User Tag List

19 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: E46 M3 Coupe/Cabrio ağırlık..?

  1. #1
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E46 M3 Coupe/Cabrio ağırlık..?

    Şimdi Turgay(nakayama) kankimle iddiaya girdik o dedi coupe agir ben cabrio daha ağırdır dedim ve anlasamadik. Daha sonra TT'ye konu acalım diye karar verdik...
    Ne diyorsunuz Cabrio ağır dimi..

  2. #2
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cabrio daha agır

  3. #3
    TechTurkey Caesar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.081
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1530 KG coupe 1620 KG cabrio

  4. #4
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cabrıo daha agır
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  5. #5
    srknzfr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cabrio tabiki

    hem şasede güçlendirmeler var hem de tente motorunun ağırlığı var

  6. #6
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tavanı yok neden ağır olsun ki

  7. #7
    luckdove - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Şehir
    Canada
    Mesaj
    160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hemen hemen tüm modellerde cabrio daha ağırdır. Tavanın olmaması nedeniyle azalan rijiditeyi telafi etmek için cabrio modellerde şasiye ek güçlendirmeler yapılır.

  8. #8
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tavanı yok neden ağır olsun ki
    kesinlikle
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  9. #9
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PROMINENT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle
    takla attıgın zaman on dırekler ezılmesın dıye
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  10. #10
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her cabrio coupe modelinden ağırdır.

  11. #11
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her cabrio coupe modelinden ağırdır.
    Ayni şeyi söyledim
    TT ye konu ac da gor ebeninkini dedi arkadas
    Diyenin basinda kaldı

  12. #12

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    70
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her cabrio deil z4m roadster coupeden 15 kilo hafif

  13. #13
    Tuning055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ocean0636 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayni şeyi söyledim
    TT ye konu ac da gor ebeninkini dedi arkadas
    Diyenin basinda kaldı


    Alıntı matthardy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi konuyu 1 yıl önce sen acmısssın simdi geçmiş olsun diyosun

  14. #14

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cabrio daha ağır tabiki

  15. #15
    PROMINENT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    takla attıgın zaman on dırekler ezılmesın dıye
    emre makara yapmış..bende bu yüzden kesinlikle dedim
    Kork!!sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak...

  16. #16

    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Antalya
    Mesaj
    258
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GürkanE87 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her cabrio deil z4m roadster coupeden 15 kilo hafif

    evet her model demıyelım bız ona cunku mz4 lerde boyle bı durum var...

  17. #17
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cabrioların rijitliklerinden kaybetmemesi için yapılan eklenti parçalar kullanılır bunlarda ağırlığı attırır birde tavanan açma kapama mekanizmasınıda eklersek daha da ağırlaşır ve coupe modeline göre performans verileri nispeten daha düşük olur.Mishal şimdiki seride böylemi bilmiyorum ilk jenarasyon Lamo Gallo Spyder'ın motor gücü Coupe olandan daha fazlaydı performans farkı azalsın diye. Tabi eskiden cabrio versiyon daha ucuz daha hafif olurdu. Günümüzde durum biraz farklı tabi.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  18. #18

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    :))
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cabrioların rijitliklerinden kaybetmemesi için yapılan eklenti parçalar kullanılır bunlarda ağırlığı attırır birde tavanan açma kapama mekanizmasınıda eklersek daha da ağırlaşır ve coupe modeline göre performans verileri nispeten daha düşük olur.Mishal şimdiki seride böylemi bilmiyorum ilk jenarasyon Lamo Gallo Spyder'ın motor gücü Coupe olandan daha fazlaydı performans farkı azalsın diye. Tabi eskiden cabrio versiyon daha ucuz daha hafif olurdu. Günümüzde durum biraz farklı tabi.
    adam haklı beyler

  19. #19
    Ludacris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coupe daha ağır değil.

    Alıntı GürkanE87 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her cabrio deil z4m roadster coupeden 15 kilo hafif


    peki konuyu şöyle saptırsak. başka bu styla model varmı cabriosunun kupeden daha hafif olduğu s3k-tt-350,70z falan fıstık
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ludacrıs ne ıcıosun sen? alman mısın,bmw fabrıkası senın mı? ama senın spec bıraz farklı.. ben stı alırım keyfımın kahyası mısın?)
    ....05412424032

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •