User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 200sx s14'e uyan turbolar neler?

  1. #1
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 200sx s14'e uyan turbolar neler?

    arkadaşlar S14'ümün motoru orjinal stock hiç bir modifiye yok..
    aracıma uyan turbolar hangileri??
    takmışken daha büyük hangi turbolar takılabilir?
    garrett dışında uyan başka turbo varmıdır??
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  2. #2
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.sahibinden.com/garrett_28...XQQdisplayitem
    bu turbo benim aracıma uyarmı??
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  3. #3
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gt2871r iyi olur ilerisi için
    körler sağırlar

  4. #4
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gt2871r iyi olur ilerisi için
    şimdilik stock motorada artısı olucakmıdır sadece bu turboyla?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e tabi biraz basınç açılırsa olabilr çok abartmadan uygun şeylerle tabi turbonun yanında
    körler sağırlar

  6. #6
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kullanım amacı nedir? hani direk drifte odaklı bişey düşünmüyorsan 2871,76 öle gider ama drift içinse farklı konuşmak gerekir. hani stock olarakta çok zorlamamak gerekir bence, basınç kıvamında olmalı. motora artısı olacaktır ama bazı eklemeler yapmalısın turbo beraberinde, ama çok abartmadan uygun turbo uygun basınç kullanılabilinir.
    Sakin güç...

  7. #7
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gorke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kullanım amacı nedir? hani direk drifte odaklı bişey düşünmüyorsan 2871,76 öle gider ama drift içinse farklı konuşmak gerekir. hani stock olarakta çok zorlamamak gerekir bence, basınç kıvamında olmalı. motora artısı olacaktır ama bazı eklemeler yapmalısın turbo beraberinde, ama çok abartmadan uygun turbo uygun basınç kullanılabilinir.
    amacım drift değil.. ben 200sx lerin sadece kendisine hastayım =)..arabanın ayrı bi ruhu var gibi geliyor bana..
    hayalimde hep bi silvia vardı bu güne kadar sonunda harç borç bi şekilde aldım.
    ben aracı günlük kullanıyorum arasıra demiycem genelde gazlıyorum arkadaşlarla roller filan yapıyoruz yani bu şekilde kullanıyorum.
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  8. #8
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    anlıyorum.. maddiyata bağlı ama anladığım kadarı ile şu andaki problemini çözmek ilk hedefin. turbo büyüdükçe masrafın artıcak kesinkez. motorunu kırmanı, motorunun hasar görmesini istemem. t28 artık yorgun ve revize olacak bişey değil. daha güncel bi turbo kullanırsan hep ilerki günler için yatırım yapmış olursun. 2860 biraz güç ve daha fazla zevk vericektir ama bunun içinde bazı güncellemeler yapmalısın aracında. benzin pompası, regülatör, en kötü safc veya ultimate tarzı bir piggy ile aracını düzenlemelisin. belli afr aralıklarını tutturup düşük basınç ile temiz temiz gidebilirsin abartmadan. ama motor bakımlarında çok önemli. motor sağlığını egt, yağ basıncı, harareti, boostu göstergeden izlemende çok önemli.açıkçası maddiyata bakıyor herşey. iyice araştır pat diye yapma. mustafaylada konuş o turbo bulabilir, yardımcı olabilir sana.
    Sakin güç...

  9. #9
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    t3-t4 nasıl olur?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  10. #10
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olabilir ama tam hangi turbo. şimdi flanş olayıda var çünkü turbo değişikliğinde büyüklüğüne ve pal ölçüsüne göre kodları var t3t4 gibi. flanş değiştirmen gerekebilir ama alacağın turbolara göre değişir.
    Sakin güç...

  11. #11
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Okan Everest arkadaşımız t3-t4 turbo bulmuş benim için Allah razı olsun..
    tam kodunu bilmiyorum yarın turboyu görünce ayrıntılı konuşucaz yine..
    umarım flanşsız uyar manifolduma.. İzmitte flanşta yapamazlar şimdi kesin..=(
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  12. #12
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam seyman süper. güncelle gene konuyu bilgilendir bizi. hatta yapılırken foto filan çek koy burayada. deneyimleri paylaşalım bizde. iyi geceler.
    Sakin güç...

  13. #13
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam tamam foto çekerim kesin..
    ya sizler olmasanız valla bu işler kabus gibi olucak Allah razı olsun hepinizden..
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  14. #14
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Görke söylenecek herseyi ne bir eksik ne bir fazla söylemiş zaten ben sadecee bolbiring bir turbo ya bak diyebilirm bu turbonun daha erken helmesini saglayacaktır bir dip not daha revize edilmiş turbolardan uzakdur verdiğin paraya ayzık olur cunku o turboyu taktırmak içinde dunya kadar para vericeksin bir önerid aha mutlaka bir pigbac tak arabana
    ultimate olur fic olur ama arabanda ne oluyor ne bitiyor bir gor ondan sonra gazlakolay gelsin
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  15. #15
    seymansarac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmit
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bestsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Görke söylenecek herseyi ne bir eksik ne bir fazla söylemiş zaten ben sadecee bolbiring bir turbo ya bak diyebilirm bu turbonun daha erken helmesini saglayacaktır bir dip not daha revize edilmiş turbolardan uzakdur verdiğin paraya ayzık olur cunku o turboyu taktırmak içinde dunya kadar para vericeksin bir önerid aha mutlaka bir pigbac tak arabana
    ultimate olur fic olur ama arabanda ne oluyor ne bitiyor bir gor ondan sonra gazlakolay gelsin
    bolbiring turbo nasıl oluyor?
    [SIGPIC]eg is life..[/SIGPIC]

  16. #16
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ball-bearing.. kodu: BB , rulmanlı turbo.. yeni turbolar genelde rulmanlı oluyor ama yinede dikkat etmek lazım..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  17. #17
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elimde skyline r34 rb26dett'deki twin turbonun bir tanesi var. Tertemiz, ball bearing ve titanyum palli. rb20det'de 2500 de tam boost'a oturur , daha önce kendi s14'ümde denemiştim.

  18. #18
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gürsel abi bu bahsettiğin turbo neye denk gelen bir turbo t3/t4 falan mı ?

  19. #19
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    t3/t4 lerin bir çok ölçüsü vardır, t3/t4 diye genel bir turbo yoktur.

    Bu arada demin yanlış yazmışım, turbo seramik palli, titanyum değil.

    rb26dett'de kullanılmış, Garrett 45v1 kodu var.

    Dolapta duruyordu 1 senedir, artık s14 yapmam, uygun fiyattan vereyim diye yazdıydım.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •