User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
30 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: VTI 82 mm piston hk.

  1. #1
    vtecci
    Misafir

    VTI 82 mm piston hk.

    vtı'a 82 mm lık piston konulursa bu pistonun sıkıştırması kaç olur acaba?bilgisi olan arkadaslarımızdan paylasmasını istıyorum..

  2. #2
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    capla sıkıstırmanın alakası yok, 81 82 mmde ıstedıgın her sıkıstırmayı alabılırsın. senın yapmak ıstedıgın nedır?

  3. #3
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston özelliklerinden biraz bahsetseydin keşke yüksek yada düşük cr ?

  4. #4
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hararet sorunun olur öncelıkle... 81.5 a 11.5 sıkıstırma bak derım hocam

  5. #5
    vtecci
    Misafir
    Alıntı ibooo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston özelliklerinden biraz bahsetseydin keşke yüksek yada düşük cr ?
    cp 82 mm pıston cometıc 0,30 conta kullanılacak..daha sonra stg2 egzantrık ve beyın+yazılım eklenecek..

  6. #6
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden 82mm kullanıyorsun? gomleklerınmı honlanacak?ayrıca bahsettıgın 82mm nın cr sının ne oldugu bellı deılmı? ama b16da cp ıcın max 11.5 cr var hazırda onu bılıyorum...

  7. #7
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vtec_2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hararet sorunun olur öncelıkle... 81.5 a 11.5 sıkıstırma bak derım hocam
    82.50 12.5 cr kullandım en ufak hararet sorunum olmadı

  8. #8
    vtecci
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden 82mm kullanıyorsun? gomleklerınmı honlanacak?ayrıca bahsettıgın 82mm nın cr sının ne oldugu bellı deılmı? ama b16da cp ıcın max 11.5 cr var hazırda onu bılıyorum...
    ewet gömleklerın honlanması gerektığını ve 82 mm lık piston koyarsak problem olmayacagını soyledı ustam

  9. #9
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın hıc motor yapılmısmı daha evvelden? normalde 81.50 max olarak kurtarır. 82 mm ye honlanmasını gerektırcek bı ovallesme bıraz garıp geldı bana

  10. #10
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    82.50 12.5 cr kullandım en ufak hararet sorunum olmadı
    Abi sana denk gelmiştir olmamıştır.Yinede butür bısı alındıgı zaman radyatorunde saglam bısı olması lazım gıbıme gelıor..mıshımoto mısal

  11. #11
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtecte atmosferık uygulamalarda 1.6 larda hararet sorununa kımsede rastlamadım dıyebılırım hatta dedım

  12. #12
    vtecci
    Misafir
    daha onceden 81,25 mm pıston'la 11,2 sıkıstırma hedeflemiştik fakat açmışken gömlekleri honlatıp 82'lik piston koyalım deyınce ustam bide sizlere danısayım dedim..bide ileride problem olursa gömlekler honlandığı için gömlek değiştirmemmi gerekir acaba??

  13. #13
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen oyle olur 82 nerdeyse sınırdır az daha fazla kurtarır ama gereksız bı rısk bence. 81.50 mm alın eger ovallesme varsa ama yoksa 81.25 devam edın. suan senın makınende sıkıntımı var? yanı neden actınız makıneyı? hedefın ne? kac cr ıstıyorsun? ecu varmı egzantrık varmı?

  14. #14
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vtecte atmosferık uygulamalarda 1.6 larda hararet sorununa kımsede rastlamadım dıyebılırım hatta dedım
    oke bende vardı o zaman.bızde onu hallettık cok sukur bendede ole bır sorun kalmadı.

  15. #15
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtecci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cp 82 mm pıston cometıc 0,30 conta kullanılacak..daha sonra stg2 egzantrık ve beyın+yazılım eklenecek..
    oem stock b16 contası 0.26 neden cometic 0.30 takacaksın sıkıştırma düşürmek için mi
    ECUTECH İstanbul

  16. #16
    vtecci
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen oyle olur 82 nerdeyse sınırdır az daha fazla kurtarır ama gereksız bı rısk bence. 81.50 mm alın eger ovallesme varsa ama yoksa 81.25 devam edın. suan senın makınende sıkıntımı var? yanı neden actınız makıneyı? hedefın ne? kac cr ıstıyorsun? ecu varmı egzantrık varmı?
    yağ yakma problemim var 1000km'de sıkıştırma fazla yapmasamda yarım lıtre cıvarı yağ eksıltıyor,daha önceden conta yanmıştı ılk defa motoru actık ve segman atıldı,piston değişmemiştik ve sonuç böyle oldu..ecu ve egzantrık daha sonra maddiyatı düzeltince yapıcam

  17. #17
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtecci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yağ yakma problemim var 1000km'de sıkıştırma fazla yapmasamda yarım lıtre cıvarı yağ eksıltıyor,daha önceden conta yanmıştı ılk defa motoru actık ve segman atıldı,piston değişmemiştik ve sonuç böyle oldu..ecu ve egzantrık daha sonra maddiyatı düzeltince yapıcam
    ılk defa motoru actın ama 81.25 var dedın anlamadım ben sımdı yada yanlısmı anladım? bence b16b 81.50 nıppon yada oem b16b pıston al ve tak cıcek gıbı olur. bu arada ustan honda ustasımı genel bı ustamı?

  18. #18
    vtecci
    Misafir
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ılk defa motoru actın ama 81.25 var dedın anlamadım ben sımdı yada yanlısmı anladım? bence b16b 81.50 nıppon yada oem b16b pıston al ve tak cıcek gıbı olur. bu arada ustan honda ustasımı genel bı ustamı?
    honda ustası,ozellıkle cp pıston onerdi oyuzden alıcaz daha almadık.motorda suan açık değil evveliyatında conta gittiğinde piston takmadığımızdan simdi yağ eksilttiğini söylüyor ve cometıc kullanacagımız conta nasıl gönül rahatlığıyla kullanabılırmıyım??tşkrlr..

  19. #19
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam oem conta kullanırdım sıksıtırma dusurmek amacı yoksa. ayrıca 81.50 dısına cıkmazdım... malıyet olarak cp ıcın ne fıyat verıldı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •