User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 200sx patinaj sorunsalı

  1. #1
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow 200sx patinaj sorunsalı

    200sx için en ideal lastik ebadı ve markası ne olabilir?
    aracım ani kalkışlarda (drag) kıçı dans ediyor 3. viteste bile patinaja sarıyor ve bu yüzden epey bi zaman kaybı yaşıyorum.
    kullandığım ölçü ve marka 205.55.16 orjinal jantlarıyla yokohama advan marka lastik kullanıyorum. lastikler 1 yıllık yarı ömründe.
    tavsiye edebileceğiniz ebat ve lastik markası nedir?

  2. #2
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokohamada böle bir sorun yaşanmaması lazım... benim bitmiş vaziyetteki yokohama avs bile sıfır uniyoralden daha iyi tutuyordu mechanix mustafaya daha büyük jant ve lastik ebadını sor bence o sana 18 inç teki ebadını söleyecektir öte yandan sürekli drift modda olduğundan 200sx te en randımanlı lastik marka ve modelindede yardımcı olacaktır taktir edersin ki her aracta her lastik farklı tepki verir o yüzden kulaktan dolma bilgi yerine kullanıcıya danışmak en mantıklı karardır jmdworks@live.com msn adresi benden aldığını sölersen yardımcı olur eğer tanımıyorsan...
    ..::PASSATURBO1::..

  3. #3
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracinin gucu, aracini nasil kaldirdigin, lastiklerin durumu, yol durumu cok onemli bahsettigin olayda. Mesela aracin 300hp ise sifirda yuksek devirde pat diye kalkarsan sarmadan kalkman imkansiz

  4. #4
    BlackEmperor
    Misafir
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracinin gucu, aracini nasil kaldirdigin, lastiklerin durumu, yol durumu cok onemli bahsettigin olayda. Mesela aracin 300hp ise sifirda yuksek devirde pat diye kalkarsan sarmadan kalkman imkansiz
    +1 kışlık lastiklerim var diyorsan yarı slick lastik tak bence ama marka tavsiyesi istersen uygun fiyatlılardan toyo t1R pahalılardan b.stone adrenalin ucuzlardan kumho ku36

  5. #5
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracım stock bir modifiye işlemi yok henüz. audi tt ile bir drag denemesi yaptık geçen ben patinajdan kurtulana kadar tt 1 boy fark açtı ilerde yakaldım tabi ama 3. viteste bile patiye sarması beni korkutuyor virajlarda. sıfır lastık almayı düşünüyorum yumuşak hamurlu olması terciğim.

    tabi birde 4 ekim'de piste çıkacağım için epey bi gereklibu lastik konusu.. =)

  6. #6
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    16 ile patinaja kalmaman mümkün değil zaten , 18 e geç ufaktan 18'' de de kullanacağın ölçü 225-40-18 .

  7. #7
    0zan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    862
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arka amortisör veya yaylar zayıflamış olabilir, bahsettiklerim aracın orjinal parçaları ise değiştirmeni tavsiye ederim aksi halde racing lastik dahi kullansan aynı sorun yaşanır ; Bu tür araçlarda her iki arka lastik de milimetresine kadar aynı oranda yere basmalı,

  8. #8
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    16 ile patinaja kalmaman mümkün değil zaten , 18 e geç ufaktan 18'' de de kullanacağın ölçü 225-40-18 .
    bu cevap hoşuma gitmiyor değil aslında
    bütçeyi ayarlayıp yapmam gereken şeyler arasında ilk sıralara yerleştiriyorum o zaman..

  9. #9

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    963
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Arrow

    bencede 18" 200sx güzel durur. Yurtdısında bir arkadaşımın var , jant taktı geçenlerde. istersen resmini upload ediyim.



    :ramo

  10. #10
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock olarak 18 çok büyük gelicektir bence. 17'' işini görecektir. birde kullandığın alan önemli. drift yapıyorum desen al 18, drifttede 16 kullan. ama yok ben gazlıcam diyosan stock 225-45 lastik ve 17'' işini hayli görecektir.
    Sakin güç...

  11. #11
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece lastik degil, lsd amortisor bikac bilinmeyen var senin sorununda
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  12. #12
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onur o bilinmeyenlere girince tutunmak daha zor oluyor
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  13. #13
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    stock olarak 18 çok büyük gelicektir bence. 17'' işini görecektir. birde kullandığın alan önemli. drift yapıyorum desen al 18, drifttede 16 kullan. ama yok ben gazlıcam diyosan stock 225-45 lastik ve 17'' işini hayli görecektir.
    aynen birde asfalt cok farkeder bi kere sardımı tutanmassın
    duzgun yolda stock 2de cok fazla sarcağını dusunmuyorum.

  14. #14
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    onur o bilinmeyenlere girince tutunmak daha zor oluyor
    kamber kitiyle dogru ayarla gayette tutunur ya, duyanda hic tutunmuyo sanicak
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #15
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya insan sx in tutunmasını neden ister ki zaten ? Biz kaydırmaya çalışıyoruz burda

  16. #16
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eğer amortisör sisteminiz düzgün ise, güzel bir rot, iyi lastik uygun ofsetli jant ile tutunma sorununuz yüzde 80lerde düzelicektir tabi bu stock bir araç için. (debriyaj,kilit sorunları harici) kamber kiti özellikle arka kollar araca çok güzel bir tutunma ve ayar olanağı sağlıyor fakat şu durumda sizin için erken bir aftermarket ürün olacaktır.
    Sakin güç...

  17. #17
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya insan sx in tutunmasını neden ister ki zaten ? Biz kaydırmaya çalışıyoruz burda

    3. kornada basak mi
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  18. #18
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya insan sx in tutunmasını neden ister ki zaten ? Biz kaydırmaya çalışıyoruz burda
    aynen aslında buda doğru.

  19. #19
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer amortisör sisteminiz düzgün ise, güzel bir rot, iyi lastik uygun ofsetli jant ile tutunma sorununuz yüzde 80lerde düzelicektir tabi bu stock bir araç için. (debriyaj,kilit sorunları harici) kamber kiti özellikle arka kollar araca çok güzel bir tutunma ve ayar olanağı sağlıyor fakat şu durumda sizin için erken bir aftermarket ürün olacaktır.
    jant ve lastikten sonra duruma bakıp değerlendirmem gerekicek sanırım o zaman..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •