User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: karbüratörden enjeksiyona?

  1. #1
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Smile karbüratörden enjeksiyona?

    bugun benim ef in motournu baya kurcaladım (temizlerken yanlış anlamayın ) şimdi bende 1.4is in emme manifoldu var beyinde buldum. ben aracı enjeksiyonluya çevirmek istesem ne gibi parçalar lazım olur ? maliyeti yüksek olurmu? verim alınırmı yoksa yapmak saçmamı olur benim amacım hem daha verimli yakıt kullanma hemde daha rahat kullanım öle jigle çekip beklemekle olmuyor

    evet değermi deymezmi ne gibi parçlar lazım olur maliyet hakkında ve bu işi yapabilcek kişi kimdir...

    dip not : ben EF mi çok seviyourm onu enjeksiyonlu halde görmek hoşuma gider
    low is low

  2. #2
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikri olan yokmu
    low is low

  3. #3
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok zor olmaz.. Özellikle aracın aynı moturunu kullanan enjeksiyonlu bir modeli var ise.. Tamamen onun parçalarından faydalanabilirsin.En azından ben öyle yaptım Ancak bence direk orjinal beyni kullanmaktansa aftermarket bir standalone kullanmak daha iyi olacaktır. Böylece eğlencene biraz da renk katmış olursun.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğer satmak gibi bir niyetiniz yoksa megasquirt ile gayette güzel olur. Maliyet? O sizin kendi el becerinize, zamanınıza ve motivasyonunuza bağlı..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  5. #5
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rstmania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok zor olmaz.. Özellikle aracın aynı moturunu kullanan enjeksiyonlu bir modeli var ise.. Tamamen onun parçalarından faydalanabilirsin.En azından ben öyle yaptım Ancak bence direk orjinal beyni kullanmaktansa aftermarket bir standalone kullanmak daha iyi olacaktır. Böylece eğlencene biraz da renk katmış olursun.
    valla ikisini motor kodu d14 diye başlıyor aynı nerdeyse sadece benim tepede iki adet karbüratör var maliyet dediğim şimdi bana 3-4 milaya patlaycaksa gerenk yok böle iyi.. yani bunu benim yapmam mümkünse ki bilemiyourm ufak bşir hatada ne olur önce sistemi çalışır göreyim yeni bir e.c.u denerim
    low is low

  6. #6
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eğer satmak gibi bir niyetiniz yoksa megasquirt ile gayette güzel olur. Maliyet? O sizin kendi el becerinize, zamanınıza ve motivasyonunuza bağlı..
    full motive bütün geceler benim karşımda 24 saat açık tekel var ... sorun yok ışık yer problemide yok..
    low is low

  7. #7
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha önce ex i enjeksiyona çevirdim konualrda var 1.4 is e çevirmekse amaç komple 1.4is in tesisatını sensorerini enjektörlerini distribitörünü takman lazım bi de immo reset verim alır mıyım dersen pek değil zaten 1.4 eflerde dual carburatör var ve o şeyin kıymetini bil bence bunun yanında obd1 chipenebilir ecuya göre bi tesisatla çalışabilirsin bunun için de obd1 ya da 2a b distribitör lazım ek olarak uğraşırsan yapabilirsin tabiki ama ben olsam duali hiç bozmam zaten 90 hp başka parçalarla daha keyifli olabilir
    ECUTECH İstanbul

  8. #8
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha önce ex i enjeksiyona çevirdim konualrda var 1.4 is e çevirmekse amaç komple 1.4is in tesisatını sensorerini enjektörlerini distribitörünü takman lazım bi de immo reset verim alır mıyım dersen pek değil zaten 1.4 eflerde dual carburatör var ve o şeyin kıymetini bil bence bunun yanında obd1 chipenebilir ecuya göre bi tesisatla çalışabilirsin bunun için de obd1 ya da 2a b distribitör lazım ek olarak uğraşırsan yapabilirsin tabiki ama ben olsam duali hiç bozmam zaten 90 hp başka parçalarla daha keyifli olabilir
    ewet daha öncede konuştuk bu konuyu bilgi vermiştin saol aklımda ama iki tane carb. buldum weber adamlar sanki motor satıyor yok 1,5 tan aşa olmaz falam yok aynasını sökerim 1,300 olur dalam diyorlar melun şeyde baya işe yarıyor sorna headrs düz boru egzost ekleyelimdesem o tamam bunlar var ince conta var araçta .. çift güzel bir performans karb. bulmak zor adamlar uçuk fiyatlar veriyor .. oyüzden bu yol olurmu dedim bu enjeksiyon sistemi maliyet olarak aynı kapıyamı çıkar ? yoksa diğer şekilde mi yapsam kafam çorba oldu
    low is low

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence orjinal tesisat için falan kasmaya hiç gerek yok. Direk megasquirt.. Hem basit hemde önü sonuna kadar açık. Maliyet olarakta o bahsi geçen rakamların yanbında bile geçmezsiniz. Doğru planlama ve proje ile 1000-1500 lira arasında biter o iş.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  10. #10
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantirik tak kapağını port&polish yaptır iyi bi carbüratör ustasına git ayar yapsın headers duz boru yeterli olur üzerinde zaten perfornas alabileceğin bi karbüratör var sadece sağlığına kavuştur yeter
    ECUTECH İstanbul

  11. #11
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence orjinal tesisat için falan kasmaya hiç gerek yok. Direk megasquirt.. Hem basit hemde önü sonuna kadar açık. Maliyet olarakta o bahsi geçen rakamların yanbında bile geçmezsiniz. Doğru planlama ve proje ile 1000-1500 lira arasında biter o iş.
    eh MS tabiki en güzel çözüm 1500 tl olsa büyük emme manifoldu gaz kelebeği yakıt pompası ıvır zıvır 2000 tl o paraya yapabileceği en güzel şey olur

    benim bahsettiğim nokta dual carb olayı 1.4 is inkinden daha verimli zaten
    ECUTECH İstanbul

  12. #12
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ozman şöyle diyelim istanbulda iyi bir karbüratörcü tanıdığı olan varmı

    edit: benimkilerin hepsi tofaşçı bazen elliyorlar bozcaklar diye ödüm kopuyor olan ayardanda olmayalım
    low is low

  13. #13
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim bahsettiğim nokta dual carb olayı 1.4 is inkinden daha verimli zaten


    kesinlikle katılıyorum karbüratörün gaz tepkisi ve sesi gerçekten çok güzell.. ;9

  14. #14
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    karbüratörlü araban vara niye enjenksiyona geçmek istiyorsunki tam tersi olsa tmm

    700 lira verip chip yaptırma olayını karbüratörlü arabada 1-2 vida çevirerek yapıyorsunki snn karbüratörün çiftmiş ne güzel

  15. #15
    selcukkoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birileri bu arkadaşla dalga geçiyor sanki....karburatör=efi yalnışmı anladım

  16. #16
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzantirik tak kapağını port&polish yaptır iyi bi carbüratör ustasına git ayar yapsın headers duz boru yeterli olur üzerinde zaten perfornas alabileceğin bi karbüratör var sadece sağlığına kavuştur yeter
    al bendende o kdr

    maliyet çok artmasın diyorsan egzantrik bile takma hatta ayarlı kasnak filan distribitörden avansı biraz yükselt karbüratöre büyük benzin memesi takabilirsin uyan vardır karbüratörü ayarlatırkende afr yi 13.5 veya 0.90 lambda ayarlat gör sonra hatta ilk afr ile avansı biraz aç araba çıldırdı diye yazarsın buraya

  17. #17
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu ef kasadaki motorda ne cevher varmış ne güzel anlattınız yaa
    2tane buldum motorunu felan gösteridm ben ustama beğendi ama camlar otomatik deil karbratörlü felan die hiç içime sinmiyor araba.
    1,4 is ten nekadar iyi gider bu ef ler?

  18. #18

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    severek kullandım talihsiz bi kaza sonucu elimden çıkardım şimdi bir EF daha almak istiyorum..bırak karbüratörlü kalsın.
    40 Alimi 1 Delille yendim, 1 Cahili 40 Delille Yenemedim. (İmam Şafii)

  19. #19
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne guzel bi topic olmus sonuclarini heyecanla bekliyorum nereye varacakbu konuya musait bi ef bende de var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •