User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: K Swap EK Cyprus ~250hp

  1. #1
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up K Swap EK Cyprus ~250hp

    Buda bizim EK K swap projemiz .. standard 97 octane (kıbrıs ın b*k benzini) ile dynopack da 252hp crank da cikti.. full egzos ve stock revlimit kullanıldı (yolluk safe bir tune) ..

    *K20A Stock DC5 Type R motor/şanzıman swap
    *Blueprint ported RBC emme manifoldu + stock 64mm tb
    *Blueprint Valvetrain ( Stage2 Camshafts + valve springs&retainers)
    *Cha-desingz Hytech style 4*22*1 header
    *Karcepts Cold Air Intake
    *410cc RDX injectors / walbro 255 FP /Aem fpr
    *Hondata K-PRO ECU

    ` http://www.youtube.com/user/hasonlinek20#p/u `

  2. #2
    Dr.Ecu Chiptuning KCANN_220 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guselmıs kardesım kazasız belasız...
    __ATA MOTORSPORT & ENGINEERING__
    DR.ECU ---MOTUL --- EBC BREAKS

  3. #3
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    varsa resim falanda eklersen guzel olur
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  4. #4
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resim eklemkte sorun yaşıyorum ben .. siz hangi site aracılgyla ekliyorsunuz .. imageshackus da t*t de problem oluyor sanrm..

    resim yerine su video da var .. ilk stock hali .. sadece kpro vardı ..

    http://www.youtube.com/watch?v=l_BPN5VBj_8

  5. #5
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    imageshack den ekliyorum ben sorunsuz ne gibi sorun yasıyorsun ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  6. #6
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük diyor .. bazen de error veriyor .. benim bilgisayarımdaki korumalardan olabilir sanırım.. bi bakayım

  7. #7
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk güselde alınan güç bana az gibi geldi bu taktıgınız egzantriklere oem cr düşük kalır mecburen ince conta takmak zorundasın

    mesela toda yada mugen

    ben NA iken 183 kw almıştım (bilerek kw yazdım hp siz yanlış cünkü savaşın şimdi kaçla çarpıldıgıda aklımda degil)

    DC5R K20A engine
    Stock Head
    toda ince conta
    stock rbc intake mani
    70 mm bdl
    oem injectors
    Aem cold air intake
    Ojinal R-crew headers
    70mm exhaust
    80mm muffler
    hondata Kpro

    benim speclerim bunlardı

    buna göre yorum yaparsak eger

    bence kesinlikle 70 mm TB şart tavsiye ederim flow inanılmaz degişiyor güç ve tork alıyorsun
    ve en önemlisi sıkıştırma kesinlikle o makinanın 11.9 a cıkması lazım zaten taktıgın camler den dolayı şu anda arac 11.3 cr ye düşümüş durumda bunu artırmak için ince conta gerekli

    birde karcepts in intake kiti 2 parçaydı galiba onun arasındaki slikonu cıkartıp kaynak yaptırırsan fark edicegini görüceksin tek parca ve kaynak birleşim yerlerinin içinde kesinlikle kaynak puntosu olmasın o bile etkiliyor

    NA da ufacık şeler bile güç katıyor buddy club racing spec condenserde var bende şasenin bir tanesi subap koruma kapagının köşesine taktım bir tanesini enjektor şasesine digerinide şanzuman üstüne bu parcayıda tavsiye ederim beygir falan verdigini sanmıyorum ama voltajı gercekten ciddi anlamda tutuyor sabit
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #8
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    moruk güselde alınan güç bana az gibi geldi bu taktıgınız egzantriklere oem cr düşük kalır mecburen ince conta takmak zorundasın

    mesela toda yada mugen

    ben NA iken 183 kw almıştım (bilerek kw yazdım hp siz yanlış cünkü savaşın şimdi kaçla çarpıldıgıda aklımda degil)

    DC5R K20A engine
    Stock Head
    toda ince conta
    stock rbc intake mani
    70 mm bdl
    oem injectors
    Aem cold air intake
    Ojinal R-crew headers
    70mm exhaust
    80mm muffler
    hondata Kpro

    benim speclerim bunlardı

    buna göre yorum yaparsak eger

    bence kesinlikle 70 mm TB şart tavsiye ederim flow inanılmaz degişiyor güç ve tork alıyorsun
    ve en önemlisi sıkıştırma kesinlikle o makinanın 11.9 a cıkması lazım zaten taktıgın camler den dolayı şu anda arac 11.3 cr ye düşümüş durumda bunu artırmak için ince conta gerekli

    birde karcepts in intake kiti 2 parçaydı galiba onun arasındaki slikonu cıkartıp kaynak yaptırırsan fark edicegini görüceksin tek parca ve kaynak birleşim yerlerinin içinde kesinlikle kaynak puntosu olmasın o bile etkiliyor

    NA da ufacık şeler bile güç katıyor buddy club racing spec condenserde var bende şasenin bir tanesi subap koruma kapagının köşesine taktım bir tanesini enjektor şasesine digerinide şanzuman üstüne bu parcayıda tavsiye ederim beygir falan verdigini sanmıyorum ama voltajı gercekten ciddi anlamda tutuyor sabit

    Tavisyeler güzel.. bilen adamla konuşmak güzel .tesekkur ederim ..eksiklerimizin farkındaym ama bazı noktaları sizle paylaşmak istiyorum..
    1.si ve en önemlisi 97 oktan KIBRIS Petrol benzini kullanmak zorunda kaldık. Bu benzin in ne kdar iğrenc olduguna şahit Özgün var .. ona sadece kıbrıs ın benzini de subaru dan aklindadr //
    2.si bu ayar stock revlimit de fazla zorlamadan.gunluk kullanm icin yapldi.. o yuzden o igrenc benzini kullandk ..
    3 .. orda yanimiza 100oktan benzin de aldk .. döküp 1 de yarış için ayarlayacaktık ama dyno sahibi herif pislik yaptı.. open header yapcaktk .. adam egzosu soküp dyno ya çkamazsınız dedi.. yapamadık ..
    4 .. dyno dayken 2.5 inc egzos ve 2.25 muffler vardı .. ki bu nekdar kesiyo biliyoruzz

    üst kapağı şimdilik açmak istemedi arkadaş.. o yüzden conta koyamadık. öte yandan rbc den alacağmız gücü de stock throttle body den kesince sonuç bu oldu..
    ayrıca şaseleme çok önemli .. dediğniz gibi atmosferikde ayrıntılar sonucu oluşturuyor.

    183kw de tam olarak 245.407 HP ediyor.. bide bu oranlarda dyno nun markası çok önemli .. bizde 1-2 tane adam gibi dyno var o da dynopack. ve rum kesimindeler .. rum adam o yüzden bize egzosu söktürmedi ..

    daha önceden bizde stock motor dan 238hp aldk .. spc ler söyleydi .. video su da var orda .. tuned by me ... falan yazıyor..

    DC5R K20A engine
    Stock Head
    stock PRC intake man. stock TB
    stock 310cc injectors
    Aem v2
    hytech rep 4*22*1 header
    65mm piping
    60mm muffler
    hondata Kpro

  9. #9
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim kendimin EG*K20A projem de bitti bitiyor.. inşallah ondan stock motordan 250hp net i görmek istiyorum .. yeni video ları göndercem zaten.. 250 çkaramazsam kızmayın ama

  10. #10
    mikrop 28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye istanbul
    Mesaj
    119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bu honda nasıl bı araba usta ya su ekle yarıyo ya heheh

  11. #11
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    severek takip ediyoruz
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  12. #12
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DC2-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim kendimin EG*K20A projem de bitti bitiyor.. inşallah ondan stock motordan 250hp net i görmek istiyorum .. yeni video ları göndercem zaten.. 250 çkaramazsam kızmayın ama
    moruk sevindim güsel proje ve bunu projelerimiz bölümünde lütfen bizimle paylaş

    bir evvelki mesajına gelince

    kıbrıs benzininin methini duydum savaş da anlata anlata bitiremedi gerçekten çok kötüymüş ama 100 oktan benzininiz de tam tersine çok çok kaliteliymiş dedigin gibiş 100 oktanla cok deigşir ben bu gücü aldıgımda shell 100 oktan satıyordu farklı luyor gercekten inşallah daha iyi sıonuçlar cıkar
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  13. #13
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 ve ustu oktandakı benzın rum tarafında mevcut...bızım tarafta 95 ve 97 oktan var oda pek ıc acıcı kalıtesı oldugu soylenemez...

  14. #14

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahh Ahh şu kıbrısın benzini güzel olsa ne güzel olurdu yaaaa arabamızdan uzak duruyoruz beee.

    Maşallah bu arada arabaya, Magosadamı araç?
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  15. #15
    ramo si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    florya/sefaköy/kırklareli
    Mesaj
    2.005
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    süpermiş maşallah

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah şu videoda super

    http://www.youtube.com/watch?v=KR974o-aSqc

  17. #17
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arac magosada

  18. #18

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kıbrıs benzini ile iyi almışsın 97 oktan yazdığına bakma test ettirsen daha da düşük çıkar oktan
    Asalet; Boyda değil, Soydadır. İncelik; Belde değil dildedir. Doğruluk; Sözde değil özdedir. Güzellik; Yüzde değil, Yürektedir.!

  19. #19
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adI 97 oktan ... aDI batSIN .. bizi ruma mecbur ediyorlar.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •