Maşallah iyi geldi gece gece .
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .
öhhh ... bu ne be ya ... kadranı devirmiş .. terse dönmüş bidaa devircekmiş nerdeyse ..
harbiden çok güzel ya![]()
bu kadrandan vtı lara takın aynısı gibi oraya kadar indirir![]()
evet arkadaşlar neymiş ek9 kadran takınca böyle indiricekmişiz hadı kadrancıya![]()
insan kamerayı bi ara yola tutar görürüz ne olup bitio![]()
araç 9200 dönüyo 5. vites kesiciye girse 0'a dayanır bence ama kaç gider onu bilmiyorum açıkcası tr'deki vtı lardada kadran yanılması var die biliyorum
B16B (Type R)
* VTEC
* Found in:
o 1997-2000 JDM Civic Type R[EK9]
+ Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
+ Compression: 10.8:1
+ Bore: 81 mm (3.2 in)
+ Stroke: 77.4 mm
+ Rod/Stroke ratio: 1.84:1
+ Rod Length: 142.42 mm (5.607 in)
+ Power: 136 kW (185 PS; 182 bhp) @ 8200 rpm & 16.3kgm @ 7500 rpm
+ Redline: 8400 rpm
+ Rev-limit: 9000 rpm
+ Transmission: S4C With LSD
+ Vtec engagement @ 6200 rpm
* Note: This engine uses the same block as the Integra Type R, which is taller than the B16a block, but with a crank the same stroke as the b16a. It uses longer rods to accommodate for this, which is why the Rod/Stroke ratio is higher than a standard B16.
Feberge senin dediğin integra type-r
bu arada eleman heralde egsoz sistemini test amaçlı çekmiş yanda yazanlara göre
2. sistem bariz iyi
Same track and both EK9 with same engine (b16b), 4,3kg flywheel and Spoon ECU.
EK91:
OEM Cat, 5Zigen Proracer Spec A Catback (normal)
vmax ~ 220kph (in video ~200)
EK92:
De-Cat pipe, 5Zigen Proracer Spec A Catback (both small silencers removed)
vmax ~250-255kph (video ~250)
benim arabada 0 a dayanıo hemencecik![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)