User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: e46 m3&e46 m3csl ??

  1. #1
    MRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    816
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    e46 m3&e46 m3csl ??

    ikisi arasındaki farklar tam olarak nelerdir?
    daha önce böyle bir konu açılmıştı hatırlıyorum ama bulamadım..

  2. #2
    Ludacris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    üstü-oturağı-direksiyonu bi kaç şeyi
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ludacrıs ne ıcıosun sen? alman mısın,bmw fabrıkası senın mı? ama senın spec bıraz farklı.. ben stı alırım keyfımın kahyası mısın?)
    ....05412424032

  3. #3
    powERS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    35
    Mesaj
    4.826
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    donanım ağırlık motor bide csl bulmak biraccık daha zor.. daha genis bilgi mpower lar yapar.

  4. #4
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hava filtre kiti ve carbon fiber elemanlar

  5. #5
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanılmıyorsam CSL daha hafifti.
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  6. #6

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    carbon emme manifoldu süet koltuklar ve m3'ten 100 150 kg daha hafif olması lazım diye biliyorum

  7. #7
    Ludacris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    2.186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    200 kilogram
    Alıntı edo typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ludacrıs ne ıcıosun sen? alman mısın,bmw fabrıkası senın mı? ama senın spec bıraz farklı.. ben stı alırım keyfımın kahyası mısın?)
    ....05412424032

  8. #8
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bildiğim kadarı ile
    csl de
    koltuklar tam race modelinde
    klima yok
    filtre kiti var
    carbon var bol bol
    aero daha farklı


    CSL = coupe sportive leichtbau

    Coupe: Karoseri tipi
    Sportive: Karakteri
    Leichbau: Hafifliği

    Ayrıca
    " Direkt karbonfiber (CFP) hava emişi var.
    Throttle'lar daha büyük. Sis farı yok, onun yerine ön tamponda solda bir hava giriş ksımı var.
    Bunlarlar +17bhp ve +5nm daha güçlü bir motoru var.
    Şanzıman sadece SMGII seçilebiliyor ve bu SMGII, M3'tekinden bir miktar daha farklı.
    Süspansiyon ayarları farklı.
    Tavanı CFP, bagajı CFP, arka cam plastiğimsi, ön tampon da plastik miydi CFP karışımlı palstik mi ne abur cubur bir şey.
    Koltuklar yarış tipi, jantlar hafif, frenler geliştirilmiş, direksiyon süet kaplama.
    hemen hemen hiç bir donanım yok, radyo ve klima dahil (bu ikisi ücretsiz opsiyon)-dahil derken onlar da yok yani.

    1385kg, yaklaşık 180kg daha hafif. bir de standart olarak michelin pilot sport cup lastiklerle geliyor, arabayı alacağın zaman BMW sana bu lastiklerin belasını biliyorum diye bir kağıt imzalatıyor. "

  9. #9
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Carbon tavan

    CSL tamponlar, difuzyor, bagaj.

    Nubuk dosemeler.

    Recaro bucket koltuklar

    CSL Carbon airbox

    Gelismis SMG II sanziman

    Alpha-N Yazilim.

    Daha gelismis Traction Control " M-Track"

    Daha gelismis fren sistemi

    Track oriented Suspansiyon sistemi-gergiler, viraj demirleri vb..

    CSL'de Yag seviyesi ve isisi elektronik olarak gorulebilir ve buna gore arac performansli kullanim icin uyarabilir.

    Daha hafif ve elyafi az Egzost sistemi

    Michelin Cup lastik. Baska Lastik kullanilmasi tavsiye edilmiyor.

    Ayrica Klima, GPS, Park sensoru, Far sensoru opsiyonel.

    CSL'de alet edevat kiti bulunmaz bu arada


    Benim bildiklerim bunlar.
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  10. #10
    emre.aksu
    Misafir
    On tampon
    Tavan (karbon)
    Bagaj kapagı
    Arka difüzör (karbon)
    Yan ızgaralar
    Jant
    Lastik (michelin cup)
    Intake (karbon)
    Yazılım(alpha-n) yani maf kullanmıyo
    Headers-katalizör
    komple fren sistemi
    süspansiyon
    Direksiyon alcantara
    el freni-vites alcantara
    ön-arka koltuklar alcantara
    kapı panelleri (karbon)
    Orta konsol (karbon)
    klima-radyo yok
    Bunlar aklima gelenler

  11. #11
    emre.aksu
    Misafir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •