Buda yine bu sene yaptigimiz araclardan..
Dyno ve yol testi
http://www.youtube.com/watch?v=lTVfk...e=channel_page
Cenk
garageGT
San Diego, CA USA
Buda yine bu sene yaptigimiz araclardan..
Dyno ve yol testi
http://www.youtube.com/watch?v=lTVfk...e=channel_page
Cenk
garageGT
San Diego, CA USA
Tesekkur ederiz, bu sene guzel projeler cikti dukkandan..
Tune yapan MP, AEM'in eski muhendisi.. Genelde AEM takiyoruz ama Vipec'te 4 egzantrik kontrol fonksiyonu oldugu icin tercih ettik. 2008 STi icinde kullanilabilir bu ems.
Aracta stok sanzuman var, fazla zorlamak istemedim. PPG 1-4 takip 25psi basariz insallah yakinda.
saygilar,
cenk
Vipec kolkay ve ucuz bir beyin deil heycan yapmaynıdeyeyimi olmayanlar için sonuclar eylenceli olmayabilir
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
HAAAAA dip not KONUŞMAYA hastayım uhauhauhauhauh
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
4.vites 5000 civari boost cut'a girdik test drive yaparken evet.. ama diger duyduklarin rev limiter. Boost tablosuyla oynadik biraz sorun yok artik..17 psi basiyoruz 91 oktanda, heralde Turkiye'nin 89 oktanidir..
Arabada stok turbo varken yine 17psi'da 280WHP (370BHP) guc cikardik, bu yeni WRXler resmen STi![]()
ben suan kıbırstayım burda 100 oktan var hahahahha trdeki 100oktan bile bukadar iyi deildi
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
basarilar dilerim cenk, 2009 wrxler farkli oncekilerden vf52 sayesinde. dual avcs icin hydra ve pectelinde P&P eculeri cikti baya oldu, Pectelinki cok basarili i-drive istedigin trim yerine kullaniliyor ama baya bir para VIPEC biraz daha ekonomik ona nazaran. hydrayi biz bagladik kullandik bildigin hydra bir fark yok dual avcs disinda.
CA91 TR de satilan 98+ dan cok daha iyi bir benzin, bizim pompa 98 diye satilan benzinimiz ne yazik ki 85 mon![]()
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)