User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
39 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: SFI Gt Vs. TSI 190! 420mt.

  1. #1
    gencpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    SFI Gt Vs. TSI 190! 420mt.

    stock 93 SFI GT Vs Golf TSI + Chip Filtre Eksoz Dyno: 190Hp



    Gt ye dereceli düşünüyoruz ciddi bi fark olurmu ?

  2. #2
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzantiriğin karakteristik özlleiğine bağlı fark olayı ama ayar yapıcam derken geriliyede bilir kasap ellerde...fark eder..bence kilo atın araçtan atabiliyosanız...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  3. #3
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    195-55-15 lastikler takarsa, komple 51lik borular ve tek orta susturucuya geçerse. piyasadan bir ortalama yazılımla bile golfu geçer fark bukadarsa. yani dereceliye falan gerek yok (tüm bu yazdıklarım aracın stock olma varsayımına göre)
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  4. #4
    gencpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dereceliye gerek yoksa bu dedikleriniz daha kolay bi 20-25 bg daha lazım

  5. #5
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    derecelı yapıcaksan eger yaa nbe beyın lazım yada cok ıyı yazılmıs chıp tabı derecelıye gore + tımıng bak ara nasıl kapanıyor o zaman
    sadece ayarlı kasnak alıp stock egz.ye iyi ayar yapan bu aracı bilen biri tarafından sonuç nasıl olur sence istte varmı??
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  6. #6
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    var yalçın kıruç var.

    anlattığına göre sadece yaptığı timing ile araç 4 boy gelişiormuş.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  7. #7
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    var yalçın kıruç var.

    anlattığına göre sadece yaptığı timing ile araç 4 boy gelişiormuş.
    yok ben ingilizlerle yazışıyorum devamlı mtu sözlük hep açık onlarda cok yararı olduğunu sölüyo ve aracı şu anda dünya capında araştırıyorum kim neler yapmış diye hep timming gözüme carpıyo özellikle stock egz le...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  8. #8
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden stock egzantirkle uğrasıyorsunki, amacın daha hızlı gitmekse cadde tipi güzel bir egzantrik almalısın. buarada aklıma geldi tagocum bi egzantrik muhabbeti dönmüştü aramızda hatırlarsan 270li dereceler az demiştin; bi eleman buldum yurtdısında 200hp almış 276 derece egzantrikle beyin orj, lex emme ve birkaç parça daha tabiki

  9. #9
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu anda gidişinen gayet memnunum...biraz daha bi şeyler katmak istiyorum...üstüne...egzantirik istemiyorum...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  10. #10
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden stock egzantirkle uğrasıyorsunki, amacın daha hızlı gitmekse cadde tipi güzel bir egzantrik almalısın. buarada aklıma geldi tagocum bi egzantrik muhabbeti dönmüştü aramızda hatırlarsan 270li dereceler az demiştin; bi eleman buldum yurtdısında 200hp almış 276 derece egzantrikle beyin orj, lex emme ve birkaç parça daha tabiki
    limitlerde bile çok zor olacak bişi bence 200hp. Genede imkansız deyil.

    lex emme vede yazılımı ile zaten 25hp denilio (bna göre abartı başka mesele), gene lex header vede komple güzel bir eksoz sisteminlede 5-8hp alsan. bunlara ek olarak illa sıkıştırmayı artıracak bişiler yapmak şart. tabi birde yakıt fazlalaşması için; regülatör ve büyük pompa. yani yapacak 1-2 parça değil çok parça, yinede 200hp kolay yakalanmaz 276 dereceli ile.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #11
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme egz siz işe yaramadığını çok kişiden duydum...
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  12. #12
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne yapıcaksan yap ama iyi arastır ve öle kafaya gore yapma... uygun iş yapmak gerekli herzaman sfi da.. Std sfi bile eger saglıklı hala getirilirse pistonlu lex li chipl eksoz filtre vs vs li arabalarla yürür Emre bilir hehehe

  13. #13
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o kadar fark etmesi ilginç nos specşaka yapıyorum tabi..ama hakikaten cok fazla bi ara..aşşağı yukarı ne maliyeti duydunmu??
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  14. #14
    gencpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7400 chıp + 60 mm egsoz boruları son susturucu remus + orjınal kasnak tımıng bu kadar yanıı
    ustam bu dediklerin daha mantıklı geldi bana. ama fiyat aralığı ne olur chip + timing in. ve kimler yapar.

    ayrıca enjektorleri büyütsem 270, 340 cc gibi. güçte bir artış olurmu, sıkıntı yaparmı. boğaz kelebeğini büyütsem nasıl olur.

    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    195-55-15 lastikler takarsa, komple 51lik borular ve tek orta susturucuya geçerse. piyasadan bir ortalama yazılımla bile golfu geçer fark bukadarsa. yani dereceliye falan gerek yok (tüm bu yazdıklarım aracın stock olma varsayımına göre)
    evet hocam şu an üstünde 205 65 15 kışlık var. bir ay içinde çıkartacağız onları değiştirerken bunu takalım olmazsa.

  15. #15
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gencpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustam bu dediklerin daha mantıklı geldi bana. ama fiyat aralığı ne olur chip + timing in. ve kimler yapar.

    ayrıca enjektorleri büyütsem 270, 340 cc gibi. güçte bir artış olurmu, sıkıntı yaparmı. boğaz kelebeğini büyütsem nasıl olur.



    evet hocam şu an üstünde 205 65 15 kışlık var. bir ay içinde çıkartacağız onları değiştirerken bunu takalım olmazsa.
    enjektöre gerek yok, kelebeği büyütürsen iyi olur.

  16. #16
    KA®ANLIK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.115
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart egzantriğe timing...
    vay vay vay vay

    meliii selimi öldürsen yapmaz onu, kovar seni dükkandan
    Loading...

  17. #17
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    var yalçın kıruç var.

    anlattığına göre sadece yaptığı timing ile araç 4 boy gelişiormuş.
    teşekkür ederim ewet yaklaşık 7/8 senedir sadece tımıng li stok araçlarım dolu c20xe lerle baş yürüyordu bendede astra gsı var 4 tane 2 si turbo biri dolu egzli vs dieri stok sadece tımıng var nası yürüdüğünü bilirler fb nin ama bu arada vectra a gt lerde kaybın şanzumandan ve araca egzantrik regülatör chıp i ki oda bnm yazdığım var bide tımıng yapıldımı 15/20kg da atarsan o zaman net bu araçla 3 boya yakın önde olurusun saygılar

  18. #18
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JapanTuner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emme egz siz işe yaramadığını çok kişiden duydum...
    araba dahada düşer 138pslere çok denedik zamanında lex tek başına fasa fiso

  19. #19
    opeldostlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7400 chıp + 60 mm egsoz boruları son susturucu remus + orjınal kasnak tımıng bu kadar yanıı
    7400+51+ön orta std+arka remus 3 egzst, tımıng+4.2 bar +f18+f20cr+direk filtre+pılotaj stok 5 boy ama araçtakı kompresyonda önemli

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •