dur aynı işlemden bende yaptıriyimcok güzel paylaşım saol bebek
![]()
ne diyelim kelimelerin kifayetsiz kaldığı an...
allah kaza bela göstermesin maşallah...
şuan kaç kg'de araç ???
way bee 206 ,, hemde turbo ,,, bi zamanlar ilk gözağrımdı
güzel proje daha iyi yerlerde görürüz inşallah..
saygılar
Rıdvan![]()
motorun icine bisi dusse bulmak imkansiz, hakikaten cok kisitli alan var...
aracin ic kisminda, orta konsoldaki gaugelar neden yolcu tarafina bakiyor, bilerek mi ole yapilmis acaba?
![]()
Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!
şu anki rakibim
araba N/A olarak daha önce bayağı başarılıydı
nedense aşırı beslemeye geçerken itb'den vazgeçmediler.
The boring part:
- K&W coilovers
- Compbrake 4-pot brake kit
- Quaife ATB LSD
- Custom made dog-box 5-speed transmission + choice of final drive ratios
- AP Racing twin plate clutch, cerametallic plates, modified flywheel
The business end:
- Base engine: Standard 136HP S16, EW10
- Forged crankshaft
- Forged H-profile conrods
- Forged pistons
- Richard Longmann engine head - fully ported & flowbench tested, with stainless steel oversize valves. Flowchart available, if anyone's interested
- Longmann valvetrain - double springs, mechanical valvetrain, all the hydraulic junk has been thrown out
- 12.9mm lift 296deg cams
Now, it gets interesting:
- Jenvey intake manifold
- Jenvey 4x42mm throttle bodies
- Wizard of NoS direct port 350 BHP-capable nitrous system + Max Extreme controller
And finally:
- Garrett 2871RS turbo
- Custom made intake airbox to suit the ITBs
- DP Engineering Intercooler
- DP Engineering decompression package
- DP Engineering Exhaust manifold + downpipe + race cat + 3" centre and back box
- Turbosmart 38mm WG
- Turbosmart Dual Port BOV
- Accusump
- heavy duty oil cooler
Bits and pieces, electronics, electrics, etc.
- ECU: Nira Performance I3+
- RC Engineering 750cc injectors
- Bosch 044 fuel pump
- Flatshift
- Launch control
- TC
- dual engine maps
- SAAB 9-5 oilcatch
- SAAB 9-5 brake servo airpump
- twin 3-bar MAP sensors, one before and the other after the throttle plates
mesela egzantrikleri de N/A halinden kalma
şu anki turbosu 3071
USPerformance by UtkuSelamoğlu
https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance
100-200 km/h 5.761sec
Maşallah![]()
2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)
akü varken yer hiç bir zaman olmadıki![]()
Dashta göstergeler söföre bakıyor o fotoda nedense öyle çıkmış. Bu arada araçtaki krank dizel araçtan çıkma. Ayrıca R34 GTR da sanırım ITB ve turbo beraber kullanıyor. Bence ITB RC manifoldundan daha verimli olmuştur. Ama egzantrikler N/A için. Turbonun spool'u için daha iyi flow olan bir set taksa belki daha iyi olabilir.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)