User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Turbo Upgrade

  1. #1
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Turbo Upgrade

    Arkadaşlar PD130 TDI aracıma yazılımla beraber aldığımız güçten gayet memnunum.. Yalnız artık biraz daha hızlanma zamanımızın geldiğini düşünüyorum.. VNT17-20 ve VNT17-22 turbolar kullanılmış bu motora yurtdışında.. 22 biraz daha pahalı ama biraz daha basınç alabileceğimiz bi turbo sanırım.. İstediğim güçler tahmini olarak 240-250 hp arası.. Tork olarakta 500 civarı.. 17-20 bize bu güçleri sağlarmı ? Yoksa 17-22 almak daha mı sağlıklı olur.. Yardımlarınızı bekliyorum..

  2. #2
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İllaki bi bilgisi olan vardır arkadaşlar yardım lütfen..

  3. #3
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    vnt17-22 derim kanka daha pahalı ama daha verimli olur gibi geldi bana, flow charttan bakıp hesaplamak lazım

  4. #4
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence erhanla konuş derim erh nickli. Cupra turbosu büyütmüşlerdi arabada köpek gibi gidiyordu. Uğraşmış birisi olarak yardımcı olabilir.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  5. #5
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.idparts.com/catalog/produ...roducts_id=762
    braz tuzlu ama tak devam et tarzı oldugu ıcın az masrafa deger b turbo,yalnız bahsettıgın gucler ıcın enjektor degısımı yapman lazım buna baglı olarak debrıyajında degıscek dou,masraf sadece turbo ıle bıtmıcek anlıcagın

  6. #6
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada ek olarak bahsettıgın guclerı vnt2256 ıle alıyorlar daha cok,17/22 hybrid b turbo egsoz vnt17 nın kompressor vnt22 nın

  7. #7
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    can o güçlere çıkması zor değil pek.. 270 hp gibi güçler için enjektör istiyo araç.. 22 arayışındayız ama bulması cok zor bulundugu zamanda pahalı kısmet artık.. o işlemi yapmak için bu arabayı aldık işte

  8. #8
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    can o güçlere çıkması zor değil pek.. 270 hp gibi güçler için enjektör istiyo araç.. 22 arayışındayız ama bulması cok zor bulundugu zamanda pahalı kısmet artık.. o işlemi yapmak için bu arabayı aldık işte
    vnt2256 kullanan b eleman 240hpde cok duman oldugunu flan yazmıs stock enjektorlerle,bununda nedenı zaten enjektorlerı %100 kapasıte ıle kullanmaktır dıye dusunyorum, tdi forumlarında cogunlukla enjektor degısımı yapıyorlar,ama ondan oncesınde zaten baskı balatan bıtıcek o yuzden daha oncelıklısı debrıyaj degısımı olcak

  9. #9
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baskı balata sorun değil.. onu zaten değiştirmek lazım şu anda bile zayıf kalıyo.. stage balata aradım ama bulamadım sanırım o işi bronzla görecez..

  10. #10

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dou benim bildiğim kadarıyla 200 hp üzeri enjektör değişmesi gerekiyor. ayrıca intercooler da değişmen gerekir.
    SEAT SPORT

  11. #11
    gfb01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    1.740
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuru be gocum kim tutar seni hazir almak daha mantikli ama parasida guzel hisim

  12. #12
    BlackEmperor
    Misafir
    hazır konusu açılmışken pistonların durumu ne olur acaba upgrade gerekir mi ? torq cok yukseliyor

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    250 hp için pistonları değişmeye gerek yok. zaten doğuştan forget motor
    SEAT SPORT

  14. #14
    BlackEmperor
    Misafir
    forgette nereye kadar ?

  15. #15
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    270 hpye kdar sinan

  16. #16

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    300 hp olarak orjinal kol ve piston kullanıldığını duymuştum. vw grubunun yaptığı en sağlam dizel motor olarak biliniyor forget 1.9 tdi motorlar
    SEAT SPORT

  17. #17
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stok motorla 250hp rahat kullanabilirsin.Vnt17-22 iyi bir seçim,ancak bu şekilde upgrade yapanların ortak sıkıntısı debriyaj baskı balata ve volanla ilgili.Helixin bu şekilde bir kiti var almanya fiyat 1300euro civarında.
    .......

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •