User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: volvo s40

  1. #1
    başalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    konya
    Mesaj
    587
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    volvo s40

    arkadaşlar volvo s40 t4 almayı düşünüyorum... 2001 model fiyatı 21.000 ytl... araç full.. ne dersiniz tavsiye edermisiniz?

  2. #2
    power_mondeo
    Misafir
    the fan adlı arkadaşımızın bi volvo s40 t4 ü var sanırım bugün online olur tüm bilgileri o verir sana , bu arada ben kullandım arac çok keyifli bir araç zevk veriyor insana

  3. #3
    thefan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    36
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B4204T4 motorlu olandan yanii.. O kasadaki T4 sadece 2001 de geldi Türkiye'ye, sonra da gelmedi. Sanırım 20 adet küsür var o kasa T4 Türkiye'de.Bu paraya sıfır hiçbir araba alamayacağını düşünürsen, Volvo direk kelepir oluyor. 2001 T4 lerin satış fiyatı 68000 ytl idi 2000 yılında (~ $ 110000).Bu yüzden ithalatı durdu sanırım.
    Fiyatı süper görünüyor şayet ciddi arızası veya hasarı yoksa.
    Standart T4 ler 17-30 bin ytl arası değişir, bunda da yıpranma payı çok önemlidir.

    Tüm 2. el arabalarda arayacağın kriterlerin aynısını düşün.
    Bakımlarının veya parça değişimlerinin orj. Volvo olması tercih sebebidir.
    Bir de otomatikse modifiyeye pek yatkın olmaz.
    Km bunlarda ciddi önemlidir. O üzerindeki turbonun ömrü 150 bin den sonra biter. Volvo yedek parçalarının maliyetini de göz önünde bulundur. (Klasik parçalar pek değişmez ama bilmemne sensörü, ıvır zıvır düğmesi çalışmıyosa yanarsın) Diğer ufak tefek eksiklikleri veya arızaları varsa da mutlaka yetkili servise bir fiyat çıkarttır. "Hallederiz, orası yapılır bişey diil" dediğin ayrıntılar seni sonradan pişman etmesin. Kısaca en ufak ayrıntısına kadar inceleyip alacaksın.
    Sonra da ömür boyu kullanırsın. Arabayı güvenliği, konforu, performansı ve prestiji için aldığını bil ve bunların hepsi de o araçta mevcut.

    Tavsiye ederim sonuç olarak.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  4. #4
    başalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    konya
    Mesaj
    587
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim abi... araç 120.000 km de... otomatik şanzuman... hasarsız bir araç... istişare ettiğim kişilerde hep servis olayına dikka et diyorlar... 2007 yılında volvo türkiyeye iyi bir giriş yapacak diyorlar... öncesinde servis tek eldeymiş o yüzdende fazla harcıalem bir araba gözükmüyor... bir yoruma görede servis olayı çözüldükten sonra türkiyedeki her volvonun fiyatı yaklaşık 3.000 ile 5.000 ytl arası prim yapar diyorlar.. verdiğin bilgiler için teşekkürler...

  5. #5
    power_mondeo
    Misafir
    kanki hoşgeldin tekrar cvp içinde saol bende bilgilendim baya

  6. #6
    thefan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    36
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı king_of_the_mad Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim abi... araç 120.000 km de... otomatik şanzuman... hasarsız bir araç... istişare ettiğim kişilerde hep servis olayına dikka et diyorlar... 2007 yılında volvo türkiyeye iyi bir giriş yapacak diyorlar... öncesinde servis tek eldeymiş o yüzdende fazla harcıalem bir araba gözükmüyor... bir yoruma görede servis olayı çözüldükten sonra türkiyedeki her volvonun fiyatı yaklaşık 3.000 ile 5.000 ytl arası prim yapar diyorlar.. verdiğin bilgiler için teşekkürler...
    Araç 120 bin se kısaca şöyle bilgilendirelim.
    100 bin bakımda yapılması gerekenler:
    Triger seti, V kayışı, rulmanlar, bujiler, bobinler, bilimum filtreler, hidrolikler, balatalar, diskler, rotiller, z rotları, diğer alt takım elemanları, katalitik konv., bilimum arızalı sensörler, vs.
    Tüm bunlar 80-120 bin arası yapılması gerekir zaten.
    Maliyet 4000 ytl yi geçer serviste.
    Bir de turbo arızalıysa o alacağın araba 28 milyara malolur temiz temiz
    Yok zaten bunlar elden geçmişse sorun yok, direk al.

    Volvo 2007 ye iyi girecek dediğin sanırım C30 modelidir. 2007 başında A3 e rakip geliyor, 225 hp motoruyla S3 e de rakip aslında. Bunlar Türkiye satışlarını etkiler mi orası bilinmez.

    Servis olayında ise maalesef Volvo yetkili servisleri kimseye acımazlar ne kopartırlarsa kardır onlar için çünkü müşterilerinin Volvo alacak kadar parası vardır.

    Bunlar dışında Volvo Türkiye için özel bir çalışma yapıyor 2. el değerlenmesi için. Piyasayı ne kadar değiştirebilirler şimdiden birşey söylenmez. Ayrıca yeni çıkan bir yasa ile yeni düzenlemeler getirilecekti tüm marka servislerine. Kısaca şöyle geçiyor haber:

    Motorlu taşıtlar sektöründe yapılan yeni düzenleme ile rekabet ortamı sağlanacak. Servis
    hizmetinde tekel kalkalacak. Orijinal parçanın yanında servisler eş değer parçayı da
    kullanmayı imkanına sahip olabilecek.

    Her geçen gün gelişen ve büyüyen otomotiv sektörü, bir yıl içinde etkin rekabete sahne
    olacak. Rekabet Kurumu'nun 1 Ocak 2006 tarihinde yürürlüğe giren ”Motorlu Taşıtlar
    Sektöründeki Dikey Anlaşmalar ve Uyumlu Eylemlere İlişkin Grup Muafiyeti Tebliği”nin
    işlerlik kazanmasıyla sektörde marka içi ve markalar arası rekabet sağlanacak.
    Bu arada, otomotiv servisleri orijinal yedek parçanın yanı sıra kaliteli eş değer parçayı da
    kullanabilecek. Düzenleme ile sektörde dağıtım, münhasır ve seçici bayilik şeklinde
    çeşitlendirildi. Buna göre, ana dağıtıcı istiyorsa seçici bayilik yöntemini de uygulayarak,
    gerekli koşulları yerine getiren ve talepte bulunan bayileri seçici dağıtım imkanı verecek.
    Tebliğle pazar payı eşikleri belirlenirken, bu pazar payı eşikleri aşıldığı takdirde distribütörlerin iradesine bağlı olmaksızın seçici bayilik uygulanmak zorunda olacak.


    Yani;
    Bu yasa ve haber ciktiktan bir hafta sonra bazi firmalarda hummali bir calisma basladi yedek parca fiyatlarinda ciddi bir indirim soz konusu oldu buna ek olarak su anda servislerin nerdeyse yarisi Bosch ve Adli`ya saldiriyor parca fiyatlari icin.
    Eskilerden bir ornek vermek gerekirse V70 MAF sensoru Volvo`da ki bunu zaten Bosch Volvo icin yapiyor 800 YTL ayni parca bakin muadil degil ayni parca Bosch da 350 YTL idi.

    Yakin zamandan bir ornek on ve arka oksijen sensorleri serviste kdv haric 780 YTL ama Bosch da kdv dahil 230 YTL ye bulunuyor.
    Urun ayni urun zaten bunu yapan Bosch ama uzerinde Volvo markasi olunca is degisiyor.
    Sadece Volvo`da degil bir cok markada durum bu.

    Bir de yanlis anlasilma olmasin ozellikle garanti ile ilgili bir takim maddeler var orda bahsi gecen parcalar OEM (Original Equipment Manufacturer) Yani uretici firmaya urun yapan firmalar daha anlasilir bir sekilde. Konumuz ile alakali yazarsak Volvo`nun dis tedarikcileri , kesinlikle aftermarket (yan sanayi, muadil urun) degil.

    Simdilik bu kadar
    Saygılar.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  7. #7
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s40 t4 ise motor sorunsuz we benzin derdin yoksa süper bir araçtır
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •