arkadaşlar bana 106 gti 'ın orjınal kompresor degerlerı lazım bı yardımcı olursanız cok sevınırımm...
arkadaşlar bana 106 gti 'ın orjınal kompresor degerlerı lazım bı yardımcı olursanız cok sevınırımm...
180 200 arası çıkarsa çok iyi.150 ye kadar iyi.150 ve aşağısı bitik.tabi standart motor için konuşuyorum.
evet arkadaşım bızde standart motor için soruyoruzz net bı verı yok mu kesın budur dıyebılıcegımız???
cem arkadaşını al gel ölçtürürüz. arkadaşın dediği gibi 12bar ve yukarısı sağlıklı motordur. 10bar ve altı iyi değildir. kapak taşlama varsa arabada kompresyon değeri artar,buda yanıltıcı olabilir. 4 silinidirinde birbirine yakın değerleri vermesi makbüldür.
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
valla kardeşim ben gecen hafta ölçtürdüm motorum standart timing felan yok.bütün pistonlarım 12,5 bar cıktı psi degeri olarakta 185 psi..
106 gti için 166 psi yazıyor kaynaklarda 11.5 bar civarı , bu tip motorlarda 10 ~11 civarı saglıklı bir kompresyon degeri var denilebilir, fakat diger onemli bir etkende silindir arası farktır, 4 silindir arasındaki farktır bu farkıda dikkate alınız,
Peugeot 106 GTi ()
bmep (166.5 psi)
http://www.data4car.com/cars.php?id=12901
" If everything seems under control, you're just not going fast enough. "
Bende cok merak ettimde bir yandanda ne kadar niyetlendiysem vazgectim .. Ya belli olmaz biri dusuk cikar falan bir dunya moral bozuklugu , hic bakmamak merak etmekten iyidir . Baksam n'olucak ki degil mi ? " aman dusuk cikti motor gidik hadi yaptiralim " olmayacagi icin ..![]()
Women are like Buddhist , They're worship ox.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)