Şimdi Turgay(nakayama) kankimle iddiaya girdik o dedi coupe agir ben cabrio daha ağırdır dedim ve anlasamadik. Daha sonra TT'ye konu acalım diye karar verdik...
Ne diyorsunuz Cabrio ağır dimi..![]()
Şimdi Turgay(nakayama) kankimle iddiaya girdik o dedi coupe agir ben cabrio daha ağırdır dedim ve anlasamadik. Daha sonra TT'ye konu acalım diye karar verdik...
Ne diyorsunuz Cabrio ağır dimi..![]()
cabrıo daha agır![]()
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
Hemen hemen tüm modellerde cabrio daha ağırdır. Tavanın olmaması nedeniyle azalan rijiditeyi telafi etmek için cabrio modellerde şasiye ek güçlendirmeler yapılır.
Her cabrio deilz4m roadster coupeden 15 kilo hafif
cabrio daha ağır tabiki
cabrioların rijitliklerinden kaybetmemesi için yapılan eklenti parçalar kullanılır bunlarda ağırlığı attırır birde tavanan açma kapama mekanizmasınıda eklersek daha da ağırlaşır ve coupe modeline göre performans verileri nispeten daha düşük olur.Mishal şimdiki seride böylemi bilmiyorum ilk jenarasyon Lamo Gallo Spyder'ın motor gücü Coupe olandan daha fazlaydı performans farkı azalsın diye. Tabi eskiden cabrio versiyon daha ucuz daha hafif olurdu.Günümüzde durum biraz farklı tabi.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)