User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
33 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: cerato son hız sorunu

  1. #1
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    cerato son hız sorunu

    şimdi yoldan geldim istanbula.Ankaradan dipgaz 70 75lira falan yaktı sanırım.Tam doldurmamıştım depoyu.Hızlı gelmeme ramen iyi ((opetten aldım ve ankaradan akşam 9 ta çıkmıştım , yarım gibi eve girdim)) bu zamana kadar hiç son hız deneme fırsatım olmamıştı , busefer denedim , araç vitesteyken 4500 devir gibi kesiyo kesici ve 4 ün kesicideki hızı 140 , 5 in ki de 182-183 gibi bişey, gerisi düzde gerçekten imkansız.Ben fındık kadar c3 dizelimle 205 206 km leri zorlarken ceratonun 180 de takılması hakkaten çok şaşırttı beni.Ve son hız olayı chip vss motor işlemleriylede değişmiyo bildiğim kadaryla.Sadece son hıza ulaşma süresi kısalıyor.Onun için şanzmanla ilgili bi müdahale geldi aklıma.Bu konuda bilgi sahibi değilim , dişlilerin oranıyla oynamak , son dişlimidir nedir onunla ilgili bi işlem veya direkt olarak altıncı vites mümkünmüdür , maliyeti yüksek olurmu?

  2. #2
    olcay_bora
    Misafir
    kanka KIA deneyemedik bi türlü yaaa

  3. #3
    ömerve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.432
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok yakın bir arkadaşımda var cerato,onunda önce c3ü vardı
    180de kesiciye girmesi ne zamandır yakındığı bir problem

    Tam bilgi sahibi değilim ama şanzıman oranları ile oynamak sadece ara hızlanmaları etkileyecektir,chip desteği ile son hıza etki edememek ise saçma geldi bana.
    Shadow_Dancer´
    106 porno yapar hardcore yapar ezer gömer dograr tır sokar uçak indirir parçalar içinden geçer ezer boy boy atar en az 20 boy atar.. yapar evet bunların hepsini yapar

  4. #4
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    5. vites dişlisi uzun orantısıyla değiştirilirse sadece 5. vitesteki hız, son dişli değiştirilirse tüm viteslerin son hızları yükselicektir fakat ara hızlanmalarda kaybınız olur.

    şanzımanınızın devrinizle orantılı olarak limiti budur

  5. #5
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    chip ile sadece devir kesiciyi biraz daha aşağıya alarak biraz daha yüksek hızlara çıkabilirsiniz.. ama zaten 4500 den sonrasını boş dönüyorsa yani güç vermiyorsa bi anlamı olmaz
    YouTube
    DR.ECU

  6. #6
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki son dişli değişimi veya sadece 5. vites dişlisi değişimi kolay bi işlemmidir?(cerato piyasa aracı olmadığı için hazırının olmadığını düşünüyorum) her aracın şanzımaN dişlileri birbirine uyarmı? değilse baştan yapılması maliyeti tahmini ne kadardır?

  7. #7
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kia Rio 110'luklarla aynı motor mu cerato'lar ? Ben çünkü rio kullanırken hiç böyle bi sorun ile karşılaşmamıştım..

  8. #8
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kia Rio 110'luklarla aynı motor mu cerato'lar ? Ben çünkü rio kullanırken hiç böyle bi sorun ile karşılaşmamıştım..
    blok aynı , işletim sistemi ve turbo farkı var sanırım( cerato değişken geometrili turbo değil) , 105 hp cerato.Ama şanzımanın sonu 180 ,, en fazla 185 düz yolda.

  9. #9
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    blok aynı , işletim sistemi ve turbo farkı var sanırım( cerato değişken geometrili turbo değil) , 105 hp cerato.Ama şanzımanın sonu 180 ,, en fazla 185 düz yolda.
    200 205 ile video çekmiştik resim çekmiştik.. Garip yani..

  10. #10
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SR20DE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    200 205 ile video çekmiştik resim çekmiştik.. Garip yani..
    5 hp 20 nm daha fazla olan makyajlı kasa 1.6 ceratolarla 210 215leri görenler var donanımhaber den arkadaşlar.Güç farkı çok az olmasına ramen şanzıman da farklı onlarda , onun için daha yüksek hızlara müsade edebilio araç.

  11. #11
    seref1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Üsküdar
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bn corsa 1.3umle kat iptali egr iptali stock egsozla 210 u rhat göruorm.ceratoları okdar unluolar bu sorununu ilk defa duydum ck ilgnc

  12. #12
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seref1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bn corsa 1.3umle kat iptali egr iptali stock egsozla 210 u rhat göruorm.ceratoları okdar unluolar bu sorununu ilk defa duydum ck ilgnc
    üstte de dediğim gibi 3ski c3 le 206 km görmüştüm dijital kadranda(ki dijital de sapma çok daha az derler) araba yaysız yüksek, lastikler iyi değil ve yolun ilersinde viraj var diye basmakta ısrarcı olmayıp kestiğim için o akdar görmüştüm onda.Ceratonunki de ondan şaşırttı beni.

    Dişli olayıyla iligli bilgisi olan varmı?_

  13. #13
    Swift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5 hp 20 nm daha fazla olan makyajlı kasa 1.6 ceratolarla 210 215leri görenler var donanımhaber den arkadaşlar.Güç farkı çok az olmasına ramen şanzıman da farklı onlarda , onun için daha yüksek hızlara müsade edebilio araç.
    215 biraz fazla değilmi??

  14. #14
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Swift Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    215 biraz fazla değilmi??
    dediğim gibi ''görenler var'' , benim yaptığım bi hız değil , onların yalancısıyım , ama c3 le corsayla +200 mümkünken çok ta anormal değil aslında

  15. #15
    Swift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok abi yalancısın demedim de 215 fazla geldi biraz onun için söyledim sonuçta dizel makina çevirdiği devir belli

  16. #16
    cem36 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul - Erenköy
    Mesaj
    1.006
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakın arkadaşımda da var kaç defa uzun yola gittik 180 den yukarısını çok zor görüyo yokuş aşağa en fazla 185 gibi bir sürate çıkmıştı defalarca denedik daha gitmiyor.

  17. #17
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seref1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bn corsa 1.3umle kat iptali egr iptali stock egsozla 210 u rhat göruorm.ceratoları okdar unluolar bu sorununu ilk defa duydum ck ilgnc
    Maşallahı varmış. Ben 90hp Corsa d ile göremedim o hızı. Kadran sapması falan olmasın?

    Bu arada Cerato içinde makyajlıların şanzımanı yada dişlisiyle değişim yapılabilir eğer daha uzunsa.

  18. #18
    Swift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    863
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seref1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bn corsa 1.3umle kat iptali egr iptali stock egsozla 210 u rhat göruorm.ceratoları okdar unluolar bu sorununu ilk defa duydum ck ilgnc
    1.3 cdti ile 210 kmh hız için 5000 den fazla devir çevirmen gerekir bide rahat görüyorum diyosun

  19. #19
    FURKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    27
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçta bir sorun var demek ki bizde 2 kia var biri eski kasa biri yeni 2009 kasa araçların maşallahı var ikiside son sürat sorunsuz gidiyor eski kasa 200 yeni kasa 210 220 km gittim videosu var buldugumda eklerim gitmiyor diyen arkadaşlar için

    yetkili servise gidip aracını cihaza baglatmanı öneririm basınç kaçakları yada sensörlerinde bir sorun olabilir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •