Arkadaşlar ,
Ca18det motor için turbo değiştirilmeden neler yapılabilir ?
Turbo değişirtirmek istersek ne önerirsiziniz
Bütçe 10bin$ parçalar,shipping,işçilk için (sadece motor )
Tşk
Arkadaşlar ,
Ca18det motor için turbo değiştirilmeden neler yapılabilir ?
Turbo değişirtirmek istersek ne önerirsiziniz
Bütçe 10bin$ parçalar,shipping,işçilk için (sadece motor )
Tşk
If In Doubt, Flat Out!
Colin McRae
Makina elinizde ve sadece parçalar+işçiliğe Ayrılmış 10bin$ parayla baya ciddi bi makina olur gibime geliyor... turbodan pistona herşeyi alırsınız gibime geliyor ...
soru yanlis sorulmus bence,
10bin dolara neler yapamam diyecektin,
iscilik ve parcalar icin yeterli bir butce bu rakam..
Experience is what you get when you don't get what you want.
Sorumu değiştireyim hangi parçalarda hangi markayı önerirsiziniz olucaktı ?
Ufak bir araştırma yaptım turbo için genelde Garret GT2540R öneriyorlar sizce uygun mu .
Birde piston,kol,krank vs değiştirmektense bir stroker kit 2.0 daha iyi olmaz mı ? Önerebilceğiniz marka varmı
Tşk .
If In Doubt, Flat Out!
Colin McRae
o paraya stroke(içinde forged piston kol krank olan), büyük bi turbo, beyin, enjektör vs. aklına ne geliyosa işçiliğiyle yapabilirsin. çok ciddi bir araba yapılır o paraya.
http://www.sumopower.com/ biraz bakmanı tavsiye ederim.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
gt25 küçük bence bu maddi duruma göre daha güzel bi turbo ile başlanabilir ve gt28in güzel çalışabiliceği bir monifold istek dahilinde seçilebilir
kol motor için çoğu üreticinin listesinde h-beam kol(ben pautere baktım ) yaklaşık 800 dolar civarında yada eagle falanda seçilebilir
piston içinde değişik seçenekler mevcut sonuçta custom olarak üretilicek wiseco bence böyle bi uygulama için ideal oda sanırım yaklaşık 600 700 dolar arasında biticek bişey
yatak oem nissan yatağı yeni yağ pompası(gerekli baya) belki devirdaim kötüyse devirdaim alınabilir ayrıca komple gasket kitte olsa motor sağlığı açısından iyi olur
kapak için ise p&p bu seviye için yeterli olucaktır
debriyaj ise rps nin stage 2 yada stage 3 olarak seçilebilir (kullanılabilirlik vs.)
yakıt sistemi olarakda walbro ve 550cc yeterli olucaktır
motor yönetimi açısından piggy back ve isteğe bağlı olarak wideband seçilebilir isteğe görede boost controller koyulabilir
intercooler turbonun büyüklüğüne bağlı olarak seçilebilir yine
körler sağırlar
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)