1.6 atmosferik benzinli düz vites c-max sahibiyim.
Motor tekniği focus 1.6 ile tamamen aynı.(mkI)
Ama bana 18 janttan sonra çok hantal ve güçsüz gelmeye başladı.
Bu aracı nasıl güçlendirebilirim ?
1.6 atmosferik benzinli düz vites c-max sahibiyim.
Motor tekniği focus 1.6 ile tamamen aynı.(mkI)
Ama bana 18 janttan sonra çok hantal ve güçsüz gelmeye başladı.
Bu aracı nasıl güçlendirebilirim ?
focusta
headers+60 lık düz boru+cai+Yazılım ile 140+ güç alınıyor
ERhan focus chiplemişti dynoda yanlış hatırlamıyorsam 15hp ye yakın bir güç almışlardı eğer oda işine gelirse bence atmosferik için idael bir değer.
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
Mertol abinin mondeo'yu hem burdan hemde başka bir forumdan biliyorumda mertol abideki veya sizlerdeki o bilginin yarısı bende olsa.....
@Murat gürakan
headers'ı nerden bulabilirim?
[QUOTE=MuratGürakan;1502924]focusta
headers+60 lık düz boru+cai+Yazılım ile 140+ güç alınıyor
Maşallah ne cevher varmış fokusta![]()
1.6 lt 100 hp focustan headers+60 lık düz boru+cai+Yazılım ile 140+ güç alınıyor?
Tabi bunlar güzel düşünceler.![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
140+ iyimser bi rakkam olmus sanırım
Alın bi focus görelim![]()
Ben gayet ciddiyim olduğunu duymuştum. İyimser yada sallamasyon olmak istemem Yapan arkadaşımla konuşucam daha detaylı bilgi alayımda yazayım nedir ne değildir. Yapmadım ben ama olduğunu duydum sadece
---
headers ya getirtceksin yada yaptırıcaksın bildiğin işçiliği iyi olan birisinde. ARtık bu işleri ülkemizde çok iyi yapan insanların olduğuunu biliyoruz![]()
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
1.6 focusta ne cevher varmis be.1.6 dizeli cipleyince 140 oluyor,atmosferikten bu degeri almak cok mantiksiz ki duratec motor olmasi lazim o yanlis hatirlamiyorsam egzantirik olmadan o degerlere yaklasmak imkansiz gibi bir terslik var bence sizde.
Benim düşüncem NA olarak yüklemek, hem çok masraflı, hemde alacağınız güç çok kısıtlı. O yüzden direk aşırı besleme olayına girmenizi tavsiye ederim. En azından harcayağınız paranın hakkını verirsiniz. 100hp lik bir araca egzantiriktir şudur budur 120hp olacağına direk turbo ile 0,3-0,5 barda 180-200hp almak daha mantıklı geliyor bana.
Milltek 421 headers
komple 57 mm düz boru
1.7 puma emme manifıoldu ve kelebek
yazılım
sonucu 130 hp alınır rahat. mk1 focus için bunlar.
115 liklerde daha iyi sonuç elde edersiniz haliyle. yalnız yeni motorlarda elektronik kelebek var.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Arkadaşlar bende 2010 focus sahibiyim en son kasaları 115 hp eski 100 lüklerden farkı dereceli egzantrik 115 hp olan atmosferik focus headers+60 lık düz boru+cai+Yazılım ile 140+ oluyor diye duydum bende .
Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:
sonuçta c max dediğin aracın şanzımanı, süspansiyonu, freni vssi konfor için aile için üretilmiş bir araç turbola diye önermişsinizde turboladığında bunların hepsi yetersiz gelecek. hadi dünya masraf bununla uğraşıcak...
araçları modlarken sadece motor olarak düşünmemek lazım paket olarak bakmak lazım
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)