User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Kilitli Difransiyelin çalışba prensibi ve şekli

  1. #1

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Kilitli Difransiyelin çalışba prensibi ve şekli

    birisi bana açıklayabilrmi acaba . çalışma şekli ve prensibi nasıldır kilitli difransiyelin? pek bişey bulamadım nette

  2. #2
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  3. #3
    Mrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    881
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saol bertan abi:d

  4. #4

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saol bertan..

  5. #5
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuyla ilgili sorum var...
    şimdi bilindiği üzere megane rs r26 larda lsd var... ama normal rs lerde yok...
    Quaife ATB bizim araç için çıkartmış... hatta şöyle de bilgisi var:

    Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the Quaife ATB differential relies on gears rather than clutch plates for its operation. That means it is much smoother in operation.

    The differential never locks harshly with a set pre-load of wheel slip across the driven axle, like a conventional LSD. Rather, the Quaife ATB differential automatically biases the torque away from the spinning wheel across the axle, to a constantly varying degree, and never locks.

    The Quaife ATB differential has many benefits over a standard open differential, including maximising traction and minimizing wheelspin, eliminating torque steer and snatching in front wheel drive cars compared to conventional LSD units, and a maintenance-free design which retains the standard oil lubrication.

    The Quaife ATB differential is proven in circuit and drag racing, rallying and road use, and is produced from Corus steel billets, and is CAD designed and CNC machined, then inspected to ISO 9001 standards.

    R26's LSD uses slip plates, the ATB uses a geared system



    ve orjinal r26 nın lsd den daha iyi olduğu söyleniyor
    bunun bana getireceği faydalar veya verilecek paraya değecek bir işlem mi veya nasıl bir işçilik olacağı konusunda fikri olan var mı acaba?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •