User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: dizel boost saati montajı?

  1. #1
    seref1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Üsküdar
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    dizel boost saati montajı?

    elimden geldiğince herseyi yapıorm ama elektronikten pek çakmam.corsa c aracıma boost saati taktırcam fkat bnun montajını tesisatını flan en sağlklı sekilde halledebilicek bi usta öneri istiorm.yaklasık fiyat ne olur bu gbi seylerde bide? simdiden tesekkurler

  2. #2
    seref1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Üsküdar
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ykmudur yardmcı olucak

  3. #3
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben toplamda 50 TL gibi birseye halletmistim ama 2 sene oluyor nerdeyse

    Saati baglama kısmı cok zor degil ama mekanik kısımda intercooler ile turbo arasındaki parcanın sökülüp ona bir T kaynak yapılması gerekiyor, saat o sekilde okuyor.

    Bir de normal saatler biraz ses yapıyor rölantide onun dısında sıkıntısı yok
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  4. #4
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok zor bir işlem deil aslında,

    Bende geçenlerde saat aldım montajını yapıcam 1-2güne,

    Elektrik işi gayet basit kontağa bağlı teyp bağlar gibi elektrik çekeceksiniz boost ölçmek içinse blow off takılı ise onun flanşını delip T takabilirsiiniz. Böylece orjinallik bozulmamış olur İçeriye ise nasıl koyacağınızı anlatmamışsınız

  5. #5
    Mst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    704
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbonun üzerindeki bypass'a ait olan hortumu kes araya T at, ama T parçasının 3 ucuda eşit olmamalı, göstergeye çıkış yapan ucu dar olması daha sağlıklı olur, 2 senedir Turbo Dizel dobloda bu şekilde kullanıyorum, saatimde yalnızca 1.0 bar dan sonra hafif bi titreme şeklinde ses var, haricinde başka sorunu yok.
    Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptallar küstahça kendinden emindir..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •