Sahibinden'de you_cat ( 7 ) nickli Gökhan Sertbaş isimli üye'ye sahibinden.com üzerinden satışa cıkardıgım 18742139 ilan kodlu laptopu kendisine PTT kargo ile "kapıda öde" kullanmak şartı ile gönderdim. (Ancak GET kullanmadım.) Kendisi ürünün çok hor kullanılmış olduğunu,yıprandığını belirterek ürünü almaktan vazgeçtiğini,kargoyu geri gönderdiğini ayrıca kargo ücretini de karşıladığını bildirdi,ancak PTT kargo ile görüştüğümde bana kargo için kimsenin gelmediğini,paketin açılmamış olduğunu veya geri gönderim talebinde bulunulmadığını söylediler. Geri gönderim istediğim de ise alıcının onaylaması gerektiğini veya 10 gün sonra otomatik olarak geri gönderim yapılacağını söylüyorlar,fakat bu kadar süre beklemek istemiyorum.
Alıcıya ulaşabilmiş değilim,hiçbir telefonuma veya mesajıma cevap vermiyor..
Kargonun geri gönderilmesi için ne yapmak gerekiyor PTT kapıda öde kullanan arkadaşlar bilirler belki? 10 gün beklemek istemiyorum![]()