4gün kaldı.. 355 hp civarı olacağı söyleniyor..hepsi siyah..ve tabiki önden çeker ...
www.forusrs500.com
4gün kaldı.. 355 hp civarı olacağı söyleniyor..hepsi siyah..ve tabiki önden çeker ...
www.forusrs500.com
Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...
evet yazık ya çok ezik bi araba. neyse iyi kötü onu da kabul edin artık.
http://www.techturkey.com/forum/show...&postcount=447
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
altı boş bir tespitte bulunuyorsun çünkü.
ayrıca karşılık olarak klasik fanatiksin sen saldırısı yapmayın.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
LSD yada elektronik bilimum oyuncaklar olunca o gücü %100 verimle yere aktarabilecek mi peki? Hadi düzlükte çare bulundu diyelim, virajda aracın değişen dinamiklerine ne tip bir çözüm bulabildi Ford? Aracı bu kadar savunduğunuza göre mutlaka mucizevi bir şeyler olmalı ortada.
Ağırlık dengesine ne tip bir çözüm bulundu peki, 4 çekeri aratmayacak şekilde? Understeering'i önleyebilecek ne tip çözümler var? Audi gibi (yeni a4 a5) motoru iyicene ön aksın gerisine çekmeli ki o güçte virajda understeering manyağı olmamalı, tabi bir yere kadar.
Ben aracın Ford, VW, Opel vs.. olmasına bakmıyorum. 355 hp ve fwd. Düzlükte "düz" gitse bile ben virajda araçtan hiç homojen tepkiler beklemiyorum.
İşte o yüzden bir noktadan sonra (belirli bir güçten sonra) 4wd daha mantıklı hale geliyor.
Gecenin üçünde, avatarı imzası nicki her tarafında Ford olan biri bunları diyince siz ne düşünürdünüz, saldıran kim? Altı boş ya da dolu, bu sizi ilgilendirmez benim görüşüm, boş yere SALDIRMAYIN.
Relax beyler
Ford çıkartmadan siz tartıştınız yahu![]()
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Beklememek başka birşey aracın gerçekte neler yaptığı başka birşey. Focus RS te 200 hp civarı bir önden çeker araç kadar torquesteer var ve ön süspansiyonu sayesinde sürüşü 305 hp fazlası için bile gayet stabil. şu anda 380 hp olarak kullanan bir sürü insan var hatta nürburgring de 8 dakikanın altına indiler. eğer biraz göz atmış olsaydın aracın sürüşünün ne kadar iyi olduğunu görürdün. birçok otoritenin görüşü bu yönde aracın en büyük silahı bu zaten. o yüzden yorumunun altının boş olduğunu düşünüyorum bunu da belirttim. sıradan bir 300 hp önden çekiş araç gibi düşünme.
fanatiklik konusuna gelince evet fanatiğim ancak bu benim yazdıklarımın atmasyon olduğu anlamına gelmez. ortada bişey varsa onu söylüyorum. bu forumda fanatiklik anlayışı çok garip olduğundan bu tarz tartışmalar fikir öne sürmeler hiç olmuyor ama ford konusunda yanlış değerlendirilmiş bişey varsa yazarım çekinecek değilim. kim ne istiyosa desin.
edit: madem o gücü kaldırabilmek için ne modifikasyonlar yapıldı diye soruyorsun. bu da senin neler yapıldığını bilmedne sonucu bilmeden kesin yargıya varmanın yanlış olduğunu gösteriyor![]()
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
"Gecenin üçünde, avatarı imzası nicki her tarafında Ford olan biri bunları diyince siz ne düşünürdünüz"
ne mi düşünürdüm hmm. "bu adam bu araçlarla ilgileniyorsa bildiği bikaç bişey vardır. boşuna söylemiyor heralde."
diye düşünürdüm.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
İşte anlaşamadığımız nokta, sen diğer "sıradan" önden çekişlilerle kıyaslıyorsun. Evet mutlaka Ford bunun önlemini almıştır, sıradan fwd araçlara göre MUTLAKA daha başarılıdır. Fakat;
Ben ise, dikkat edersen 4 çeker olup olmamasıyla ilgili yorum yapıyorum. Öne konumlandırılmış motor, şanzıman, aks herşey önde. Ne kadar teknolojik olursa olsun belirli bir güçten sonra önden çekişte sıkıntı oluyor, fizik kuralının önüne geçemiyorsunuz. Tekrar söylüyorum, mutlaka daha iyidir diğer fwd hothatchlerden. Zaten focus'un güncel kasasının yol tutuş konusundaki başarısını herkes biliyor.
Demeye çalıştığım, Focus'un sınıfındaki diğer üyelerle karşılaştırması değil, C segmenti otomobillere göre (özellikle hothatch sınıfı) aşırı yüksek beygir gücü ve torku sebebiyle 4 çekerin bu araca daha iyi olacağı idi. Mesela STI'ya, belki S3 daha güçlü olsa da ona da güzel bir rakip çıkardı. Eldeki güç çok daha verimli hale gelirdi demeye çalışıyorum, belki de kendimi anlatamıyorum.
Marka fanatiği olabilirsiniz bunda sıkıntı yok, ben karşımdakini tanımadan onun hakkında yorum yapmam ama bu dikkatimin karşılığı beni tanımayan birisi tarafından "altı boş yorumlar yapıyorsun" olmamalıydı, kusurabakmayın. Yoksa kalkıp iki metal parçası için kimseyle kavga etmem, stres yapmaya değmeyecek konular.
sorun sadece aracın önden çeker olmasıymış gibi anlıyorum ben burdan. sonuç olarak kullanımda aracın önden çeker olmasının hiç göze batmadığını ortaya çıkaran bir çok test var. bu durumda ford işini iyi yapmış demektir ki araç zaten başarılı oldu satışları patladı. fiyatı subaru ve evodan çok daha ucuz onlarla da baş edebilecek performansı var.
ford bu araç için yepyeni bir teknoloji geliştirdi ön aksta. kaldı ki araç hem 4 çeker hem 2 çeker olarak tasarlandı en başta ve testler sonucunda daha hafif olan önden çekerin daha hızlı olması sebebiyle önden çeker seçildiyani 4 çeker olsa bu araba kağıt üzerinde daha takdir toplardı belki ama sonuçları bu kadar avantajlı değil. bu araba gayet güzel 350 hp ile baş edebiliyor hatta çoğu 200 küsür hp civarındaki araçtan daha iyi baş ediyor. işin çok farklı boyutları da var tabi ki maliyet gibi.
ben yorum yaparken kişilerin hakkında yorum yapmıyorum zaten. orada yazılan mesaja yorum yapıyorum oradaki fikre katılmadığım için yorum yapıyorum. ben asla senin düşüncelerinin altı boş demedim o mesajdaki yargının altı boş dedim. nedenlerini de yazdım yukarıda da. kavga olarak algılıyorsan bilemiyorum ama niye kavga edeyim ki.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
dün discoveryde gösterdiler yeşil rengini test ediyodu çok kötüydü yeşil almayın mavi alın fln diyodu
Focus RS'i diğer güçlü önden çekişli araçlarla karşılaştırmamak gerek. Tabii ki güzel bir 4 çeker diff çok daha iyi olurdu ama RS'in yol tutuşu o kadar muazzam ki önden çekişli olmasının bile rakipleri arasından tercih sebebi olmasını engelemeyeceğini düşünüyorum. Eski RS'e göre konuşuyorum tabi, mutlaka RS 500'ün yol tutuşunu daha da artırmaya yönelik düzenlemeler yapılmıştır. Sonuçta hiç bi üretici; müşterileri kaza yapsın, virajlarda patlasın diye üretmez. Bana da fanatik demeyin![]()
Farklı olması muhtemel
Cunku bu arac 4 gun sonra tanıtılıcak ama bahsettiginiz RS'in sahipleri km'leri çoktan saymaya başladılar![]()
KA Style
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)