun tam sebebini bilemiyorum surucu hatasi da olabilir, uretici hatasi da ama benim gozlemledigim bu araclarin dizel ve turbolu diye oldukca fazla sikistirilmasi, v-tec muamelesi gormesi. Son zamanlarda en cok modifiye edilen BMW modelleri bu dizel olanlar.
Alacaginiz aracin gecmisi onemli. Tavsiyem, mutlaka bakim ve onarim, faturalari istemeniz. Borusan veya Kosifler cikisli arac alirsaniz servisten de servis dokumu almaniz. Kisacasi ince eleyip sik dokuyun bu araclarda. Alabilirseniz M paket alin, biraz yuzune bakilir bir araba olabiliyor (sahsi fikrim). Bu kilometrelerde kalitesiz malzemeden dolayi konsol, direksiyon, baska ic aksamlarda deformasyon gorebilirsiniz. Sasirmayin, normaldir. Yeni BMW modellerinde malzeme kalitesi yerlerde cunku.
ehehe 1.20d lerde tek bi problem varsa boyun uzunsa arkada oturanlar büyük problem çekecektirAracım 128 binde yaklaşık 70 000 civarıdır(en az) chipli egzozlu havafiltresi var, daha turbo veya motorda bişey deişmedi. Sadece hava debimetresi kaydı biraz. Ama 100 binden sonra benzin pompası deişmesi lazım. Gidiş olarakda gayet tatmin edici benim arac dynoda 207 hp 410 nm/tork çıkardı(paşaoglu dyno) yakıt uzun yolda 150 ile gidersen sürekli 6.4 -6.9 şehir içndede 8 litre civarı yakıyor. Yani benim araba bile onca kmden sonra hala motorunda bi deişmeden gidiyorsa senin kullanacagın arabanın en büyük problemi 60.000km sonra çıkartır
A3 de bakılabilir aynı fiyat aralığında.
1.20d 2005 model dısında bulunmuyor mu ? daha yenisini almak istesek
muhtemelen 3.20d satışını baltalamasın diye vede o kasada 2.0 vergisi yerine 3 alırım kafasından kalktı.couple olarak bulabilirsen bulursn onlarda biraz tuzlu![]()
1881 - 193∞
haydaaa nese 05 e yogunlaşcaz o zmn
1 yil kullandim, bende sonra bi ark im da 1 yil daha kullandi...
ben aldigimda 30 bindeydi, ark im 90 binde falan satti, en ufak sorun yasamadik...
hatta chipleyince inanilmaz zevkli bir arac oldugunu soyleyebilirim...![]()
Sahibinden de 2005 üzeri yok. Olanlarda min 100k km devirmişler. bende geçen ay m paketli 174 hp lik bir tane kaçırdım. Fakat yaptığım araştırmalarda özellikle 163 hp liklerde 130-150k km arası turbo sıkıntısı yasanıyor kronik bir arıza olabilir. yinede BMW başkadır![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)