User Tag List

Sayfa 1/7 123 ... SonSon
118 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: turbo ıslık ve çekiş düşüklüğü?

  1. #1
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    turbo ıslık ve çekiş düşüklüğü?

    4 senedir 1.3 multijet kullanıyorum ve ilk defa turbo bi anda ağlamaya başladı sanırım öldü ama ne yapıcam bilmiyorum.

    sıfır fiyatını sordum 375 lira indirimli fiyat dediler

    acaba araçta sorun başka bişey mi bilmiyorum ama turbo ile olduğu kesin sebebi ise gaza oranla bastığımda ıslık ona göre artıyor azalıyor.

    acaba turboya girmişken kelebek işinemi girsek ama girdiğimizde motora zarar verirmiyiz fazla shavadan dolayı?
    yada bu ıslık olayının ve çekiş için bi turbo bakımı yapılıyor mu

    kısaca ne yapmam mantıklı olur

    üst üste bu işler geliyor daraldım

  2. #2
    JumboAli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Honda35
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Taksıcı Bı Abımınde basına gelmıstı . Turbosu mu ne catlamıstı yada ona benzer bıse.

  3. #3
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JumboAli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Taksıcı Bı Abımınde basına gelmıstı . Turbosu mu ne catlamıstı yada ona benzer bıse.
    çatlasa hiç gitmemesi lazım ama

  4. #4
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç 5000 devire kadar çıkabiliyor

  5. #5
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    km kaçtı combonun ?

    chipten sonra ıslık sesi arttı bende ama çekişte sorun yok.

  6. #6
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ses balansı tabir edilen problem

  7. #7
    YunusCan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    adana
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı sorun kullandığım şirket aracındada var. 1.5 reno clio dizel . bende çözemedim. eskisi gibi gaz yemiyor araba . sorun acaba neyen kaynaklanıyor neden böyle oldu

  8. #8
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amma sorunu olan varmış

  9. #9
    TegB20VTec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    71
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo Hortumlarınıda kontrol ettir, common rail arabalarda turbonun arızalanması durumunda içinden geçen yağ akışında oluşan problemlerden dolayı motoruda yeme ihtimalin var bir an önce müdahale etmelisin

  10. #10
    timmaah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir-Manisa-Bursa
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ıslık sesi gibi bi ses geliosa gaza basınca turbo hakkın rahmetine kavuşmuş yada o yolda emin adımlarla ilerlior diyebilirim.İçinden dağılmaya başlamıştır yawaştan bir an önce bir servise gitmenizi tavsiye ediyorum
    no car no fakin fuel

  11. #11
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayda ne yapıcaz peki tamir ettiryim mi yoksa sıfır mı alayım? aslında kelebek değiştirsem bg artışı olurmu ve sağlıklı

  12. #12
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıfır al türkiyedeki revizyonculara güvenme.
    ayrıca aldığın sıfırı da güvenilir biryerden al çünkü revizeleri sıfır diyede satıyolar temizleyip hatta çin malı gövde çin malı mil kullanıp da topluyolar

  13. #13
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bi durun kaçak olabilir hortum yırtılmış olabilr hemen turbo patlak diye kesin konuşmak yersiz ilk başta bağlantılara bi bakın hortum vs yırtığı varmı o zaman bakarken zaten turbonun girişine vs bakarsınız yağ vermişmi mil boşluğu nasıl o zaman belli olur zaten turbonun durumu
    körler sağırlar

  14. #14
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence turboyu sıfır al kelebek ısı ney? anlamadım
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  15. #15
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal turbo fiyatları belliyken bencede revizedense sıfır daha mantıklı

  16. #16
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ötmesi için bi turbonun nedenleri
    1-pallerde kayıp olabilir çekişten düşürür ve ses yapar
    2-hortumlarda v.s kaçak olabilir çekişten düşürür ve ses yapar
    3-mil eğrilmesi çekişten düşürür
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  17. #17
    timmaah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    izmir-Manisa-Bursa
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ihtimal olarak söledim ya paneller yamulmştur yada mille alakalıdır ama hortum bile yırtılmış olsa servise gidip bi kontrol etmenizi tavsiye ederim...
    eğer turbodansa da revizyondan ziyade sıfırını almanızı öneririm.Nacizane fikrimdir.
    no car no fakin fuel

  18. #18
    baymustang - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    846
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki hortum yırtılmış olsa ağır bi şekilde ıslık sesi gelir mi şaka bi yana yolda çok dikkat çekiyor

  19. #19

    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İST - Tekirdağ - Muratlı
    Mesaj
    2.534
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coolerdan motora gıren borulara bakrtır yırtık pırtık olabılır. cok basıma gelıyor aynı sıkayet hergun.
    JLR Warranty Specialist
    CMAS *** Scuba & Free Diver

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •