User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: Turbo Secimi....

  1. #1
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Turbo Secimi....

    Selam precision garret ve hks marka turbolar marka bazinda karsilastirildigin da hangisinin alt ve ust devirde ki performanslari teknolojisi vs GT 40 ve uzeri turbolari ele alirsak daha iyidir ?

  2. #2
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    garet abi direk..

  3. #3
    RUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam bildiğim kadarıyla HKS kendi üretmiyor zaten oda kendi speclerine göre üreticilere yaptırıyor ( Apexi,Blitz vs gibi). Hemen aklıma gelen gt40 ve üzerine tekabül eden borg warner modelleri var.(sx400) Yalnız ebat olarak gt lere göre daha büyük. Yer sıkıntınız varsa problem olabilir. Turbo seçiminde en önemli kriterler kapak ve manifold. T.S. mu kullanacaksınız? Üst devir dönücekmisiniz? Kapak üst devire müsaitse pt turbolardan çok ciddi güçler alıyorlar (singlescroll) ama çok devir dönemiyorsanız gt serisi bir turbo ve ts manifold ile altları canlı hale getirebilirsiniz. Yani şu marka turbonun alt devri iyidir yada kötüdür gibi bişey yok. Aynı turbonun farklı A/R leri arasında bile ciddi farklar oluyor. Precision serisi turbolar singlescroll ile devir dönerek çok güzel güçler ortaya koyuyor. Örn: T3 flanşlı billet b.b 6765 singlescroll turbo. Sonuç olarak kapak ve manifold ön plana çıkıyor ayrıca diğer bir önemli nokta hedeflenen güç. Aracın kullanım amacının belirlenmesi diğer bir faktör. Bunlar bilinmeden şu iyidir şu uygundur demek zor. Benim fikrim bu yönde..

  4. #4
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel açıklamışsın RUN abi.Çok bilgilendirici olmuş.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  5. #5
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam bildiğim kadarıyla HKS kendi üretmiyor zaten oda kendi speclerine göre üreticilere yaptırıyor ( Apexi,Blitz vs gibi). Hemen aklıma gelen gt40 ve üzerine tekabül eden borg warner modelleri var.(sx400) Yalnız ebat olarak gt lere göre daha büyük. Yer sıkıntınız varsa problem olabilir. Turbo seçiminde en önemli kriterler kapak ve manifold. T.S. mu kullanacaksınız? Üst devir dönücekmisiniz? Kapak üst devire müsaitse pt turbolardan çok ciddi güçler alıyorlar (singlescroll) ama çok devir dönemiyorsanız gt serisi bir turbo ve ts manifold ile altları canlı hale getirebilirsiniz. Yani şu marka turbonun alt devri iyidir yada kötüdür gibi bişey yok. Aynı turbonun farklı A/R leri arasında bile ciddi farklar oluyor. Precision serisi turbolar singlescroll ile devir dönerek çok güzel güçler ortaya koyuyor. Örn: T3 flanşlı billet b.b 6765 singlescroll turbo. Sonuç olarak kapak ve manifold ön plana çıkıyor ayrıca diğer bir önemli nokta hedeflenen güç. Aracın kullanım amacının belirlenmesi diğer bir faktör. Bunlar bilinmeden şu iyidir şu uygundur demek zor. Benim fikrim bu yönde..
    Teşekkür ederim verdiğin bilgiler için ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •