Kalitesine güwenebilceğimz custom manifold yapan arkadaşlar warmı ?? 4-2-1 seramik paslanmaz çelik
primary 2.00"-1,75", secondary 2.25"-2.00", collector 2.50" yaptrmak istiyorm kim nasıl yardımcı olur ??
![]()
Kalitesine güwenebilceğimz custom manifold yapan arkadaşlar warmı ?? 4-2-1 seramik paslanmaz çelik
primary 2.00"-1,75", secondary 2.25"-2.00", collector 2.50" yaptrmak istiyorm kim nasıl yardımcı olur ??
![]()
iskender usta yapar ama alsan daha mantıklı olur
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Walla alabileceğm DC war şuan..Maalesef bizim araçlar için de DC iyi sonuç wermiyo..Nedeni ise stock collector ile aynı ebat olması..Bu yüzden amerikada sektör haline gelmiş custom manifoldlar RMF, SMS product weya Hytech gibi markalar war onları da TR'ye getirtmek dert zaten..
Xxxxxxxxxxxxxx
peki bir marka olarak henuz headers i olmayan araclarda custom headers yapilirken nelere dikkat edilmeli? tavsiye edilirmi? basarisiz olma ihtimali nedir?(yapim iskender usta olarak dusunelim ltfen.)
tesekkurler
Iskender Usta ismini cok duyuyorum. Hic tanismadim ama anladigim kadari ile baya baya iyi is cikariyo.
Mesela DC header alsan da collector unun uzerinde oynama yapsa Iskender Usta?? hem fitment sorunu da yasamamis olursun.
BATIKAN
headers lar matematiksel hesaplar ve cok ince ayrıntılar yapılıyo bide borular eşitmiktarda olması gerekiyo ell yapımı headers larda hp kazanmak yerine kayı bile olabiliir onun için marka öneriirim abilerim de aynı şeyi söliğicene inaniyorum
bende marka taraftariyim okadar mühendisler kafapatlatip biseyler ortaya cikaryor heralde bos olmasa gerek
Peki mesela orjinal, marka bir headers'tan kalıp alıp döktürsek yine sorun yaşanırmı ki?? Mesela bi arkadaşında dc olur, sen onu kullanarak kalıp yaptırıp döktürürsün, bu mümkün mü sizce??
ben 106 ıma janspeed koymuştum eskıden.egzozcum bi gün getirde kalıbını alıp kopyalıyıp dokmesini yapalım demişti.ben olurolur diip unuturdum adama
yani bildigim kadarıyla venomun dedigi olay olablyr.daha makulfiyatlıdır buyuk ihtimal
Çok makul oluyor hemde, ama güvenemiyorum işte. Konu hakkında bilgili kişilerin de yorumlarını bekliyorum..
olur olur yanı ankarada ss kalıbı yapan egsozcular bılıorum 206 ya gayetde memnunlar..
manifoldun sadece gömlek kısmı dökümdür headers dökülmez ve diğer borular ısıtılır şekil verilir,özel bir kaynakla gömleğe sabitlenir diye biliyorum.4 çıkışın biraz mesafeli tek çıkışa düşmesi ters basınç yaratarak motoru frenlemesinin engellenmesi sadece headers ile mumkun oldugundan perf. kaybı bana cok mantıklı gelmiyor açıkçası..ama yapıldığı malzemenin çabuk soğumaması motor ısısını ciddi olarak yukselteceginden bu sekilde perf. kaybı olabilir..bunu engellemek içinde seramik kaplama yapabilecek bir banyosu olan yer bulup kaplatmak iyi olur ki hem soğuma daha hızlı gerçekleşsin hem de zamanla dökulmenin önune gecilsin..
unutmadan idealde gazın akışına göre akış, debi, hız ve basınç hesapları yapılıp uygun tasarım hazırlanıp, autocad, catia gibi bir programda tasarlanıp, sonra CNC tezgahında lazer kesimi yapılıp, borular mükemmel biçimde kaynatılmalıdır ancak yapabilecek birileri varmıdır bilmiyorum..
bildigim kadarı ile daha turkiyede headersin icini seramik kaplayabilecek nitelikte yerler veya kimseler yok![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)