hall effect sensor ile çalışan bir setuptaki aem 30-1010 ecuyu geri stock honda magnetic pick-up'a çevirmek için gereken direnç-jumper vs. gibi bilgiler gerekli, acil yardımlarınızı bekliyorum....
hall effect sensor ile çalışan bir setuptaki aem 30-1010 ecuyu geri stock honda magnetic pick-up'a çevirmek için gereken direnç-jumper vs. gibi bilgiler gerekli, acil yardımlarınızı bekliyorum....
subi & suzi
bunun cevabını bulman cok zor aem ın forumunda bıle buna cvp vereceklerını sanmıyorum.bence hazır hall pick up a cevrılmısken dıstrıbutoru sokup at bıtane epm al(mınıkslerde vardı) hemde wasted spark ateslemeye gec. kafanda arabanda sorunsuz olsun.
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
http://forum.aempower.com/forum/inde...c,25817.0.html
bence honda distribütörlü olmasına rağmen ateşleme yeterince verimli yani gerekli görmüyorum sistemde köklü bir değişiklik yapmayı..![]()
subi & suzi
Hmm ozaman oldu şimdi orjinal de bendede 1010 vardı magnetic ti hall farklı bişey kablolmasıda farklı çünkü .
1010 ile aynı board a sahipler ana kart üzerinden yapıcaksın jumper settings leri
Bu işini görür sanırım
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
o şekilde diot felan olmuyor çünkü 1 kısmı univrsal o beyininsadece otu u soldakalan ortadan bağlanan kısmı orjinal yanlız bu tip değilse içini açtığında ecu bana yendein haber verirsin
Reja ederim![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)