User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: methanol kit vs high pressure fuel pump

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    methanol kit vs high pressure fuel pump

    arkadaslar dun gece denemeye cıktım hızlanma surelerı olctum surelerın hıcbırı yokus yukarı veya asagı degıldır bunlar gercek sureler

    0-100 4.2 sanıye
    100-200 11 sanıye

    ama sunu hıssedıyorum arabam 5000 rpm sonrası hızlandıgı gıbı gıtmıyor sanırım nedenı benzın pompası olmayısı sızce once hangısını yapıyım pompamı? methanolmu? fıyatlarıda goz onunde bulundurucak olursak arada 900 dolar gıbı bı fark var ve tabı stage 2+ yazılımıda atabılıcez pump sonrası evet onerılerınız neler arkadaslar?

    tesekkurler

  2. #2
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence pompa al ılk once, başka bısey gerek yok pompada alcaksan apr al, kmd 5kısı sorun yaşadı,

  3. #3
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne ile ölçtünüz bu süreleri
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #4
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence de ilk önce pompa,apr pompa tfsi motorlarda olmazsa olmazlardan.fakat şu an pompa n yetmiyor olsa kesiklik yapması lazım değil mi?artı tts in stage2+ yazılımı varmı,ben yok biliyorum yanlış biliyorsam düzeltirsin.saygılar...........................
    zd9000 cupra

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence enjektörler standartsa sadece pompa işe yaramayabilir,enjektör+benzin pompası+yazılım la daha iyi bir sonuç alabirsin,enjektörlerin full kapasite ile çalışıp çalışmadığını aracın ecusundan sanırım görebilirsin Özgün e bir danış istersen.. eger full kapasitedelerse dediğim gibi daha büyük enjektörler gerekebilir
    arabadaki orjinal turbo mu yoksa herhangi bir şekilde turboda bir değişiklik var mı?

  6. #6

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar dun gece denemeye cıktım hızlanma surelerı olctum surelerın hıcbırı yokus yukarı veya asagı degıldır bunlar gercek sureler

    0-100 4.2 sanıye
    100-200 11 sanıye

    ama sunu hıssedıyorum arabam 5000 rpm sonrası hızlandıgı gıbı gıtmıyor sanırım nedenı benzın pompası olmayısı sızce once hangısını yapıyım pompamı? methanolmu? fıyatlarıda goz onunde bulundurucak olursak arada 900 dolar gıbı bı fark var ve tabı stage 2+ yazılımıda atabılıcez pump sonrası evet onerılerınız neler arkadaslar?

    tesekkurler
    neye dayanarak gercek sureler? olcumu ne ile yaptınız?

  7. #7

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    makınayı rakamsal olarak bılıyorum tts deneyımım yok ama süreler çok iddialı değilmi yaw maşallah
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  8. #8

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    makınayı rakamsal olarak bılıyorum tts deneyımım yok ama süreler çok iddialı değilmi yaw maşallah
    iddalı ama tts standart 0-100 5.2 yanılıyormuyum?

  9. #9

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    butun sureler performans box ıle olculmustur arkadaslar arabamda k04 turbo mevcut ve stage 2 yazılım var jantlarımda 19 lastıkler 255 dun bı arkadasım satıyordu methanol ve select plus uygun fıyattan aldım bu hafta montajı olucak kıtın,yakın zamandada hpfp takıcaz.HPFP ın fıyatı 1550 dolar bana fazla gelıyor ama yorumları falan okuyorum herkes hayran kalmıs tabı bunlar yorum gercekler neler bılmıyorum

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aLEXander Kent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    iddalı ama tts standart 0-100 5.2 yanılıyormuyum?
    haklısın 5.2 sanıye

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TYPERHAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence de ilk önce pompa,apr pompa tfsi motorlarda olmazsa olmazlardan.fakat şu an pompa n yetmiyor olsa kesiklik yapması lazım değil mi?artı tts in stage2+ yazılımı varmı,ben yok biliyorum yanlış biliyorsam düzeltirsin.saygılar...........................


    aslında kesıklık nedır bılmıyorum ama araba 5500 devır ustu sankı bı anda gucu dusuyo oyle gıdıyor bumudur kesmek?

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    165
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BMK TypeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence pompa al ılk once, başka bısey gerek yok pompada alcaksan apr al, kmd 5kısı sorun yaşadı,
    evet onu bende ogrendım apr alıcam btg maslakda varmıs stockda 1 tane kacırmamak lazım

  13. #13

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    bhcshr/ist
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet onu bende ogrendım apr alıcam btg maslakda varmıs stockda 1 tane kacırmamak lazım
    bi çok cupra kmd taktık fiyatı uygun ve tedarik etmesi kolay diye..fakat sonra hemen hemen hepsi arızalandı ve apr ye döndük.sende apr den şaşma..btg nin elinde var bi tane daha dün konustum.
    Only Flying is Better...

  14. #14
    Drifter
    Misafir
    Alıntı TYPERHAKAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence de ilk önce pompa,apr pompa tfsi motorlarda olmazsa olmazlardan.fakat şu an pompa n yetmiyor olsa kesiklik yapması lazım değil mi?artı tts in stage2+ yazılımı varmı,ben yok biliyorum yanlış biliyorsam düzeltirsin.saygılar...........................

    tfsi motorda apr olmazsa olmaz demişsin de, oem pompa 360hp ye kadar srunsuz diye biliyordum? Yanlış mıyım?


    TTS 360hp limitlerinin üzerinde olabilir şu an, wideband in veya başka bi monitörün yok mu?

  15. #15
    BMK TypeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.999
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Drifter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tfsi motorda apr olmazsa olmaz demişsin de, oem pompa 360hp ye kadar srunsuz diye biliyordum? Yanlış mıyım?


    TTS 360hp limitlerinin üzerinde olabilir şu an, wideband in veya başka bi monitörün yok mu?
    oem pompayı stg2 yazılımda kullanırsın oda 360hp vermez 330hp lerde olur, stg2 plus olursa yazılım pompa şart ne takarsan tak ama kmd fuel pump 5000km de gıdıyo ondan hakan abı apr alınmasını soylemıskı 5kısıde sorun oldu kmd pompa apr en dayanıklısı,

  16. #16
    mitsubishi_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Sivas / Ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aLEXander Kent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence enjektörler standartsa sadece pompa işe yaramayabilir,enjektör+benzin pompası+yazılım la daha iyi bir sonuç alabirsin,enjektörlerin full kapasite ile çalışıp çalışmadığını aracın ecusundan sanırım görebilirsin Özgün e bir danış istersen.. eger full kapasitedelerse dediğim gibi daha büyük enjektörler gerekebilir
    arabadaki orjinal turbo mu yoksa herhangi bir şekilde turboda bir değişiklik var mı?
    Katılıyorum. St2+ yazılım+pump işe yarayabilir

  17. #17

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında kesıklık nedır bılmıyorum ama araba 5500 devır ustu sankı bı anda gucu dusuyo oyle gıdıyor bumudur kesmek?
    Turbo basıç göstergesi var mı araçta,basınçta herhangi bir azalma olabilir?

  18. #18

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı burakusta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında kesıklık nedır bılmıyorum ama araba 5500 devır ustu sankı bı anda gucu dusuyo oyle gıdıyor bumudur kesmek?
    tork egrisi assagı dogru inmeye baslıyor o yuzden oyle hissediyor olabilirsin...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •