User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: ep3 hondata emme manifolt

  1. #1
    toretto_typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ep3 hondata emme manifolt

    öncelikle selamlar baksettiğim hondata emme manifolt çontasının artılarını eksilerini açıklayabilirmisiniz herkese şimdiden teşekkürler

  2. #2
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basit bir açıklamayla, motor giren havanın yoğunluğunu artırıyor diye düşündüm ben, daha bilgili arkadaşlar açıklamasını yaparsa daha iyi olur tabi..
    TeamPASAOGLU

  3. #3
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O conta silikon değil mi?

    Oem'e göre motordan gelen ısının emme manifoldunu etkileme oranını azaltıyor, ısıyı daha az geçiriyor diye biliyorum.

  4. #4
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır mevcutta zaten orginal manifoldun contası var fakat çok ince tahminim 0,5mm. fakat hondata conta yine tahminime göre 3mm falan ve slikon değilde sanki plastik gibi bişey
    TeamPASAOGLU

  5. #5
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor üst kapağının ısısın emme manifoltuna geçmesini önleyen,bu sayede manifolttan soğuk hava alması sağlayan adi zavallı parça

  6. #6
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araca extra güç vermiyor fakat ürettiği gücün motor ısındıkça silindir kapağıda ısınıyor silindir kapağındanda emmemanifoldu ısınıyor işte emme manifoldu ısınmayınca sadece o sebebpten düşen gücü ortadan kaldırıyoryada azaltıyor drag için daha faydalı olabilir sonuçta emme manifoldu önde k20de oraya elbet rolingde hava çarpıp soğutuyodur
    b serisinde daha çok işe yarar kanımca
    hondatanın sitesnde açıklamaları mevcut zaten hatırladığım kadarıyla bunun gibibi açıklaması wardı
    http://www.hondata.com/heatshieldgasket.html

    adamlar rakamsal olarak belirtmişler
    çok pahalı bir ürün değil aminim k serisinin emme manifoldu b ye gore çok rahat çıkıyodur
    bence kullanılabilir + war - yok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •